تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

afratether Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/11 12:43:28 ق.ظ
afratether

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

ویژگی اصلی تتر
نخستین ایده ای که برای طراحی ارز تتر شکل گرفت، به وجود آوردن یک ارز پایه بود. این ارز دارای نوسانات قیمت زیادی نمی باشد. در صورتی که قصد خرید تتر را دارید بایستی بدانید ارزش این ارز دیجیتالی کاملا وابسته به ارزش دلار می باشد و در صورتی که چنین ارزی را خریداری نمائید، بدین معنا می باشد که انگار دلار تهیه کرده اید، اما خرید تتر مزیتی دارد و آن این است که جزء ارزهای دیجیتالی می باشد.نخستین ایده ای که برای طراحی ارز تتر شکل گرفت، به وجود آوردن یک ارز پایه بود. این ارز دارای نوسانات قیمت زیادی نمی باشد. در صورتی که قصد خرید تتر را دارید بایستی بدانید ارزش این ارز دیجیتالی کاملا وابسته به ارزش دلار می باشد و در صورتی که چنین ارزی را خریداری نمائید، بدین معنا می باشد که انگار دلار تهیه کرده اید، اما خرید تتر مزیتی دارد و آن این است که جزء ارزهای دیجیتالی می باشد.

در واقع تتر یک ارزی مانند دلار و یورو می باشد که عملکرد آن به روش سنتی است.این ارز رمز نگاری شده بسیار در چین و روسیه پرکاربرد می باشد. ارز تتر به منظور ارتباط بین ارزهای فیات و ارزهای رمزنگاری شده شکل گرفته است و همچنین به منظور ایجاد ثبات، شفافیت و پرداخت کمترین هزینه برای انجام نقل و انتقالات و همچنین مبادلات ارائه گشته است.ارزهای فیات به عنوان پشتوانه ای برای تتر می باشد و این ارز دیجیتالی به صورت خاص به مجموعه ای از ارزهای پایدار تعلق دارد.تتر در واقع به نسل جدیدی از ارزهای رمزنگاری شده یا همان ارزهای پایدار تعلق دارد، هدف این ارز دیجیتالی ارزش رمز نگاری و نداشتن نوسان در قیمت ها می باشد. بر خلاف بیت کوین و اتریوم که دارای نوسان بسیاری از لحاظ قیمت هستند. این ویژگی نیز موجب می شود تا از آن به عنوان یک ارز مبادله ای و همچنین به عنوان ذخیره نیز استفاده گردد.


خرید و فروش تتر
این ارز دیجیتالی دارای ثبات قیمت بسیار خوبی می باشد و همچنین پشتوانه ی آن دلار آمریکا می باشد از همین رو خرید و فروش تتر می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. قیمت یک از ارز دیجیتالی تتر برابر با یک دلار آمریکا می باشد و به همین منظور انتخاب مناسبی برای حفط ارزش سرمایه ای می باشد که به دنیای ارز دیجیتال وارد شده است. شما می توانید خرید و فروش تتر را در صرافی های معتبر ارز دیجیتالی به راحتی انجام دهید. داشتن ثبات در قیمت تتر در حالت ایده آل نیز امکان پذیر می باشد و در صورتی که بخواهید آن را به دلار واقعی تبدیل نمائید یا حتی آن را به صورت اسکناس در بیاورید، باید حتما حداقل کارمزدی را برای نقل و انتقال پرداخت نمائید. علاوه بر کارمزدی که در نظر گرفته می شود امکان دارد با توجه به هجوم بیش از حد کاربران برای تبدیل تتر به دلار یا برعکس قیمت این ارز دیجیتالی بیشتر از یک دلار شود. با این حال صرافی هایی هم هستند که کار تبادل تتر با دلار را انجام می دهند.

طبق عقیده ای که بسیاری از طرفداران و معتقدان به بیت کوین دارند، تتر به صورت کاملا نامطلوبی به سیستم بانکی ارزهای فیات نزدیک می باشد، البته لازم به ذکر است که نه فقط به این دلیل که به ارز فیات مرتبط می باشد. در واقع خرید و فروش تتر به مانند صرافی آنلاین افراتتر، ارائه دهنده خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت متمرکز صورت میگیرد، همچنین ارزی است که تحت نظارت و وابسته می باشد.

در واقع اصول تتر کاملا خلاف جهت بیت کوین می باشد. با این وجود بسیاری از کسانی که به ارزهای رمزنگاری شده علاقه دارند در حالت عادی به تتر مشکوک می باشند. همین شک و تردید عاملی است که عده ای از مخاطبان مدعی شوند که این ارز یک نوع ارز فریب دهنده می باشد. با توجه به این موضوع بدون آن که اداره کنندگان این ارز، شواهد محکمی را ارائه دهند، هر ادعایی در رابطه با تتر و بیت فینکس می تواند از سوی ایجاد کنندگان FUD باشد.با این حال نگرانی هایی در رابطه با تتر وجود دارد. یکی از این نگرانی ها این است که ارز تتر باعث تخریب اکوسیستم رمزنگاری می شود.

با این حال کمپین ضد تتر هم شاید بتواند مسمر ثمر باشد. وجود این فشارها می تواند، تتر را مجبور کند تا بالاترین استانداردهای حرفه ای را رعایت کند، تا بتواند نقاط ضعف بالقوه خود را بهبود بخشد یا آن را پوشش دهد.این نکته را در نظر داشته باشید که هرچند تتر یک ارز رمزنگاری شده باثبات می باشد و قیمتی معادل با ارز فیات را ارائه خواهد داد اما با این حال می تواند خطرات ذاتی برای هردو سیستم را در پی داشته باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.098 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت