تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

idtop Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/21 04:00:15 ب.ظ
idtop

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: ایران

گلکسیA51 و گلکسی A71 در ابتدای سال 2020 به بازار عرضه شده اند، زبان طراحی دوربین ها در قاب پشتی این گوشی ها نسبت به پارسال و نسل قبلی تغییر پیدا کرده و از نظر ساختار ترتیب چینش این دوربین ها با اضافه شدن یک دوربین جدید به شکل حرف لاتین L در آمده است. قاب دوربین ها کمی برجستگی دارد اما این برجستگی به حدی نیست که منجر به لغزش این گوشی در روی سطوح صاف شود. قاب پشتی نیز طراحی جالبی دارد دو خط مورب به شکل حرف لاتین X و طراحی هاشور خورده همدیگر را قطع کرده اند که جلوه جالبی به قسمت پشتی این گوشی بخشیده است همچنین اگر قاب پشتی را زیر نور به آرامی تکان دهید شاهد تششع یک رنگین کمان زیبا خواهید بود. با تمام این تفاسیر قاب پشتی و فریم دور گلکسی A51 از پلاستیک ساخته شده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی می باشد که با کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می شود، همچنین دوربین سلفی با طراحی پانچ هول در قسمت میانی بالای این صفحه نمایش رخ نمایی می کند.
تبلیغات
rezahaghi321 Offline
#2 ارسال شده : 1399/09/23 01:13:02 ب.ظ
rezahaghi321

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: rasht

تشکرها: 2 بار
2 تشکر دریافتی در 1 ارسال
گوشی a51 سامسونگ یه گوشی میان رده خیلی خوب تو رنج قیمت خودش هست. تا حدود 9 تومن بهترین گوشی ای که میشه خرید همین گوشی یا نسخه گوشی A51s اون هست.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.254 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت