تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

travelsahelaftab2019 Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/30 10:39:25 ق.ظ
travelsahelaftab2019

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 140
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال

چه نوع املاکی را می توان در اسپانیا خرید؟
شاید اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که برای سرمایه گذاری در کشور اسپانیا، روش خرید ملک در اسپانیا را انتخاب کرده اید که بواسطه آن بتوانید ویزا طلایی و نهایتا اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنید، به دنبال این باشید که بدانید کدام نوع از املاک و مستغلات اسپانیا را می توانید خرید کنید.
خرید املاک و مستغلات در اسپانیا در حالت های زیر امکان پذیر است:
خرید آپارتمان در اسپانیا: متداول ترین نوع املاک در اسپانیا
خرید خانه های نیمه ساخته یا نیمه تمام در اسپانیا : این نوع ساختمان ها بصورت ردیفی و عموما در حاشیه شهرها و بصورت مجتمع ساختمانی بوده و امکانات زیادی مانند باغ، استخر و فروشگاه های متنوع دارد.
خرید ویلا در اسپانیا: ویلا در اسپانیا ساختمان هایی هستند که دارای دیوارهای مجزا و باغ و استخر بوده و معمولا بصورت تکی و یا چند ساختمان داخل یک حصار هستند.
خرید خانه های درون شهری اسپانیا: این نوع خانه ها که به خانه دربست در اسپانیا هم شناخته می شوند معمولا یا آپارتمان های دو تا سه طبقه هستند و یا بصورت خانه های ویلایی در داخل شهر ساخته می شوند. قیمت خانه های شهری اسپانیا بسیار بالا است ولی امکانات زیادی در اطراف این ساختمان ها وجود دارد.
خرید خانه های برون شهری: این نوع خانه ها در روستاها و یا مناطق تازه توسعه یافته در اسپانیا وجود دارند. این خانه ها بصورت خانه های ویلایی اغلب ساخته می شوند و متراژ متفاوتی دارند. اما قیمت تمام شده آنها پایین تر است.
خانه های تعطیلات: این خانه ها در مناطق گردشگری اسپانیا ساخته می شوند و عمدتا برای اجاره به توریست ها و یا گذران تعطیلات در مناطق با آب و هوای خوب بسیار مناسبند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.079 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت