تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bade Offline
#1 ارسال شده : 1399/10/08 06:35:06 ب.ظ
bade

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
پرده های کرکره ای کلاسیک
پرده های کرکره ای کلاسیک یا آلومینیومی همان پرده هایی هستند که از ابتدا با نام پرده کرکره شناخته ایم با این تفاوت که در حال حاضر، انواع رنگ ها و طرح ها از پرده‌های کرکره ای موجود می‌باشد که ممکن است نظر شما را جلب کنند.

علاوه بر طرح ها و رنگ های زیبا، پرده های کرکره کلاسیک یک مزیت مهم دارند و آن هم اینکه با حرکت دادن بند یا میله کنار آن، میزان نور تنظیم می شود. می توانید کرکره ها را کاملاً ببندید تا هیچ نوری به داخل فضا نیاید یا حریم خصوصی بیشتری ایجاد شود.

کاربرد پرده های کرکره ای کلاسیک بسیار گسترده است. می‌توانید در اتاق نشیمن، محل کار، اتاق های کنفرانس، آرایشگاه ها و … از این پرده ها استفاده کنید.

پرده های کرکره ای چوبی
پرده های کرکره ای چوبی مانند پرده های کرکره کلاسیک هستند با این تفاوت که به جای آلومینیوم از نوعی چوب مصنوعی ساخته شده‌اند. کاربردها و خصوصیات پرده کرکره چوبی مانند نوع کلاسیک است فقط یک ایراد دارد آن هم اینکه کرکره های چوبی تُرد هستند و ممکن است بشکنند. به همین علت به نگهداری بیشتری نیاز دارند، در حالی که پرده کرکره ای کلاسیک بسیار مقاوم تر است و عمر مفید طولانی تری دارد.
 1 کاربر از bade برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.222 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت