تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

asdf Offline
#1 ارسال شده : 1399/06/22 01:46:48 ب.ظ
asdf

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 45

تشکرها: 11 بار
2 تشکر دریافتی در 2 ارسال

۱- پوشانندگی قوی
برای بسیاری از خانم ها پوشانندگی قوی از مهم ترین ویژگی های یک کرم پودر خوب است. زیرا از کرم پودر به عنوان زیرساز آرایش استفاده میشود و باید تمام عیوب و نواقص چهره را بپوشاند. قرمزی پوست، جای جوش، آکنه، لکه های تیره، کک و مک ها از مهم ترین عیوبی هستند که در اغلب پوست ها وجود دارند و به وسیله یک کرم پودر مناسب پوشش داده میشوند و پوست را آماده یک آرایش بی عیب و نقص میکند.

پوشانندگی قوی
۲- کرم پودر سبک برای مصرف روزانه
از ویژگی های یک کرم پودر خوب از نظر خانم ها داشتن بافتی سبک و همچنین مخملی است. اکثر خانم ها برای استفاده روزانه از کرم پودرها ترجیح میدهند که آن ها دارای بافتی سبک باشند تا در طول روز پوست آن ها احساس سبکی کند. مواد آرایشی سنگین و موادی که به خوبی جذب پوست نمیشوند مورد انتخاب خانم ها قرار نمیگیرند.

۳- ترکیبات عالی
وجود انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین C و E در کرم پودرها باعث افزایش کیفیت آن ها میشود. خانم هایی که در انتخاب محصولات آرایشی شان دقت میکنند اغلب کرم پودرهایی را انتخاب و مصرف میکنند که دارای ترکیباتی غنی و ترجیحا گیاهی باشند تا نه تنها به پوست شان آسیب نرسد بلکه مشکلات احتمالی پوست آن ها را نیز برطرف کند و به جوان سازی و جلوگیری از چین و چروک و حتی افتادگی آن کمک کند.

۴- رنگ طبیعی
مهم ترین معیار در انتخاب کرم پودر رنگ آن است. بهترین رنگ برای هر فرد نزدیک ترین رنگ به پوستش است. راه های مختلفی برای تشخیص رنگ پوست وجود دارد که در مقاله های پیشین به آن اشاره کردیم. اما اگر بخواهیم در این بخش نیز به طور مختصر به آن اشاره کنیم باید بگوییم که بهترین راه های تشخیص رنگ پوست سه روش دارد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.239 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت