تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

lavazemekhodro Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/10 01:27:46 ب.ظ
lavazemekhodro

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54

امروزه بسیاری از افراد به دنبال بهترین و مناسب ترین زمان برای تعویض روغن موتور اتومبیل خود هستند تا از این طریق عملکرد اتومبیل خود را بهبود بخشیده و قدرت آن را نیز افزایش دهند. شما می توانید از بهترین و با کیفیت ترین انواع روغن موتور ها برای تعویض کردن روغن اتومبیل استفاده کنید.

تعویض روغن چیست؟

آیا شما نیز به دنبال تعویض روغن اتومبیل خود هستید؟ آیا می دانید که بهترین و مناسب ترین زمان برای تعویض کردن روغن موتور اتومبیل تان کی می باشد؟ از شما دعوت می کنیم که مقاله و مطالب پیش روی خود را تا آخر همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست آورید.

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که بسیاری از رانندگان بایستی به آن توجه ویژه ای را داشته باشند، تعویض روغن اتومبیل شان می باشد چرا که در غیر این صورت ممکن است آسیب های بسیار زیادی به اتومبیل و قطعات آن وارد شود. تعویض کردن روغن اتومبیل توسط افراد کاربلد در این زمینه صورت می گیرد که شما نیز بایستی به این امر نهایت دقت و توجه را داشته باشید. همچنین در نظر بگیرید که امروزه شاهد تنوع بسیار بالایی از روغن های موتور در بازار هستید که شما می توانید قبل از تعویض آن، یکی از بهترین و باکیفیت ترین آن را انتخاب کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید. همچنین در هنگام تعویض کردن روغن اتومبیل، فیلتر روغن نیز بایستی تعویض شود تا بتواند ذرات موجود در روغن موتور را جذب کند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد تعویض کردن روغن اتومبیل و وظیفه این روغن توضیحات و مطالب بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین و مناسب ترین زمان برای تعویض روغن کی می باشد؟

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در تعویض روغن مورد توجه واقع شده است، بهترین و مناسب ترین زمان برای تعویض کردن روغن اتومبیل می باشد. در پاسخ به این سوال می توان گفت، شما بایستی هر 3000 تا 5000 کیلومتر بایستی روغن موتور خود را تعویض کنید تا موتور خودروی با قدرت بسیار بالایی بتواند کارایی خود را انجام دهد. همچنین توصیه می شود که هفته ای یکبار میزان روغن موتور خود را مورد بررسی قرار دهید و در صورت کاهش میزان آن یا مشاهده هرگونه تغییراتی در ظاهر روغن، سریعا اتومبیل خود را نزد افراد حرفه ای در این زمینه ببرید. لازم است بدانید که استفاده از روغن های بسیار مرغوب نیز برای افزایش راندمان موتور خودروی خودتان بسیار تاثیرگذار بوده و شما می توانید در خرید این محصول بیشتر دقت کنید.

نحوه تعویض روغن چگونه است؟

تعویض روغن از یک فرایند بسیار راحتی برخوردار می باشد که توصیه می شود آن را به دست افراد کاربلد در این زمینه بسپارید چرا که در غیر این صورت ممکن است لباس و دست های خود را روغنی کنید و نتوانید به بهترین شکل نیز اقدام به تعویض فیلتر و روغن موتور داشته باشید.

وظیفه روغن موتور در چیست؟

روغن موتور یک سری از مهمترین وظایف را نیز بر عهده دارد که از مهمترین و اصلی ترین وظایف تعویض کردن روغن اتومبیل تان می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

بهبود بخشیدن کارکرد موتور در دماهای بسیار مختلف
محافظت کردن از تمام قطعات موجود در موتور برای جلوگیری از خوردگی
آب بندی کامل میان پیستون و سیلندر
قطعات داخل موتور را به شکل تمیز نگه می دارد.
خنک نمودن قطعات داخل موتور
کاهش دادن سطح اصطکاک میان قطعات خودرو و موتور
کاهش دادن سایش موجود در میان قطعات موتور
اهمیت تعویض کردن روغن موتور

اهمیت تعویض روغن و فیلتر مربوط به آن به قدری بیشتر می باشد که امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده اتومبیل نیز تاکید بسیار زیادی را به این امر دارند. لازم است بدانید که شرکت ها تولید کننده اتومبیل برای حمایت از افراد، سرویس های مرتب و منظمی را برای اتومبیل های تولیدی خود ارائه می دهند که شما نیز می توانید از این سرویس ها استفاده بهینه لازم را داشته باشید. همچنین می توانید برای اطلاع از زمان دقیق تعویض کردن روغن اتومبیل، دفترچه ای را تهیه کرده و زمان های دقیق تعویض و کیلومترهای مربوط به آن را در این دفترچه یادداشت کنید. بسیاری از مکانیک ها نیز توصیه می کنند که به هیچ وجه با روغن نامرغوب و سطح پایین اقدام به رانندگی نداشته باشید و در اولین فرصت اقدام به تعویض کردن روغن اتومبیل خود نمایید.

جست
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.383 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت