تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

adaklock Offline
#1 ارسال شده : 1398/12/13 05:47:59 ب.ظ
adaklock

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

استفاده از قفل‌های درب دیجیتالی مزایای قابل توجهی را به ارمغان می‌آورد. این موارد زندگی شما را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کنند. نوع قفل درب تا حد زیادی بر میزان ایمنی و راحتی شما از استفاده از آنها تاثیر می‌گذارد. قفل‌های سنتی اغلب هزینه‌های قابل توجهی را برای شما به وجود می‌آورند. آنها شما را به استفاده از کلیدها مجبور می‌کنند. به راحتی ممکن است کلیدهای خود را فراموش کنید. علاوه بر این، آنها اغلب مستعد شکستن و یا نفوذ توسط سارقان هستند.

در حقیقت، کلیدهای گمشده یا دزدیده شده می‌توانند خطر امنیتی قابل توجهی را برای درب‌های شما ایجاد کنند. از آنجا که هر زمان که آنها در اختیار شما نباشند، شخصی به طور بالقوه می‌تواند از آنها کپی کند. قفل‌های درب دیجیتالی هم در بین صاحبان خانه و هم صاحبان مشاغل محبوبیت بیشتری کسب کرده‌اند. این به دلیل راحتی و کاربردی بودن آنها است. در اینجا به برخی از مزایای شگفت‌آوری که می‌توانید از این نوع دستگیره الکترونیکی انتظار داشته باشید، اشاره شده است.

ورود و خروج بدون استفاده از کلید به لطف قفل‌های درب دیجیتالی
سهولت ورود بدون کلید ممکن است برجسته‌ترین مزیت نصب این قفل‌های درب دیجیتالی باشد. وقتی می‌خواهید شب به هنگام بازگشت به خانه درب را باز کنید، به کلیدها نیاز نخواهید داشت. به علاوه، وقتی درب خانه قفل شده است، دیگر نیازی به تماس با کلیدساز ندارید. علاوه بر این، هنگامی که عجله دارید، نیازی نیست زمانی را صرف جستجوی کلید کنید. به طور خلاصه، هیچ نیازی به کلید نخواهید داشت.

شما به سادگی می‌توانید شماره PIN خود را روی صفحه کلید و voila وارد کنید. سپس، به راحتی وارد و خارج شوید. وقتی خانه را ترک می‌کنید، قفل درب دیجیتال به طور خودکار درب را پشت شما قفل می‌کند. این اساسا سناریویی کاملا رایج که معمولا برای افراد رخ می‌دهد را حذف می‌کند که معمولا در نیمه راه به شک می‌افتند که آیا درب را قفل کرده‌اند یا خیر، با داشتن قفل الکترونیکی نیازی نیست برای بررسی دوباره به خانه برگردید.

باز و بسته شدن قفل‌های درب دیجیتالی را به صورت زمان‌بندی شده تعیین کنید
یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های قفل دیجیتالی، کنترل دسترسی و زمان‌بندی است. شما می‌توانید برای قفل کردن و باز کردن قفل درب‌ها به منظور کنترل دقیق دسترسی کارمندان به مناطق خاص، برنامه زمانی اختصاص دهید.

صاحبان خانه می‌توانند اطمینان حاصل کنند که همیشه درب‌های آنها در طول شب قفل است. آنها مجبور نیستند بازرسی‌های شبانه را برای اطمینان از این کار انجام دهند. برنامه‌های قفل و باز کردن درب‌های دیجیتالی، هم در وقت و هم در هزینه صرفه‌جویی می‌کنند. این امر امنیت و راحتی بالاتری را در مقابل استفاده از قفل‌های سنتی با کلیدها تضمین می‌کند.

قفل درب دیجیتال به افزایش امنیت کمک می‌کند
قفل درب دیجیتال امنیت بالاتری را ارائه می‌دهد. آنها در برابر اعمال فشار و ضربه مقاوم هستند. قفل سنتی در معرض هر دو این موارد آسیب‌پذیر است.

قفل درب دیجیتال به افزایش ایمنی بیشتر برای کودکان کمک می‌کند
قفل درب دیجیتالی، به کودک کمک می‌کند که نیازی به حمل کلید نداشته باشند. به خصوص اگر آنها قبل از این که به خانه بیایند، از مدرسه خارج شده باشند. در طول یک روز شلوغ مدرسه، کودک به راحتی ممکن است کلیدها را فراموش کرده یا گم کند. چه اتفاقی می‌افتد اگر آنها بعد از خروج از مدرسه در پشت درب خانه گیر بیفتند؟ این یک خطر بالقوه برای ایمنی آنها خواهد بود.

با داشتن قفل درب دیجیتالی، فرزند شما فقط کافی است کد امنیتی را به یاد داشته باشد. بر این اساس، آنها می‌توانند برای باز کردن درب جلو، کد را بر روی صفحه کلید وارد کنند. هنگامی که آنها داخل هستند، قفل به طور خودکار در پشت آنها قفل خواهد شد. این باعث می‌شود که آنها ایمن و سالم باشند.

قفل درب دیجیتال برای رفع نیازهای ویژه کودکان نیز مفید است و قفل‌های صفحه کلید دو طرفه یک لایه امنیتی اضافی را ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال، برخی کودکان با نیازهای ویژه ممکن است تمایل به ترک خانه و سرگردانی در حین خواب داشته باشند. با استفاده از این نوع قفل، امنیت آنها تامین خواهد شد.

قفل درب دیجیتال از دوام بهتری برخوردار است
قفل سنتی می‌تواند به راحتی فرسوده شود. در نهایت، خرابی آن به دلیل استفاده مکرر یا نادرست است. شما تا به حال مجبور شده‌اید که با یک قفل روبرو شوید که برای باز کردن آن لازم است کلید را تعویض یا تعمیر کنید. اگر بله، می‌دانید که این کار چقدر می‌تواند دردسر ساز باشد.

قفل‌های دیجیتال به طرز قابل توجهی بادوام هستند. از آنجا که آنها برای قفل و یا باز شدن به کلید نیاز ندارند، قطعات متحرک کمتری در ساختار آنها استفاده شده است. وجود قطعات کمتر و بالا بودن کیفیت اجزاء داخلی قفل‌های دیجیتالی، باعث کارکرد طولانی مدت آنها می‌شود. هنگامی که به امنیت، راحتی و سهولت استفاده نیاز دارید، قفل‌های درب دیجیتالی برتری قالب توجهی خواهند داشت.

تبلیغات
shadisohrabi Offline
#2 ارسال شده : 1400/06/21 01:54:37 ق.ظ
shadisohrabi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

از قفل دیجیتال کاداس www.kaadas.ir استفاده کردم خیلی راضیم. واقعا هرچی از مزایای قفل هوشمند دیجیتالی بگید کم هست.
forward98 Offline
#3 ارسال شده : 1401/06/12 03:47:30 ب.ظ
forward98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
قفل دیجیتال مدل SHS-2920 فاقد دستگیره می باشد. دسترسی به این قفل بوسیله رمز و کارت امکان پدیر است. این قفل مجهز به نمایشگر ضد خش می باشد.

afra Offline
#4 ارسال شده : 1401/06/17 05:11:13 ق.ظ
afra

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

مجموعه معمار لندز‌ به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۴ در زمینه بازسازی و نوسازی منازل مسکونی شروع به کار نموده است.

در طی این سالها فعالیت, حرفه دکوراسیون طراحی داخلی را باتکیه بر نیروهای زبده وحرفه ای خود به خوبی انجام داده. پروژه های اجرا شده توسط معمار لندز پروژه های صفر تا صد بازسازی و ‌نوسازی ساختمان و مسکن بوده است.

همچنین طراحی و اجرای تخصصی سیستم آشپزخانه یکی دیگر از فعالیتهای مجموعه معمار لندز می باشد. معمار لندز با افتخار اعلام می دارد که تمام مراحل دکوراسیون داخلی درکرج تامرحله تحویل پروژه را با حرفه ای ترین نیروهای خود انجام وتحویل می دهد.
teorem Offline
#5 ارسال شده : 1401/10/20 06:02:01 ب.ظ
teorem

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10

در کنار قفل‌های دیجیتالی استفاده از سیستم خانه هوشمند نیز توصیه می‌شود.
teorem Offline
#6 ارسال شده : 1401/10/20 06:03:33 ب.ظ
teorem

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10

در کنار قفل دیجیتال استفاده از خانه هوشمند برای مدیریت قفل‌ها هم می‌تواند گزینه خوبی باشد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.418 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت