تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

maryy Offline
#1 ارسال شده : 1399/07/16 06:32:44 ب.ظ
maryy

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 119
مکان: khhjkl

تشکرها: 24 بار


آشنایی با آب و هوای شهر رم ایتالیا


رم شهری تاریخی در ایتالیا می‎باشد که همه ساله گردشگران زیاری با تور ایتالیا به این شهر سفر می‎نند تا از مناطق گردشگری و تاریخی آن دیدن کنند. بدلیل داشتن قدمتی طولانی این شهر از نظر تاریخی بسیار ارزشمند و منحصر بفرد و به همین دلیل آثار تاریخی فراوانی را در خود جای داده است.



بدلیل داشتن تنوع زیاد آثار و بناهای تاریخی این شهر به یک قطب گردشگری در ایتالیا تبدیل شده است که همه ساله مسافران با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‎کنند تا از نزدیک نظاره‎گر این آثار تاریخی باشند.



در مورد آب و هوای این شهر می‎توان اینگونه گفت که میانگین دما در این روز بالای 20 درجه سانتی گراد و در پایان روز چیزی در حدود 10 درجه سانتی گراد می‎باشد. در سردترین مواقع دمای این شهر در روز به 12 درجه و 3 درجه در شب نیز خواهد رسید.بدلیل داشتن آب و هوایی خوب در اکثر مواقع این شهر پذیرای گردشگران داخلی یا خارجی است که با پرواز داخلی و یا با تور ایتالیا به این شهر سفر می‎کنند.



از ماه‎های گرم سال ماه‎های جولای و آگوست می‎باشند که میانگین هوا در روز حدود 30 درحه سانتی گراد و در پایان روز درجه هوا به 18 درجه کاهش پیدا می‎کند. بیشتر گردشگران به تهیه تور ایتالیا و بلیط هواپیما در این فصل‎ها تمایل بیشتری نشان می‎دهند. برای مشاهده ی قیمت تور ایتالیا وارد سایت سام سیر شوید.



آب و هوا در این شهر به شکلی است که بارش برف به ندرت در آن رخ می‎دهد. با این حال در هر سال برفی سبک این شهر را سفید پوش می‎کند.داشتن آب و هوایی مناسب سبب شده تا این شهر به عنوان مقصدی مناسب برای ایتالیایی‎ها و ساکنان کشورهای دیگر تبدیل شود که با تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما و ساکنان دیگر شهرهای ایتالیا با پرواز داخلی به این شهر سفر کنند تا از زیبایی‎های این شهر از نزدیک دیدن کنند.



البته هر 25 سال این شهر شاهد بارش سنگین برف خواهد بود که این بارش سنگین در سال 2012 رخ داد. بهترین زمان برای سفر به رم فصل‎های بهار و تابستان می‎باشد که در صورت تمایل می‎توانید در این فصل‎ها با تور ایتالیا اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید و با انجام چند پرواز داخلی به این شهر سفر کنید.



این دو فصل بدلیل داشتن آب و هوای مساعد و داشتن بیشترین روزای آفتابی بیشتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است که با بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند و حتی ساکنان دیگر شهرهای ایتالیا نیز بیشتر در این فصل‎ها با پرواز داخلی به رم سفر می‎کنند.



بیشتر افرادی که با پرواز داخلی به این منطقه سفر می‎کنند و فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب می‎کنند صبح زود با طلوع آفتاب برای گشت و گذار در این شهر ار محل اقامت خود خارج می‎شوند و در هنگام ظهر به اقامتگاه خود بازمی‎گردنند و سپس بعد از فروکش کردن گرمای هوا دوباره برای بازدید مناطق گردشگری موجود در این شهر اقدام می‎کنند.



این شهر دارای دو فرودگاه می‎باشد که برای انجام پروازهای داخلی و خارجی از آن‎ها استفاده می‎شود. لئوناردو داوینچی و سیامپینو نام دو فرودگاهی است که در این شهر قرار گرفته‎اند و مورد استفاده قرار می‎گیرند.بعد از خواند مطلب آشنایی با آب و هوای شهر رم ایتالیا شما کاملا با این بخش آشنا می شوید.



زبان رسمی در این شهر ایتالیایی می‎باشد و مردم اکثرا با همین زبان صحبت می‎کنند و واحو پول رایج نیز یورو است. برای تماس با این کشور شماره مورد نظرتان را باید با پیش شماره 39+ بگیرید. برخی از شماره‎های مهم و کاربردی که ممکن است در زمان اضطرار کارآمد باشند شماره پلیس 113، اورژانس 118، آتش نشانی 115 می‎باشند که در صورتیکه مشکلی برایتان پیش آمد می‎توانید از آنها استفاده کنید. با سفر به این شهر می‎توانید لحظاتی شگفت‎انگیز و منحصر بفرد را برای خود رقم بزنید.
تبلیغات
reyhanes7770 Offline
#2 ارسال شده : 1400/06/03 12:14:58 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام تحصیل در آلمان راحته؟
faldoria Offline
#3 ارسال شده : 1400/07/28 11:52:02 ق.ظ
faldoria

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

سلام ممنون بابت توضیحاتتون. به نظرتون موسسه ای هست که برای اعزام دانشجو به آلمان بتونه کاری بکنه؟
reyhanes7770 Offline
#4 ارسال شده : 1400/11/12 10:15:11 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.229 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت