تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahinkarimi Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/01 03:43:25 ب.ظ
mahinkarimi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: تهران

خروج شرکت‌های اروپایی از بازار ماشین ایران و کیفیت پایین ماشینهای داخلی سبب شده است که ماشینهای خارجی مجالی برای ظهور پیدا کرده و خودی نشان بدهند. تاجایی‌که امروز ماشینهایی به مرز قیمت ماشینهای لوکس رسیده‌اند، که تنها چند وقت پیش به‌عنوان ماشینهای خارجی ارزان‌قیمت قدم به بازار ایران نهادند. شاید تا مدتی پیش پرداخت 500 میلیون برای خرید ماشین دست‌دوم خارجی، تصوری بعید و دست‌نیافتنی بود. اما امروز و با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها این تصور به واقعیت پیوسته است.

بسترن B30 اتوماتیک مدل 98
بسترن B30 یکی از ماشینهای خارجی است که به دلیل عرضه در موقعیت مناسب، توانست فروش خوبی را تجربه کند. بسترن B30 اتوماتیک توانست به‌واسطه امکانات سطح بالا و قوای فنی نسبتا خوب، رقبای داخلی خود را کنار زده و به‌عنوان یک ماشین با ارزش خرید بالا معرفی شود. بسترن B30 اتوماتیک مدل 98 در حال حاضر قیمتی در حدود 520 میلیون تومان دارد. هرچند بسیاری از خریداران از سختی دسترسی به قطعات یدکی و لوازم جانبی برای مدل‌های کارکرده بسترن B30 اتوماتیک گلایه دارند، اما ویژگی‌هایی مانند دید مناسب، رعایت اصول ارگونومیک در کابین، نرمی فرمان و هماهنگی خوب میان پیشرانه و جعبه‌دنده باعث شده که افراد زیادی به خرید این ماشین تمایل نشان دهند.
بسترن B30 اتوماتیک نیز مانند بیشتر ماشینهای اقتصادی خارجی با یک پیشرانه 1.5 لیتری ارائه‌شده است. این پیشرانه توانایی تولید 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت به‌واسطه یک گیربکس 6 دنده‌اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود که هماهنگی خوبی با پیشرانه دارد. برای رسیدن از صفر به صد باید 12.5 ثانیه به بسترن B30 زمان بدهید. مصرف سوخت این ماشین در سیکل ترکیبی نیز حدود 6.7 لیتر به ازای هر صد کیلومتر برآورد شده است.

ام‌جی 360 اتوماتیک توربو مدل 98
ام‌جی 360 نخستین محصول مونتاژی شرکت ماشینسازی ام‌جی در ایران است که برای اولین بار توسط شرکت آذیکو عرضه شد. در حال حاضر ام‌جی 360 اتوماتیک توربو مدل 98 در بازار ایران به حدود قیمتی 530 میلیون تومان رسیده است. این ماشین که از اواخر سال 96 قدم به خیابان‌های ایران گذاشت، به‌طور بسیار محدودی عرضه شد. همین امر موجب شد که علی‌رغم مزیت‌هایی چون طراحی متفاوت صفحه کیلومتر، فرمان نرم، عایق‌بندی خوب کابین و بهبود عملکرد جعبه‌دنده نسبت به مدل‌های غیر توربو، ام‌جی 360 نتواند به موفقیت چندانی دست پیدا کند. از این‌ها گذشته، نداشتن تهویه اتوماتیک و کروز کنترل معایبی است که نمی‌توان در مقایسه با سایر ماشینهای خارجی پرزرق‌وبرق از آن‌ها چشم پوشید.
ام‌جی 360 اتوماتیک توربو، نیروی خود را از یک پیشرانه 1.5 لیتری گرفته و با استفاده از یک گیربکس 6 دنده‌اتوماتیک با حالت زمستانی به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این قدرت چیزی در حدود 130 اسب بخار است. به‌علاوه گشتاور تولیدشده نیز در حدود 210 نیوتن متر است. برای رسیدن از حالت سکون به‌سرعت صفر باید 9.7 ثانیه به ام‌جی 360 توربو اتوماتیک فرصت دهید. این ماشین می‌تواند تا سرعت 190 کیلومتر بر ساعت افزایش سرعت داشته و در هر سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

منبع
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.083 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت