تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

saraco Offline
#1 ارسال شده : 1398/11/26 04:40:44 ب.ظ
saraco

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: تهران

دربازرگاني خيرخواه خودرو قطعات چري x55با سال ها تجربه در زمينه تامين و توزيع قطعات و به عنوان وارد کننده قطعات ام وي ام ويدکي انواع خودرو از جمله خودروهاي CHERY و MVM با نام تجاري KKK آماده ارائه انواع قطعات يدکي و تامين انواع قطعات سفارشي فعالیت می کند.
در شرايط حال حاضر محصولات مختلفي با مارک هاي غير اصل به مشتريان ارائه می شود. قطعات تقلبي از نظر قيمتي ارزان است ولي استهلاک ماشين را افزایش می یابد. خريد قطعات چري x55 به بازرگاني خيرخواه خودرو بسپارید.
تبلیغات
fereshtemoghadam Offline
#2 ارسال شده : 1399/01/16 01:34:27 ب.ظ
fereshtemoghadam

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
بین خرید ماشین جک و لیفان شک دارم ، بنظرتون کدوم شرکت و کدوم مدلش بهتره ؟؟
یه سری اطلاعات مثل زیر ازش در آوردم اگر کسی میتونه بهم کمک کنه


مقایسه جک جی5 و لیفان620

بازار خودروهای چینی در کشور ما چند سالی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته و تنوع زیاد این محصولات را می‌توان مناسب قلمداد کرد . امکانات متنوع و عموما طراحی زیبای خودروهای چینی در کنار قیمت نسبتا معقول از دلایل گرمی بازار خودروهای چینی است، اما گاهی همین تنوع انتخاب را برای خرید یک خودروی چینی سخت می‌کند .

برای این شماره ‌سراغ دو محصول متفاوت از یک سرزمین رفتیم که در کرمان‌موتور تولید می‌شود. جک جی5 و لیفان 620 هر دور در کلاس سدان‌های سایزمتوسط هستند که نسبتا بازار خوبی را تجربه کرده‌اند.

حال به مقایسه این دو خودرو می‌پردازیم و آنها را با متر و معیار فنی مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا اگر قصد خرید هر کدام را دارید، با ویژگی‌های آنها بیشتر آشنا شوید.
https://medium.com/@hamedasadi2165
https://comparecarchina.blogsky.com/

جک جی5
این خودرو نخستین محصولی بود که از کمپانی جک یا درست‌تر، جی‌ای‌سی روی خط مونتاژ کرمان‌موتور قرار گرفت و خیلی زود به‌دلیل طراحی جوان‌پسند و پیشرانه با کیفیت در کلاس خود نسبت به رقبای دیگر مورد استقبال بازار قرار گرفت. طراحی جی5 توسط کمپانی پینین فارینا انجام شده است و کمپانی جک این مساله را نقطه قوت این خودرو می‌داند.

با دیدن جک جی5، ظاهر دوج دارت یادآوری می‌شود که الهام‌بخش طراحی آن بوده است. چراغ‌های جمع‌وجور و خطوط نرم روی بدنه، ظاهری زیبا به جی5 داده و از نظر داخلی به‌دلیل طراحی داشبورد، چیدمان قطعات و فرمان اسپرت، فضایی اسپرت برای خودرو ایجاد شده است.

از نظر مختصات فنی، این سدان دارای یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 1800 سی‌سی است که برای این اتاق مناسب بوده و می‌تواند عملکرد خوبی را برای این خودرو داشته باشد. نکته قابل توجه درباره موتور این خودرو، طراحی آن توسط کمپانی جک است که تحت لایسنس کمپانی میتسوبیشی ژاپن صورت گرفته است. این موتور به‌دلیل استفاده از سیستم جدید الکترونیکی VVT و طراحی محفظه احتراق مناسب می‌تواند قدرتی معادل 140 اسب‌بخار و 165 نیوتون‌متر گشتاور را با همراهی دو گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک، به محور جلو منتقل ‌کند.

همچنین این موتور به‌دلیل کیفیت بالای قطعات، نسبت به رقبای خود از استهلاک کم‌تری برخوردار است و این موضوع سبب کاهش هزینه نگهداری و تعمیر این خودرو می‌شود که از مزیت‌های آن نسبت به رقبای هم‌کلاس خود است.

گیربکس 5 سرعته دستی جی5 به‌دلیل ضرایب کوتاه‌تر دنده‌ها و استفاده از چرخ‌دنده‌های کوچک می‌تواند بهترین دور و گشتاور را برای خودرو هنگام نیاز فراهم کند.

همچنین این گیربکس با بهره‌مندی از قطعات باکیفیت و طراحی مناسب، برای این خودرو در نظر گرفته شده و از خرابی کم‌تری بهره می‌برد. گفتنی است در نسخه گیربکس دستی، از یک پیشرانه 1500 سی‌سی استفاده شده که توان تولید 111 اسب‌بخار قدرت را داراست. حال ‌سراغ نسخه اتوماتیک این خودرو می‌رویم که از نوع 4 سرعته است.

نخستین موردی که باید به آن اشاره کرد، تکنولوژی طراحی و ساخت گیربکس است که تیپ‌ترونیک بوده و نسبت به نسخه دستی از گشتاور و تولید نیروی کم‌تری برخوردار است و اگر علاقه‌مند به شتاب و سرعت باشید، شاید کمی شما را راضی نکند!

در اوایل حرکت با نسخه اتوماتیک، روند تعویض دنده کمی با تقه و کوبش مواجه است که این مشکل را می‌توان به سیستم‌های هیدرولیکی این گیربکس مربوط دانست.

همچنین زمانی‌که نیاز است خودرو گشتاور بالایی تولید کند، آن‌طور که بایدوشاید گشتاور مناسب و مطلوب به سرچرخ‌ها نمی‌رسد که البته برای استفاده خانواده مساله چندان مهمی نیست. از سویی، وقتی همین گیربکس در حالت اسپرت و دستی قرار می‌گیرد، مصرف سوخت را کمی افزایش می‌دهد، اما روند تعویض دنده‌ها به‌راحتی و نرمی صورت می‌گیرد و بهترین دور و گشتاور را برای خودرو به ارمغان می‌آورد.

از نظر خرابی و استهلاک نیز این گیربکس نسبت به گیربکس‌های هم‌کلاس خود از استهلاک پایین‌تری بهر‌ه‌مند است و خرابی کم‌تری در آن دیده می‌شود که یکی از دلایل این امر، سیستم خنک‌کننده روغن موتور است.

از موارد فنی که صرف‌نظر کنیم، باید گفت جک جی5 نسبت به دو هم‌کلاس دیگر خود یعنی لیفان 620 و ام‌وی‌ام 550، از ایمنی بالاتری برخوردار است و در تست تصادف C-NCAP توانسته موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی شود.

کیسه‌های هوای این خودرو از هر نظر ایمن است و با سرعت زیاد و نرمی خاص می‌تواند به‌خوبی عمل کند. سواری و هندلینگ خودرو نیز نسبت به لیفان 620 بهتر بوده و سواری نرم‌تری را که نشانه عملکرد بهتر سیستم تعلیق است، به سرنشینان می‌دهد.

از نظر آپشن‌های رفاهی و ایمنی این خودرو دارای سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل باد لاستیک TPMS، سیستم خنک‌کننده روغن گیربکس، سیستم ترمز ABS و EBD، تنظیم نور صفحه پنل کیلومترشمار، دو ایربگ برای سرنشین جلو و کمربند پیش‌کشنده است که نسبت به قیمت و طراحی مناسب، بهترین گزینه انتخابی در بازه 60میلیون تومان برای خرید به‌شمار می‌آید.

لیفان620
محصولات لیفان را باید جزو محصولات اقتصادی برآورد کرد که اگرچه نسبت به دیگر برندهای چینی کم‌تر شناخته شده است، اما محصولات متنوعی را در بازار ما و دیگر کشورها دارد و تنوع خوبی را رقم زده است.

نخستین محصول کمپانی لیفان در سال 1387 روی خط تولید کرمان‌موتور قرار گرفت و با نام لیفان520 راهی بازار شد. در آن زمان به‌دلیل برخی مشکلات فنی، این خودرو از اقبال خوبی برخوردار نشد تا اینکه نسخه جدید آن با کمی تغییرات و اصلاح روانه بازار شد و فروش معمولی را تجربه کرد.

چهار سال بعد، لیفان 620 در خط تولید کرمان موتور قرار گرفت که طراحی این مدل توسط کمپانی ریکاردوی انگلستان صورت گرفته بود. طراحی چراغ‌های جمع‌وجور در جلو و خطوط تیز روی بدنه ظاهری نسبتا زیبا به این خودرو داده بود.

همچنین طراحی داخلی این خودرو به‌دلیل نوع رنگ تریم و طراحی داشبورد فضای مناسبی ایجاد کرده بود. مشخصات فنی لیفان نیز مانند جک جی‌5 است، با این تفاوت که تکنولوژی موتور جک جی5 بالاتر از پیشرانه لیفان620 قرار دارد.
fereshteabedi Offline
#3 ارسال شده : 1399/01/17 10:31:14 ق.ظ
fereshteabedi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
تشکر این وبلاگ درباره ماشین جک https://comparecarchina.blogsky.com/ خیلی خوب بود
 1 کاربر از fereshteabedi برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
محمد Offline
#4 ارسال شده : 1399/06/18 10:16:10 ق.ظ
محمد

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 69

5 تشکر دریافتی در 3 ارسال
ماشین ام وی ام 110 محصول شرکت مدیران خودرو بهتره یا برلیانس محصول شرکت سایپا ؟
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.120 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت