تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kahrobatahvieh Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/20 11:56:09 ق.ظ
kahrobatahvieh

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

داکت اسپلیت یکی از وسایل سرمایشی و گرمایشی می‌ باشد که می‌ توان در فصول مختلف سال از آن استفاده کرد. به طور کلی دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز عملکرد این تجهیزات را کنترل می‌ کند. زیر مجموعه‌ های مختلف این دو قسمت عبارتند از:
● کندانسور: فن، دینام، کمپرسور، پروانه و…
● هواساز: پروانه، اپراتور، دینام، کویل، سینی، فیلتر و…

بخش هواساز این محصولات درون سقف و به صورت توکار نصب می‌ شود. همچنین استفاده از کانال کشی‌ های هوا اجازه انتقال جریان هوای گرم یا خنک تولید شده به سایر اتاق‌ ها و قسمت‌ های مختلف مکان مورد نظر شما را می‌دهد. عملکرد داکت اسپلیت در زمان خنک کردن محیط تا حد زیادی به کولر گازی شباهت دارد. همچنین در زمان گرم کردن روند کار با گردش آب گرم درون داکت اسپلیت انجام می‌ شود و سپس جریان هوای به وجود آمده از طریق کانال‌ ها و دریچه فضای شما را گرم خواهد کرد.

انواع مختلف داکت اسپلیت
داکت اسپلیت‌ در مدل‌ ها و انواع مختلفی تولید می‌ شود که هر کدام از آنها در مکان‌ های خاصی می‌ توانند بازده مناسب داشته باشد. در یک دسته بندی ابتدایی از نظر نوع نیروی محرکه کمپرسور، این محصولات به دو دسته معمولی و اینورتر تقسیم بندی می‌ شوند. تفاوت این محصولات در اصل سرعت متغیر در نمونه‌ های اینورتر و سرعت ثابت در نمونه‌ های معمولی است. البته باید در نظر داشت که نمونه‌ های داکت اسپلیت اینورتر ویژگی‌ های مختلفی دارند که باعث برتری آن نسبت به نمونه‌ های معمولی می‌ شود. این خصوصیات عبارتند از:
● هزینه خرید نصب و نگهداری به صرفه
● انجام دادن روند سرمایش و گرمایش با سرعت بیشتر
● عمر مفید بالاتر
● صدای کمتر در زمان کار

مراحل نصب داکت اسپلیت

● انجام کانال کشی به قسمت‌ های مختلف خانه
● قرار گیری کویل در قسمت جلویی و پشت دستگاه برای گرم کردن: به این صورت که درون لوله‌ های مسی آب گرم جریان پیدا کرده و باعث تامین حرارت می شود، هوای گرم با استفاده از فن به سمت اتاق‌ ها جریان می‌ یابد.
● جهت قرارگیری فن و پروانه‌ های مورد استفاده در این تجهیزات مورد بررسی قرار می‌ گیرد تا جهت چرخش باد و روند انجام تهویه کنترل شود.
● تجهیزات کنترلی برای استفاده بهتر از این محصولات توسط افراد متخصص نصب شده و آموزش های لازم در خصوص روند استفاده از این محصولات در اختیار مشتری قرار می‌ گیرد.



تعمیر داکت اسپلیت

ویرایش بوسیله کاربر 1399/08/20 11:56:53 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.070 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت