تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

forward98 Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/08 11:56:13 ق.ظ
forward98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
خرید قفل استخری

امروزه یکی از مهمترین تجهیزات در استخرها و باشگاه های ورزشی قفل های دیجیتال است.این قفل ها که به قفل استخری هم شناخته می شوند دیگر دردسرهای مربوط به قفل مکانیکی را ندارند و کارکرد کمد ها را بسیار افزایش می دهند.در این جا قصد داریم شما را بیشتر با قفل استخری آشنا کنیم . همچنین تعدادی از محصولات قفل استخری فروشگاه ابزار یراق را به شما معرفی خواهیم کرد.

قفل استخری نوع قفل الکترونیکی است که متناسب با باشگاهها و سالن های ورزشی و بدنسازی، سالن های فوتبال، سالن های فوتسال، استخرها و حتی ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، طراحی و تولید میشوند.

برای اطلاع از قیمت قفل استخری و قیمت قفل الکترونیکی استخری شما می توانید با فروشگاه ابزار یراق ( مرکز اصلی پخش قفل و دستگیره فوروارد ، آرام بند و سایر یراق آلات ، مرکز پخش قفل استخری ) تماس بگیرید.
انواع مغزی به کار رفته در قفل ها

سیلندر و مغزی قفل دستشویی

درب های دستشویی از مغزی یا سیلندر قفل شاسی دار استفاده می کند که از طرف داخل باز و بسته می شود و از سمت بیرون نیاز به استفاده از کلید مکانیکی است. پس برای تعویض مغزی و سیلندر درب دستشویی شما نیاز به خرید سیلندر قفل شاسی دار دارید.قفل سرویس ، قفل سوئیچی و قفل استخری از دیگر محصولات موجود در فروشگاه ابزار یراق می باشد.

سیلندر و مغزی قفل درب ورودی
درب های ورودی ساختمان و شرکت با نصب مغزی و سیلندر شاسی دار به صورتی می باشد که تنها می توانید از سمت داخل آن را باز و بسته کنید و از سمت بیرون باید کلید مکانیکی استفاده کنید.

دستگیره درب
سعی ما در این است که تنوع دستگیره درب ( دستگیره در) را روز به روز افزایش داده و پک های کامل را به صورت تکی و عمده در رنگ های مختلف (زیتونی ، طلایی ، دودی ) در اختیار شما دوستان قرار دهیم . موارد استفاده دستگیره ها برای سرویس های بهداشتی ، اتاق کودک ، دستگیره درب اتاق ، درب های چوبی ، درب های آپارتمان می باشد.
هر کدام از دستگیره های درب محصولات جانبی دارد که شما با انتخاب و خرید هر دستگیره میتوانید سیلندر درب و مغزی و رویه داخلی را همراه با دستگیره سفارش دهید.
در یک ساختمان درب ها از جنس چوب، MDF یا هر متریال دیگری که داشته باشند جهت کاربردی شدن نیاز به دستگیره درب دارند. عوامل بسیاری از جمله: قیمت، طراحی، جنس و سهولت نظافت مواردی هستند که در هنگام خرید دستگیره درب در انتخاب ما تأثیر گذار خواهند بود. با توجه به کاربرد و جنس درب می توان از گروه های موجود که شامل دستگیره های سنتی، لوکس، روزرت، دیجیتال و درب آهنین می شوند یکی را انتخاب کرد. این دستگیره ها محصول شرکت های مختلفی از جمله کلون، فوروارد و ریوارد هستند.
خرید عمده و تکی انواع دستگیره درب

فروشگاه ابزار یراق بزرگترین مرکز پخش دستگیره درب در ایران. برای خرید عمده دستگیره درب و قفل درب یا خرید تکی ، با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید عمده قفل درب هم با ما در تماس باشید. این دستگیره ها و قفل ها مناسب برای نصب بر روی انواع درب ضد سرقت می باشند.
منبع: ابزار یراق

ویرایش بوسیله کاربر 1400/08/13 07:09:36 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

 1 کاربر از forward98 برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
تبلیغات
radin98 Offline
#2 ارسال شده : 1399/10/02 02:55:40 ب.ظ
radin98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: tehran

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
سمپاشی منزل برای پشه
پشه‌ ها از خانواده حشرات دو بال به نام کولیسیده می باشند، بدن آنها از سه قسمت سر، سینه و شکم تشکیل شده است. پشه ماده معمولا بزرگتر از نر است و خرطوم آن طویل‌ تر بوده و مناسب مکیدن خون است، شاخک های پشه نر پر پشت بوده اما شاخک های پشه ماده نخ مانند و دارای چند موی اندک است. طول عمر این حشره 10 تا 7 ماه می‌ باشد.آنها جانورانی خون سرد هستند بنابراین قادرند در فصول سرد و یا حتی تا 6 ماه به خواب زمستانی بروند و زنده بمانند.یکی از مهمترین خدمات سمپاشی منزل ، سمپاشی پشه ها می باشد. برای این منظور و خلاصی از دست پشه ها با ما تماس بگیرید .
 1 کاربر از radin98 برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
bama98 Offline
#3 ارسال شده : 1399/10/17 11:57:46 ق.ظ
bama98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: tehran

انواع سیستم تهویه مطبوع

بطور کلی سیستم تهویه مطبوع به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

سیستم های تهویه مطبوع خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی

سیستم های تهویه مطبوع مستقل (مینی چیلر، داکت اسپلیت، کولرگازی، کولر آبی)
سیستم های تهویه مطبوع مرکزی (مانند انواع چیلرهای تراکمی و جذبی، VRF)
چیلر
kiyan98 Offline
#4 ارسال شده : 1399/12/15 12:34:27 ق.ظ
kiyan98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5
مکان: ایران

به صفحات متحرکی که برای انتقال محصولات، بسته ها و وسایل مختلف در کارخانجات و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد نوار نقاله گفته می شود. به نوار نقاله، تسمه نقاله یا نوار کانوایر نیز می گویند. از این دستگاه برای جابجایی مکرر ابزار آلات مختلف در بازه زمانی مشخص به طور کاملاً حساب شده استفاده می شود.نوار نقاله و یا تسمه نقاله یا نوار نقاله بارگیری یکی از پرکابردترین دستگاه ها و ملزومات و تجهیزات بسته بندی هستند.
دستگاه لیبل زن و هم چنین کاربرد استفاده از آن بسیار متنوع می باشد. مواردی که استفاده از لیبل در آن ها کاربرد دارد شامل بانک ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها ، داروخانه ها و موسساتی که به صورت تجاری و یا حتی به صورت اداری نیز هستند استفاده می شوند. پورت های موجود در label machine باعث شده که در هر مکانی که هستید این امکان برای شما وجود دارد که از دستگاه لیبل زن استفاده نمایید.


dehkade98 Offline
#5 ارسال شده : 1400/02/21 11:22:04 ق.ظ
dehkade98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: ایران

هزینه حمل بار صادقیه ( باربری صادقیه )
همان طور که می دانید حمل بار و اثاثیه به عوامل زیادی از جمله مسافت ،میزان و حجم بار ،تعدد وسایل سنگین ،بسته بندی اثاثیه ،چیدمان اثاثیه ،تعداد طبقات مبدا و مقصد ،تعداد کارگر مورد نیاز ،تعداد ماشین مورد نیاز و ..دارد.ولی مدیریت شرکت اتوبار دهکده سعی بر آن داشته که با در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان ،قیمت ها را مناسب در نظر بگیرد.اتوبار صادقیه از شعبات باربری غرب تهران می باشد.
ghanarix Offline
#6 ارسال شده : 1400/03/11 09:05:51 ق.ظ
ghanarix

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

یراق آلات چیست؟ انواع یراق الات درب و پنجره
یراق آلات معمولا به قطعاتی گفته می شود که در ساخت و تکمیل بسیاری از قسمت های خانه همچون درب و پنجره و کابینت های آشپزخانه بسیار کارآمد می باشد. از کاربردی ترین یراق آلاتی که روزانه با آن سرو کار دارید، می توان به دستگیره پنجره، لولا درب، ریل کشو و… اشاره کرد.

ساخت یراق آلات از زمانی شروع شد که ذوب کردن فلزات رواج یافت. در گذشته انسان توانست فلزات را ذوب کند و با استفاده از آن یراق آلات مورد نیاز زندگی خود را بسازد. یراق آلات در و پنجره یکی از مهم ترین و پر کاربردترین ابزار و یراق می باشد که وجود آن ها بسیار ضروری است. برای ساخت و تکمیل درب و پنجره های آلومینیومی حتما باید یراق آلات آن را به درستی تهیه نمود. در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع یراق آلات ساختمانی آشنا سازیم تا با آگاهی بیشتری بتوانید یراق آلات مورد نیاز خود را تهیه کنید.
forward98 Offline
#7 ارسال شده : 1400/09/29 12:49:03 ق.ظ
forward98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
فروشگاه یراق کالا یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز فرو شانواع یراق الات ساختمانی در تهران و ایران می باشد. برای خرید انواع دستگیره درب، قفل درب، دستگیره کابینت و سایر یراق آلات با فروشگاه یراق کالا تماس بگیرید.

قیمت دستگیره درب ارزان و لوکس

درهر خانه با هر متراژ، چندین درب وجود دارد که فضاهای مختلف خانه را از هم جدا می کند. همه ی این درب ها برای کاربردی شدن به دستگیره نیاز دارند. بنابراین انتخاب یک دستگیره درب با کیفیت و زیبا برای در های مختلف مسئله ای مهم به حائز اهمیت است.

هنگام خرید دستگیره درب باید به مواردی چون: شکل ظاهری دستگیره، رنگ دستگیره و مواد اولیه ی ساخت دستگیره دقت نمود. دستگیره درب از جنس های مختلفی همچون برنج، آلومینیوم، آلیاژ آهن و زاماک ساخته شده و در رنگ های متنوعی آبکاری می شود.

جدیدترین مدل های دستگیره کابینت

با نصب دستگیره های دکوری و جدید روی کابینت های آشپزخانه تان می توانید با صرف هزینه کم تغییرات زیادی را در دکوراسیون آشپزخانه خود بوجود آورید. برای زیبایی و جذابیت بیشتر کابینت های آشپزخانه باید رنگ و طرح و طراحی دستگیره با طراحی کابینت ها مطابقت و همخوانی داشته باشد.
دستگیره های کابینت آشپزخانه بهتر است از یک متریال ساخته شده باشند زیرا دستگیره هایی که از چند متریال ساخته شده اند، آسیب پذیرتر هستند و علاوه بر این دستگیره های آشپزخانه باید به راحتی قابل استفاده باشند و فضای زیادی را روی کابینت ها اشغال نکنند.
برای خرید دستگیره کابینت لوکس اینجا کلیک کنید.

دستگیره کابینت سرامیکی
دستگیره ها یکی از مهم ترین یراق آلات کابینت هستند که علاوه بر ایجاد سهولت در کاربری کابینت ها، تاثیر زیادی بر جلوه ی دیداری آن دارند؛ به این ترتیب شما می توانید فقط با تغییر نوع دستگیره، تغییر چشمگیری در دیزاین کابینت های آشپزخانه ایجاد کنید. امروزه دستگیره های زیادی با مدل ها و جنس های مختلف در بازار موجود است؛ اما یکی از خاص ترین آنها دستگیره کابینت سرامیکی است. دستگیره کابینت سرامیکی به دلیل نوع طراحی و رنگ بندی، هم برای دکور های کلاسیک و هم برای دکور های نئو کلاسیک کاربرد دارد. به عنوان مثال، دستگیره کابینت ممبران می تواند هم از نوع سرامیکی باشد و هم از میان دستگیره کابینت کلاسیک انتخاب شود.

قفل درب ساختمان
قفل درب چوبی یکی از یراق آلات ضروری است که در حفظ امنیت محیط داخلی خانه نقش چشم گیری را ایفا می‌کند. قفل های درب چوبی همان طور که از نام شان پیداست قابل استفاده برای انواع درب های چوبی هستند. قفل های درب چوبی در سایزها و مدل های متنوعی با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید شده اند. قفل سوییچی، قفل کلیدی و قفل سرویسی از جمله پرکاربرد ترین قفل های درب چوبی محسوب می‌شوند. ما در ادامه به بررسی تمام ویژگی های این یراق آلات درب پر کاربرد برای شما کاربران گرامی میپردازیم.

قفل سوییچی

قفل های سوییچی برای تمامی انواع درب های چوبی، فلزی، آلمینیومی و آهنی قابل استفاده هستند. قفل های سوییچی از طیف تنوعی گسترده ای برخوردارند و تقریبا بر روی تمامی درب ها قابلیت نصب دارند.
برای خرید انواع قفل درب و دستگیره درب با فروشگاه یراق کالا تماس بگیرید.

قفل هایی سوییچی در دو مدل با عمق 8 سانت یا اکس 6 سانت قابل سفارش هستند. آکس قفل هایی با عمق 8 سانت معمولا 7 سانتی متر است.( اکس قفل معمولا بین 1 تا 1/5 سانت از عمق قفل کمتر می باشد.). عموما قفل های سوییچی با عمق زیاد نیز( حدودا 7 یا 8 سانتی متری) برای درب های چوبی، درب های ضد سرقت و درب هایی که دستگیره روزت دارند، قابل استفاده هستند.

به خاطر داشته باشید برای استفاده از انواع قفل های سوییچی نیاز به یک سیلندر یا مغزی درب است. مغزی درب می‌بایست با توجه به ضخامت درب خریداری شود. محل قرار گرفتن مغزی نیز در داخل قفل های سوییچی تعبیه شده است و سیلندر توسط یک پیچ به قفل سوییچی محکم می ‌شود. در قفل هایی سوییچی با عمق بیش از 3/5 سانت امکان باز کردن درب با سیلندر نیز وجود دارد. بدین صورت بدون استفاده از دستگیره و تنها با چرخاندن مغزی، زبانه بالایی درب به بالا کشیده شده و درب باز می‌شود.

قفل سرویسی

قفل های سرویسی برای درب سرویس بهداشتی و حمام قابل استفاده هستند و قابلیت قفل کردن از داخل را دارند. به هنگام قفل کردن درب، با پیچاندن اهرم تعبیه شده در زیر دستگیره درب به راحتی از داخل قفل می‌شود. در موقعیت های اضطراری نیز باز کردن قفل به وسیله پیچ گوشتی یا قاشق از بیرون امکان پذیر است.
منبع: tajhizyaragh.com

ghanarix Offline
#8 ارسال شده : 1400/11/09 09:56:22 ق.ظ
ghanarix

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

یراق آلات معمولا به لوازم و قطعاتی میگویند که در ساخت و تکمیل بعضی از قسمت های ساختمان همچون درب و پنجره و کابینت کارآمد می باشد. از کاربردی ترین یراق آلاتی که روزانه با آن سرو کار دارید، می توان به دستگیره پنجره، لولا درب، ریل کشو و… اشاره کرد.
معمولا به یراق پنجره دوجداره و درب بیشتر اطلاق میشود.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.189 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت