تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bade Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/19 04:57:21 ب.ظ
bade

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
این دو نوع پرده که از نظر نوشتاری و گفتاری بسیار به هم شبیه هستند هیچ شباهتی از نظر ظاهری به هم ندارند. همانطور که می دانید پرده رومن از پارچه ساده و بدون چین ساخته می شود و هنگام تا شدن به صورت منظم و به صورت عمودی جمع می شوند. اما پرده های ورمن از دو طرف شروع به تا شدن می کند و دور یک محور می چرخد.

در میان معرفی این پرده ها، پرده شید نیز یکی از بهترین و پرکاربردترین نوع پرده برای آشپزخانه ها می باشد. تفاوت این محصول با پرده رومن در نوع پارچه و نوع جمع شدن آن است که باعث شده تا به پرده کرکره ای نیز شهرت پیدا کند.

پرده شید به صورت کامل در پایه خود جمع می شود دقیقاً مانند کرکره مغازه ها اما پرده های رومن به صورت پله پله روی هم جمع شده و زیبایی خاصی به محیط می بخشد. انتخاب نوع پرده با توجه به سلیقه و محیطی که قرار است پرده نصب شود انجام می گیرد.

برای مثال برای محیط های کلاسیک توصیه می شود تا از پرده رومن با پارچه کاملاً کلاسیک استفاده شود. از این نوع پرده برای پنجره سالن پذیرایی و نشیمن بیشتر استفاده می شود. ویژگی خوب این پرده امکان تنظیم نور می باشد تا در روز بتوانید از نور آفتاب بهره ببرید.

امروزه با استفاده از پارچه های متنوع و گران قیمت می توانید پرده های مجللی را داشته باشید. برای پرده های سلطنتی می توانید از ترکیب پرده های رومن و پرده های دیگر استفاده کنید. تا در کنار زیبایی، آسایش و راحتی را نیز داشته باشید.

پرده رومن با استفاده از تخته های نصب شده که به تارها وصل می شوند، در قسمت پشتی پارچه ساخته می شوند. انواع مختلف پارچه پرده ای را می توان برای پرده رومن، از ابریشم و پارچه پنبه و مصنوعی استفاده کرد. آنها جایگزین بسیار خوبی برای پرده های معمولی هستند زیرا انواع زیادی از رنگ ها، الگوهای را در دسترس دارند.

پرده رومن امکان کنترل آسان و مؤثر نور را فراهم می آورد. بسته به زمان روز یا فصل قابل تنظیم هستند و در صورت نیاز به تاریکی به طور کل تاریک می کنند. با انتخاب آستر حرارتی، آنها همچنین می توانند انرژی بیشتری را حفظ کنند.

این نوع از پرده ها می توانند در بیرون یا درون شکاف قرار گیرند. توصیه می کنیم فضای بیرون را انتخاب کنید، زیرا این امر باعث افزایش نور می شود و جای آن بسیار راحت است.

پرده های رومن دارای استفاده ی آسان هستند و از نظر ظاهری فوق العاده به نظر می رسند. مقرون به صرفه بودن بستگی به نوع پارچه و اندازه و همچنین انتخاب بندها دارد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.259 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت