تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nyusha Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/04 01:58:31 ق.ظ
nyusha

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19
مکان: tehran

زگیل تناسلی از بیماری های پوستی شایعی است که هر ساله حدود یک میلیون نفر را درگیر می کند. البته بسیاری از موارد زگیل های تناسلی ناشناخته باقی می مانند. اکثر موارد زگیل تناسلی ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) است. بیش از 120 سویه HPV وجود دارد، اما تنها نوع 6 و 11 از سویه هایی هستند که باعث زگیل های تناسلی می شوند. این سویه های ویروس اچ پی وی HPV معمولا باعث سرطان دهانه رحم نمی شوند، اما زگیل های تناسلی را ایجاد می کنند. در این مقاله به بررسی انواع درمان خانگی زگیل تناسلی می پردازیم.
برای درمان زگیل های تناسلی لازم است با پزشک مشورت نمایید واز داروهای تجویزی وی استفاده کنید. اما برخی از روش های خانگی وجود دارد که استفاده از آنها به تسریع فرآیند درمان کمک می کنند. مهم ترین داروهای درمان خانگی زگیل تناسلی عبارتند از :

روغن درخت چای

روغن درخت چای در کنار مزیت های مختلف سلامتی، از روغن هایی است که می تواند در درمان قارچ های پوستی و سایر ارگانیسم ها، از جمله شپش سر، سودمند است. برای درمان زگیل تناسلی در خانه می توانید یک قطره روغن درخت چای رقیق شده (مخلوط یک قطره روغن با یک قطره یا دو روغن حامل مانند روغن نارگیل مخلوط کنید) را به طور مستقیم به زگیل اعمال کنید. برخی از افراد ممکن است به روغن درخت چای حساسیت داشته باشند، بنابراین قبل از اعمال روغن بر روی زگیل، مقدار کمی از رقیق شده آن را روی دست آزمایش کنید. اگر پس از 24 ساعت هیچ واکنشی وجود نداشته باشد، می توانید از آن برای درمان زگیل استفاده نمایید.
روغن درخت چای می تواند با ایجاد تحریک، سوزش یا التهاب باعث کاهش اندازه زگیل شود. روغن درخت چای را نباید داخل دهان و یا واژن استفاده کنید. لازم است برای درمان تا چندین هفته مصرف این روغن را ادامه دهید، اما اگر میزان التهاب زیاد باشد، لازم است مصرف آن را قطع کنید.
چای سبز
چای سبز تاثیرات مثبتی بر زگیل های تناسلی دارد. همچنین از عصاره چای سبز پمادی به نام sinecatechins (Veregen) ساخته شده است که به صورت تجویزی در دسترس می باشد. برای درمان لازم است عصاره چای سبز با استفاده از یک قطره یا دو عدد روغن نارگیل مخلوط شود.

درمان زگیل تناسلی با چای سبز
درمان زگیل تناسلی با چای سبز

سیر
شواهدی وجود دارد که نشان دهنده تاثیرات مثبت استفاده از عصاره سیر برای درمان زگیل ها به خصوص در دوران بارداری است. برای درمان زگیل می توانید عصاره سیر را به طور مستقیم به زگیل ها اعمال کنید. همچنین می توانید مخلوطی از سیر و روغن تهیه کرده و بر روی زگیل اعمال کنید.



درمان زگیل تناسلی با سیر
درمان زگیل تناسلی با سیر

سرکه سیب
در روش درمان خانگی زگیل تناسلی با سرکه سیب ، می توانید زگیل های تناسلی را به خوبی درمان کنید. عملکرد سرکه مشابه داروهای تجویزی است که از مواد تشکیل دهنده اسیدی برای کشتن ویروس استفاده می کنند. برای این منظور می توانید پنبه ای را به سرکه سیب آغشته نموده و بر روی زگیل استعمال نمایید.

درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب
درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب

درمان خانگی زگیل تناسلی با سبزیجات
مصرف برخی از سبزیجات می تواند در درمان زگیل ها مفید باشد، مخصوصا برای دوران بارداری که خانم ها نسبت به تعدادی از خوراکی ها، از خود حساسیت نشان می دهند. این سبزیجات عبارتند از :

کلم
کلم بروکلی
جوانه های بروکسل
گل كلم
این سبزیجات دارای موادی هستند که می توانند رنگ زگیل های تناسلی را روشن کنند.
بیشتر بخوانید در کلینیک اچ پی وی :
https://hpvdarman.com/ar...d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.640 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت