تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

maham98 Offline
#1 ارسال شده : 1399/04/21 01:00:42 ب.ظ
maham98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
گچبرگ یا کناف (Gypsum board) در دسته محصولات پانلی (panel) قرار می گیرد .گچ برگ معمولا به اسم عملی پانل گچی (gypsum panel) و به صورت عامیانه دیوار خشک (drywall) ، تخته گچی (plasterboard) و یا دیوار تخته ای (wallboard) و (به اشتباه در ایران به اسم برند کناف knauf ) نامیده میشود.
ساخت و ساز و دکوراسیون‌های مدرن امروزی کارها را زیباتر، راحت‌تر و ایمن‌تر کرده‌است. این مسئله باعث شده تا طراحان و معماران داخلی به جای استفاده از مصالح سنتی از مصالح جدید و به روز استفاده کنند. “کناف ها” یکی از همین این مصالح ساختمانی مدرن هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی به وفور استفاده می‌گردند. این صفحات روکش‌دار گچی یا “گچ‌برگ‌ها” را می‌توان در دیوارها و سقف‌های کاذب برای دکوراسیون استفاده کرد و طرح‌ و مدل‌های مختلف ایجاد نمود.
میخ چاشنی
برای متصل کردن قطعات به سطوح بتی از میخ و چاشنی استفاده میشود، میخ چاشنی با استفاده از تفنگ میخکوب ، مخصوص میخ و چاشنی کار میکند.
میخ ها برای اینکه بتوانند از داخل تفنگ بیرون بیایند و به داخل سطح بروند نیاز به یک نیروی محرکه دارند که با استفاده از چاشنی تامین میشود. در حقیقت کار چاشنی این است که میخ ها را از داخل تفنگ شلیک نماید.میخ با استفاده از نیروی احتراق حاصل از باروت شلیک میشود.
انواع میخ و چاشنی
انواع چاشنی
چاشنی نوعی پودر است که به عنوان عامل انفجاری در میخکوب از آن استفاده میشود، چاشنی را زمان هایی استفاده میکنند که قرار است از میخکوب استفاده شود. فرایند کاری چاشنی هم مانند فرایند شلیک از گلوله است و با استفاده از فرایند انفجاری عمل میکند.
چاشنی‌های تفنگ میخکوب معمولا در دو نوع برنجی و نیکلی ساخته می‌شوند و در نوارهای پلاستیکی با رنگ‌های مختلف طبقه‌بندی شده‌اند. هر رنگ معرف سرعت آن چاشنی خواهد بود. متداول‌ترین چاشنی‌ها که برای مقاصد عمومی و سرعت‌های متوسط به کار گرفته می‌شوند به رنگ‌های قهوه‌ای، سبز و زرد هستند. همچنین رنگ‌های خاکستری، قرمز و بنفش نیز وجود دارند که برای سرعت‌های کمتر و بیشتر استفاده می‌شوند.
منبع:
https://mahamtejaratco.com/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.084 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت