تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sida Offline
#1 ارسال شده : 1399/06/26 12:47:48 ق.ظ
sida

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 15
مکان: تهران

طراحی تک صفحه ای:
طراحی سایت شرکتی را می توان به صورت تک صفحه ای انجام داد. در این نوع طراحی، منو های اصلی سایت به قسمتی از همان صفحه اصلی منتقل می شود و نیاز به باز کردن صفحه دیگری نیست. در واقع کاربر پس از کلیک بر روی منوهای اصلی وب سایت به جای آنکه به مانند سایت های عادی به صفحه دیگری منتقل گردد در همان صفحه اول سایت به بخش مورد نظر هدایت می گردد و کاربر پس از مشاهده بخش مورد نظر در صفحه اول و خواندن اطلاعات اولیه در مورد آن منو می تواند با کلیک به سایر صفحات وب سایت منتقل گردد.

طراحی سایت تک صفحه تاثیر بسیار مثبتی بر روی موفقیت وب سایت دارد زیرا اول از همه بسیار کاربر پسند می باشد و به جای آنکه کاربر منتظر لود صفحه جدید برای خواندن مطالب مورد نیاز خود بماند می تواند مطالب مورد نیاز خود را در همان صفحه اصلی و بدون انتظار مطالعه نماید و همچنین طراحی قالب به صورت تک صفحه باعث بالا رفتن مدت زمان ماندگاری کاربران در صفحه اصلی وب سایت می گردد که این مورد باعث بالا رفتن رنک وب سایت می گردد.

طراحی سایت شرکتی به سبک داستان گویی:
کاربران و مشتریان وب سایت دوست دارند داستان و روایت شکل گیری یک مجموعه را بدانند تا با آن مجموعه ارتباط بهتری برقرار نمایند و در صورتی که شما بتوانید داستان کاری و شکل گیری مجموعه خود را به درستی به کاربر خود منتقل نمایید باعث درگیر نمودن عواطف و احساسات کاربر و مشتری خود خواهید شد که این مورد تاثیر بسیار مثبتی بر روی موفقیت وب سایت و افزایش فروش شما خواهد داشت.

انیمیشن سازی در طراحی وب سایت شرکتی:
بکار بردن انیمیشن در وب سایت باعث افزایش جذابیت بصری و پویایی قالب وب سایت شرکتی خواهد شد. این کار، وب سایت را از آن حالت خشک و بی روح خارج می نماید و و کاربر را ترغیب به ادامه فعالیت در وب سایت می نماید. البته قبلا هم در سایت ها انیمیشن سازی با استفاده از فلش انجام می گردید که این کار هم اکنون به استفاده از HTML, CSS و کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر JQUERY و MOOTOOLS انجا می گردد.

ساخت سایت کاربر پسند و به روز با گرافیک قوی سهم بسیار بزرگی در موفقیت وب سایت خواهد داشت. در ادامه یک تجربه از دارکوب را در این زمینه برای شما بیان می نمایم. دارکوب دو وب سایت در زمینه طراحی سایت داشت که یکی قدیمی با قالبی قدیمی و دیگری جدیدتر با قالبی به سبک جدید بوده است.

طراحی سایت ریسپانسیو:
امروزه با توجه به افزایش کاربرانی که از موبایل و تبلت برای جستجو در اینترنت و مرور سایت ها استفاده می نمایند وجود نسخه ای از وب سایت که قابلیت نمایش مناسب در موبایل و تبلت را داشته باشد به گونه ای که کاربر بتواند به راحتی و بدون نیاز استفاده از اسکرول چپ و راست و بزرگنمایی سایت را مشاهده نمایید لازم و ضروری می باشد.

طراحی سایت شرکتی به صورت ریسپانسیو یکی از روش های می باشد که می توان توسط این روش سایت را سازگار برای نمایش در موبایل و تبلت پیاده سازی نمود. همچنین مدتی است که موتورهای جستجو نظیر گوگل سایت ها را بر اساس وجود نسخه موبایلی نیز رنک دهی می نمایند و سایتی که نسخه موبایلی داشته باشد رتبه بهتری در موتور جستجو خواهد گرفت. با توجه به موارد ذکر شده وجود نسخه موبایلی برای وب سایت لازم و ضروری می باشد که بهترین روش سازگار سازی وب سایت برای موبایل و تبلت ریسپانسیو سازی آن می باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.340 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت