تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

m.decor Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/02 00:11:17 ق.ظ
m.decor

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

کفپوش‌ها با تنوع بالا در نوع و طرح و رنگ، در طراحی دکوراسیون داخلی یک ساختمان نقش بسزایی دارند. امروزه علی رغم گستردگی بسیاری که در انواع کفپوش‌ها وجود دارد؛ کفپوش یا پارکت لمینت به عنوان متداول ترین و محبوب ترین کفپوش در بین صاحب خانه‌ها شناخته شده است.

کلمه لمینت برگرفته از فعل “Lamination” در زبان انگلیسی به معنی ساختن متریالی چند لایه می‌باشد. بنابراین کفپوش پرطرفدار لمینت به عنوان تکنولوژی پیشرفته در صنعت تولید کفپوش بشمار می‌رود و از طرح و رنگی همانند چوب طبیعی برخوردار است. برای معرفی این کفپوش‌های نوین قابل ذکر است که به طورکلی از جنس الیاف چوب فشرده یا HDF هستند و در کارخانه طی پروسه‌ای خاص با یکدیگر ترکیب و فشرده می‌شوند و به بازار عرضه می‌شوند.
بدیهی است که چنین متریالی با ساختار چند لایه و فشرده، از مقاومت و استحکام بالایی بهره‌مند است. کفپوش‌های لمینت از چهار لایه اصلی تشکیل شده‌اند:

لایه اول: اولین لایه تشکیل دهنده پارکت لمینت که لایه زیرین آن محسوب می‌شود؛ از جنس سرامیکی کاغذی با قابلیت ضد آب است و از نفوذ رطوبت به لایه‌های بالایی جلوگیری می‌کند.
لایه دوم: دومین لایه از لمینت که اصلی ترین لایه و هسته آن به شمار می‌رود، از جنس mdf یا hdf می‎‌باشد که در برابر نفوذ آب مقاوم نیست. لذا بدین منظور به عنوان لایه میانی در نظر گرفته شده است.
لایه سوم: این لایه را کاغذی دکوراتیو که در واقع طرح اصلی لمینت است؛ تشکیل می‌دهد و بر روی هسته لمینت( لایه hdf) قرار می‌گیرد.
لایه چهارم: آخرین لایه، پوششی شفاف از جنس پلی اورتان است که از لمینت در برابر آب، خط و خش، ضربه و… محافظت می‌کند.
در رابطه با هسته میانی لمینت لازم به ذکر است که تخته فیبرهای با چگالی بالا(hdf) از مقاومت بالایی برخوردار هستند و کفپوشی مقاوم و با استحکام بالا را موجب می‌شوند.
فروش انواع کفپوش و پارکت
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.328 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت