تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

محمد Offline
#1 ارسال شده : 1399/04/16 09:22:22 ب.ظ
محمد

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 69

5 تشکر دریافتی در 3 ارسال
سلام دوستان من یک سری توضیحات رو راجب کابل فیبر نوری و ماؤول فیبر نوری در اختیارتون می زاریم
اسپید دام یکی از انواع دوربین مدار بسته به شمار می رود که از قابلیت تنظیم زوم و نیز کنترل مستقیم برخوردار است. به همین دلیل، از این دوربین برای اماکنی که نیاز به نظارت دقیقی وجود داشته باشد استفاده می شود.

دوربین های مداربسته گردان با نام های دیگری همچون PTZ (مخفف Pan Tilt Zoom)، دوربین های چرخشی، اسپید دام (Speed Dome)، Fast Dome، دوربین های مدار بسته روباتیک و در نهایت با نام دوربین مداربسته حبابی و سقفی نیز شناخته می شوند. عبارت PTZ به قابلیت و نحوه حرکت لنز دوربین در جهات مختلف و امکان زوم آن اشاره دارد: به این صورت که pan به گردش افقی لنز دوربین، tilt به حرکت عمودی لنز و zoom نیز به قابلیت زوم اتوماتیک و دستی این نوع دوربین ها اشاره دارد.

یک پایه که به سطح یا سقف متصل می شود و یک بدنه اصلی گنبدی شکل، اجزای اصلی تشکیل دهنده این نوع دوربین است. قابلیت چرخش 360 درجه ای و نیز حرکت به سمت بالا یا پایین از جمله ویژگی های اصلی دوربین های مدار بسته اسپید دام محسوب می شود. گردش های عمودی و افقی این نوع دوربین، توسط دو موتور درونی آن ممکن می شود.

با توجه به قابلیت چرخشی این نوع دوربین ها و نیز امکان کنترل دستی و خودکار آن ها، اسپید دام عملا به جای چند دوربین مدار بسته کارایی خواهد داشت. همچنین با استفاده از اتصال اینترنت و یک اپلیکیشن در تلفن همراه یا نرم افزار کامپیوتری قادر خواهید بود همه چیز را از همه جا تحت نظر و کنترل داشته باشید و می توانید به راحتی و در شرایط مختلفی مثل سفر، منزل یا محل کار خود را به دقت زیر نظر داشته باشید. قیمت هایک ویژن کمی بالاست

کابل فیبر نوری
با ظهور فیبر نوری تحول چشم گیری در ارتباطات به وجود آمد. کابل های مسی دارای مشکلاتی در انتقال داده ها می باشند که می توان به افت کیفیت داده ها در مسافت های طولانی و سرعت پایین ارسال نمود. داده هایی که در فیبر نوری ارسال می شوند به صورت سیگنال های نوری بوده و بسیاری از مشکلات کابل مسی را از ندارند.

اولین مزیت مهم فیبر نوری، پهنای باند بالای آن می باشد. این ظرفیت می تواند به 10 گیگابیت بر ثانیه برسد که سرعت بسیار بالایی است بنابراین در ارتباطاتی که نیاز به ارسال داده های حجیم و تصویر (مانند ویدئو کنفرانس) می باشد فیبر نوری می تواند کمک شایانی نماید.

ماژول فیبر نوری
در برخی از تجهیزات شبکه مانند سوئیچ شبکه، پورت هایی با نام پورت SFP وجود دارد. این پورت ها به منظور بهره گیری از بستر فیبر نوری در انتقال داده ها، تعبیه شده اند اما برای استفاده از این پورت ها می بایست از رابطی به نام ماژول فیبر نوری استفاده شود زیرا داده های دستگاه ها به صورت دیجیتال بوده و برای تبدیل آنها به نور می بایست از ماژول فیبر نوری بهره گرفت.

ماژول های فیبر نوری در انواع مختلف سینگل مود و مالتی مود می باشند که بسته به مسافت ارسال داده ها می بایست ماژول مناسب را استفاده نمود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.091 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت