تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

beautifulroya Offline
#1 ارسال شده : 1399/04/12 10:39:55 ق.ظ
beautifulroya

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43

برای رفع موهای زائد لیزر از پرتوهای شدید و ضرباننده نور برای خارج کردن موهای ناخواسته از ناحیه صورت ، ساعد ، پشت ، پا و بیکینی استفاده می شود. لیزر ملانین یا رنگدانه را در شاخه مو هدف قرار داده و به فولیکول مو آسیب می رساند ، که این امر به جلوگیری از رشد بعدی مو کمک می کند. پوست ملتهب و برآمدگی ناشی از موهای زائد اغلب پس از درمان بهبود می یابد.
کلیه ی مراحل لیزر در کرج را به ما واگذار نمایید

لیزر موهای زائد تقریباً در مورد انواع پوست قابل استفاده است ، اگرچه برای افرادی که پوست سبک دارند و موهای تیره دارند موثر است. موهای سفید ، بلوند یا خاکستری معمولاً با لیزر موهای زائد قابل جدا شدن نیستند زیرا هیچ رنگدانه ای در موها برای هدف قرار دادن لیزر وجود ندارد.

اگرچه لیزر موهای زائد باعث کاهش موهای زائد می شود ، اما تضمین موی دائمی موها نیست. معمولاً چندین روش برای از بین بردن موها لازم است. برای رسیدن به بهترین نتیجه ، ممکن است حداقل به شش درمان بین چند هفته از هم احتیاج داشته باشید. درمان های دوره ای نگهداری نیز ممکن است مورد نیاز باشد.

لیزر موهای زائد چنان محبوب شده است که اغلب در موارد غیر پزشکی مانند سالن ها و اسپا ها انجام می شود. انتخاب یک پزشک دارای مجوز از هیئت مدیره که در زمینه لیزر موهای زائد برای نظارت بر درمان انتخاب شده است ، اهمیت دارد.
کلینیک زیبایی رویا بهترین امکانات لیزر در کرج را در اختیار شما قرار میدهد
آماده سازی

قبل از درمان ، شما یک مشاوره اولیه در کلینیک جراحی پوست خواهید داشت. در طی این مشاوره ، پزشک یا پرستار در مورد تاریخچه پزشکی شما صحبت کرده و پوست شما را معاینه می کنند. همچنین مکانهایی را که می خواهید موها برداشته شود ، بافت و رنگ مو و جایی که در چرخه رشد آن قرار دارد ، بررسی خواهیم کرد. یک طرح درمان با لیزر برای مو و هزینه های مربوط به آن و همچنین خطرات مرتبط با آن مورد بحث قرار خواهد گرفت.
لیزر در کرج را به ما بسپارید

از پوست خود در برابر آفتاب با طیف گسترده ای (محافظت در برابر اشعه UVA و UVB) ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر محافظت کنید. از تخت برنزه استفاده نکنید. اگر برنزه طبیعی یا مصنوعی از محصولات خود برنزه دارید ، قبل از درمان با لیزر موهای برنزه باید کاملاً محو شود.
حداقل یک ماه قبل از درمان از کرم های حل شونده استفاده نکنید و یا از کرم های حل شونده استفاده نکنید. اصلاح مو مناسب است زیرا ریشه مو را در جای خود قرار می دهد تا لیزر هدف قرار گیرد. تراشیدن ممکن است قبل از درمان توصیه شود.
کلینیک زیبایی رویا با بهترین روش ها مراحل لیزر در کرج را برای شما عزیزان به پایان میرساند

روش

قبل از شروع درمان ، ناحیه مورد نظر تمیز می شود. ممکن است یک بی حسی موضعی برای حفظ راحتی شما در منطقه اعمال شود ، اگرچه بسیاری از بیماران به آن احتیاج ندارند.

در طول عمل شما عینک محافظ چشم را خواهید پوشید. عملگر لیزر هنگام روشن شدن لیزر ، پوست شما را محکم نگه می دارد. پرتو لیزر از پوست شما به سمت فولیکولهای ریز که از رشد موها سرچشمه می گیرد عبور خواهد کرد. گرمای شدید ناشی از پرتو لیزر باعث آسیب به فولیکول های مو می شود که رشد مو را متوقف می کند. ممکن است احساس سوزش یا لک های گرم احساس کنید.

زمان درمان بستگی به اندازه منطقه تحت درمان دارد.
بهبود

ممکن است چند ساعت اول پس از لیزر موهای زائد ، قرمزی یا تورم را تجربه کنید. همچنین ممکن است یک یا دو روز احساس خستگی داشته باشید. این منطقه همچنین ممکن است کمی پوسته پوسته شود.
کلینیک زیبایی رویا

منطقه را انتخاب یا مالش ندهید و حتما به آرامی با صابون و آب تمیز کنید. حداقل یک هفته پس از درمان ، از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، طبیعی و مصنوعی خودداری کنید. همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده ای (محافظت در برابر اشعه UVA و UVB) با SPF 30 یا بالاتر بسیار مهم است.

متخصصان پزشکی UCSF بهداشت این اطلاعات را مرور کرده اند. این فقط برای اهداف آموزشی است و در نظر گرفته نشده است تا توصیه پزشک یا سایر ارائه دهنده خدمات درمانی را جایگزین آن کند. ما شما را تشویق می کنیم تا درباره هرگونه سؤال یا نگرانی که ممکن است با ارائه دهنده خود داشته باشید در میان بگذارید.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.099 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت