تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kare Offline
#1 ارسال شده : 1398/09/17 02:46:53 ب.ظ
kare

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 33

در صورتی که نیاز به ثبت برند در ساری دارید باید بدانید نخستین گام از مراحل ثبت برند انتخاب یک واژه مناسب، شکل و تصویر زیبا و یا ترکیبی از هر دو است. باید این موارد را به گونه ای انتخاب نمایید که خلاقانه باشد و باعث گمراهی مصرف کنندگان نگردد. نام برند باید این قابلیت را داشته باشد که توجه مصرف کننده را به خود جلب و بر روی مخاطب نگرش مثبت ایجاد نماید.

در مرحله بعد باید از برند مورد نظرتان استعلام بگیرید. هدف از استعلام برند این است که متوجه شوید عین یا شبیه برندی که قصد ثبت آن را دارید، قبلاَ در همان طبقه ثبت شده است یا خیر، چرا که در صورت وجود کوچکترین مشابهتی، اظهارنامه برند شما رد خواهد شد.

سپس لازم است تا مدارک را فراهم نمایید.

در مرحله بعد با ورود به سامانه مرکز مالکیت معنوی به نشانی iripo.ssaa.ir وارد قسمت ثبت اظهارنامه علامت تجاری شوید.
پس از آنکه اظهارنامه برند شما توسط کارشناسان مربوطه بررسی شد، چنانچه سابقه ای مشابه برند مورد تقاضا نباشد یا برند مورد نظر از علائم غیرقابل ثبت نباشد مراتب منتهی به آگهی تقاضای ثبت علامت (آگهی نوبت اول) می گردد. در این صورت برای شما پیامکی ارسال می گردد که هزینه انتشار روزنامه رسمی مرحله اول را پرداخت نمایید.
با واریز هزینه انتشار روزنامه رسمی مرحله اول و منتشر شدن آن و سپری شدن 30 روز از تاریخ انتشار روزنامه رسمی مرحله اول، اگر نسبت به ثبت برند، اعتراضی به اداره مالکیت صنعتی واصل نگردیده باشد، متقاضی ثبت برند در ساری می تواند از اداره مذکور تقاضای ثبت نهایی علامت تجاری را بنماید. در این حالت سند نهایی علامت تجاری به نام متقاضی صادر می گردد.

نکاتی در مورد ثبت برند
1) با توجه به تعداد طبقه ای که برای ثبت برند خود انتخاب می نمایید و همچنین با لحاظ این موضوع که تصمیم به ثبت برند شخص حقیقی و یا حقوقی را دارید، هزینه ثبت برند متغیر و متفاوت خواهد بود.
2) زمان ثبت برند بستگی به نام تجاری و شلوغی سیستم ، نوع فعالیت و مدارک و ... دارد. اما به طور معمول در 45 روز کاری ثبت برند به پایان می رسد. چنانچه نام تجاری شما قابل قبول نباشد باید تمام مراحل را دوباره پشت سر بگذارید.
3) از جمله مهم ترین دلایل رد برند به قرار ذیل است:
قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده باشد؛ نام تجاری مورد تقاضا از علائم ممنوعه باشد؛ شبیه برندی که قبلاً توسط شخص یا شرکتی دیگر ثبت شده است باشد؛ در مدارک ارسالی نقص و یا ایراد وجود داشته باشد و یا متقاضی صلاحیت نداشته باشد.
4) مدت اعتبار حمایت از علامت تجاری، 10 سال از تاریخ ثبت اظهارنامه در اداره مالکیت های صنعتی می باشد که هر 10 سال قابل تمدید است و چنانچه ظرف 10 سال تمدید نگردد و 6 ماه از تاریخ اعتبار گذشته باشد صاحب گواهینامه می بایست جهت ثبت نام و علامت تجاری خود دوباره اقدام نماید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.086 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت