تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

arka Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/25 12:22:40 ق.ظ
arka

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

زمانی که یک سایت جدید شروع به طراحی می کند، یکی از اولین و مهمترین تصمیماتی که باید گرفته شود انتخاب نام دامنه سایت است. این انتخاب می تواند بر روی موفقیت وبسایت تاثیر مستقیم داشته باشد. این تاثیر نیز بیشتر بر روی بهینه سازی برای موتورهای جستجو Search Engine Optimization (سئو) و بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM ) دارد.

آیا باید یک دامنه با کلمه کلیدی را انتخاب کنیم؟
سالهاست افرادی که در حوزه سئو و بازاریابی موتورهای جستجو فعالیت می کنند به کارفرمایان و صاحبان وبسایت ها پیشنهاد می کنند که از نام های دامنه که شامل کلمات کلیدی کسب و کارشان است استفاده کنند. حتی برخی از بازاریاب ها، این دامنه ها را به آنان می فروشند. این کار باعث می شود تا سایت ها رتبه بهتری در گوگل و یاهو و دیگر موتورهای جستجو بدست بیاورند. این استراتژی را بررسی خواهیم کرد که آیا تاثیر دارد یا خیر.

بسیاری از استراتژیست های سئو نام های دامنه ای را خریداری و ثبت می کنند که دقیقا با کلمه کلیدی کسب و کار آنها مطابقت دارد و دقیقا این کلمه کلیدی را هدف قرار می دهد که به این نام های دامنه Exact match Domains می گویند. EMDها دو مزیت را دارا هستند:
1-حضور کلمه کلیدی در عبارت نام دامنه، خود یکی از فاکتورهای رتبه بندی محسوب می شد.
2- حضور کلمه کلیدی در نام دامنه باعث تشویق سایر صاحبان وبسایت ها به پیوستن به وبسایت موردنظر و مشارکت با آنها شد هرچند در به روز رسانی های جدید گوگل و به خصوص در به روز رسانی EMD ، EMDها مانند گذشته برای سئو مفید نمی باشند.

از سال 2010 به بعد بسیاری از کارشناسان سئو متوجه این قضیه شدند که یکی بودن نام دامنه با کلمه کلیدی اصلی سایت برای سایت مانند گذشته مزایای خیلی زیادی به همراه نخواهد داشت. این به این معنی نیست که شما حتما از به کار بردن کلمات کلیدی در دامنه باید اجتناب کنید بلکه این به این معنی است که کلمه کلیدی هنگام انتخاب نام دامنه نباید به عنوان فاکتور اصلی به آن توجه شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.274 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت