تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ghalishoienovin Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/29 01:55:32 ب.ظ
ghalishoienovin

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مرد
مکان: تهران

زمانی که یک حرفه مورد پذیرش جامعه قرار می‌گیرد و در آن موفق می‌شود، افراد زیادی به سمت آن جذب می‌شوند تا آنان هم طعم موفقیت را بچشند. دست بالای دست زیاد می‌شود و بازار رقابت بین افراد حرفه حسابی گرم می‌شود. برخی در این حوزه کیفیت خدمت رسانی خود را زیاد می‌کنند و از بازار تبلیغات عقب می‌مانند. اما برخی دیگر علاوه بر افزایش کیفیت کار، سعی می‌کنند برند خود را بر سر زبان‌ها هم بیندازند. برای انتخاب بهترین قالیشویی باید به چند نکته توجه کنید.
شما دو راه پیش رویتان دارید. اولین راه این است که به نزدیکترین قالیشویی محل زندگی خود اعتماد کنید و قدرت ریسک پذیری خود را بالا ببرید. نتیجه این کار ممکن است با حدس و گمان شما یکی نباشد. اما اگر از کار خود راضی و نتیجه مثبتی را شاهد شوید، یک انتخاب همیشگی خواهید داشت. یا حداقل برای مدتی و تا زمانی که از کیفیت کار خرسند باشید انتخاب شما ثابت می‌ماند.
راز موفقیت مشاغل در راضی نگه داشتن مشتری است. بسیاری از افرادی که در ارائه خدمت به مشتری سابقه و تجربه خوب داشته باشند به این کار مشتری مداری می‌گویند و دائما آن را به کارکنان خود گوشزد می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم روش‌هایی را به شما بگوییم تا بتوانید یک قالیشویی خوب را انتخاب کنید. ممکن است محل زندگی خود را تغییر داده باشید و دیگر نتوانید به قالیشویی قبلی که مورد اعتماد شما بود، درخواست شستشوی فرشتان را بدهید؛ چرا که سرویس دهی به منطقه جدید زندگی شما را ندارد. به همین دلیل باید فکر چاره بود و یک قالیشویی دیگری پیدا کرد.
کمی تحقیق کنیم
اگر نگران سلامت فرش خود هستنید لازم است قبل از سپردن فرش به آن چند موضوع را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین قالیشویی . مسلما شما نمی‌توانید با تمامی مشتریان آن‌ها صحبت کنید و نظرشان را در رابطه با نحوه ارائه خدمات جویا شوید. اما می‌توانید از هم محلی‌های خود اگر دوست و آشنایی داشته باشید از تجربیاتشان در این زمینه پرس و جو کنید. احتمالا نظریات متفاوتی را بشنوید که با تحلیل آن‌ها به نتایج خوبی برسید.
راجع به سابقه قالیشویی تحقیق کنید. امروزه بسیاری از کسب و کارها از وجود وب سایت‌ها بهره‌مند می‌شوند. با جستجوی نام آن در اینترنت صفحات وب سایت یا شبکه‌های مجازی آن را پیدا می‌کنید. با کنکاش در این صفحات تا حدودی با تجربه و میزان حرفه‌ای بودن آن‌ها باخبر می‌شوید. می‌بینید که متراژ مکان، دستگاه‌های مورد استفاده، تعداد نیروهای آماده به کار و … چقدر است.
قیمت موضوع مهمی برای جذب مشتری است. امروزه مردم به کسب و کارهای ارزان هم توجه چندانی ندارند و اعتماد نمی‌کنند. اما اگر قیمت شستشوی فرش بر اساس اتحادیه باشد، قابل پذیرش است. برای این منظور می‌توانید نرخ خدمات قالیشویی مصوب را در سایت اتحادیه قالیشویان نظارت کنید و از قبل اطلاعات مفیدی برای خود به دست آورده باشید.

زمان مناسبی را انتخاب کنید
همه ما می‌دانیم که در برخی از ماه‌های سال مردم به شستشو و تعویض دکوراسیون می‌پردازند. شستشوی سالیانه در روزهای آخر اسفند ماه را همه ما انجام می‌دهیم. مسلما در ماه آخر هر سال بهترین قالیشویی ها به درخواست‌های زیادی از مشتریان پاسخ می‌دهند.
شاید خدمت رسانی یک قالیشویی همیشه با کیفیت باشد. زمان تحویل فرش، نحوه بسته بندی آن، حمل آن تا خودرو، قیمت‌های تعیین شده، استفاده از مواد شستشوی مرغوب، بازگرداندن به موقع فرش، بسته بندی فرش در زمان تحویل و … نکاتی است که کیفیت کاری یک قالیشویی را مشخص می‌کند.
با زیاد شدن درخواست‌ها و شلوغی‌های کاری شب عید ممکن است اشتباهاتی هم از سمت هر شغلی رخ دهد. یکی از این اشتباهات تاخیر در زمان تحویل فرش‌هاست. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای شستشوی فرش‌هایتان در ماه‌های دیگری از سال اقدام کنید.

چند مزیت نظافت فرش
مشکلات شستشوی فرش در خانه

ویرایش بوسیله کاربر 1398/07/29 02:13:58 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.796 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت