تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kare Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/29 02:01:13 ب.ظ
kare

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 33

اولاَ: مؤسسین موظف هستند حداقل 20 درصد سرمایه شرکت را شخصاً تعهد کنند. بنابراین اگر سرمایه شرکت سهامی عام مبلغ ده میلیون ریال فرض شود، بایستی پرداخت مبلغ دویست هزار ریال از سوی موسسین شرکت مورد تعهد قرار گیرد.

ثانیاًَ: مؤسسین مکلفند لااقل 35 درصد مبلغ مورد تعهد را در حسابی به نام (شرکت در شرف تاسیس) در یکی از بانک ها سپرده بگذارند.
در نتیجه با افتتاح یک شماره حساب جاری در یکی از بانک های مجاز کشور، حداقل 35% از دویست هزار ریال مورد مثال را که تعهد کرده اند، یعنی مبلغ هفتاد هزار ریال، بایستی به حساب جاری مذکور بسپارند.
استفاده از وجوه تادیه شده به نام (شرکت در شرف تاسیس) ممکن نیست، مگر در دو صورت:
یک- پس از ثبت شرکت
دو- در صورتی که شرکت تا شش ماه از تاریخ تسلیم اظهارنامه به مرجع ثبت شرکت ها، به ثبت نرسیده باشد، به درخواست هر یک از موسسین یا پذیره نویسان، گواهینامه ای مبنی بر عدم ثبت شرکت از مرجع ثبت شرکت ها صادر و به بانکی که تعهد سهام و تادیه وجوه در آن به عمل آمده ارسال می گردد تا موسسین و پذیره نویسان به بانک مراجعه و تعهد نامه و وجوه پرداختی خود را مسترد دارند.

ثالثاًَ– درصورتی که قسمتی از تعهد موسسین به صورت غیرنقد باشد، باید عین آن یا مدارک مالکیت آن را در همان بانکی که برای پرداخت مبلغ نقدی، حساب باز شده است، تودیع و گواهی بانک را به ضمیمه اظهارنامه و ضمائم آن به مرجع ثبت شرکت ها تسلیم نمایند. که در این مورد وفق مواد 76 تا 81 لایحه قانونی 24 / 12 / 1347 قبل از اقدام به دعوت مجمع عمومی موسس، با جلب نظر کارشناس رسمی وزارت دادگستری، نسبت به ارزیابی آورده غیر نقدی، اقدام لازم به عمل خواهد آمد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت