تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

younesmoradi Offline
#1 ارسال شده : 1398/06/30 12:38:23 ق.ظ
younesmoradi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

ساندویچ پانل (Sandwich Panel) تشکیل شده از دولایه فلزی در طرفین و در وسط عایق از جنس فوم مخصوص (پلی یورتان) توسط لایه پرایمری نازکی به وسیله ورق‌های (گالوانیزه یا آلوزینک یا آلومینیوم) بصورت کامل به بالا و پایین می چسبد.

اگر گذری به تاریخچه پانل داشته باشیم می بینیم ورق های روکش فلزی برای مدت قابل توجهی مورد استفاده بودند در آن زمان از ورق های فلزی در صنایع ساخت قطار و هواپیما و سایر وسایل نقلیه استفاده می کردند.

اما از ابتدای دهه ۱۹۳۰ میلادی از ورق های فلزی جهت ساخت ساندویچ پانل استفاده کردند این محصول تقریبا پس از جنگ جهانی دوم محبوبیت بیشتری پیدا کرد. ساندویچ پنل های مدرن می توانند صاف و خمیده باشند و به وسیله شیارهای کناری به هم متصل شوند و یک سازه مستحکم ایجاد کنند. کارخانجات بسته به نیاز شما پانل ها را در رنگ ها، وزن ها و جزئیات مختلف تولیدی می کنند.

ساندویچ پانل ها دارای عایق بندی خوب، کم حجم و مستحکم هستند که در ادامه فواید پانل ها را بیشتر بررسی می کنیم :

درجه عایق بندی ساندویچ پنل : عایق بندی سبب می شود که در مقابل باران و برف در فصول سرد از میزان تخریب کمی برخوردار باشد و احتمال نفوذ آب به داخل سازه را به حداقل ممکن برساند.
حجم پایین پانل : حدودا دارای قطری برابر با ۴ الی ۱۰ سانتی متر می باشند که فضای کمی از سوله را به خود اختصاص می دهند.
استحکام ساندویچ پانل : بر خلاف قطر کم و اتصالات سبک از مقاومت بالایی برخوردارند از ساندویچ پانل ها برای پوشش سقف و دیوار سوله و ساختمان های صنعتی استفاده می شود که این ساختمان ها سالیان سال بدون نیاز به ترمیم سازه پانلی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
فوم عایق می تواند از جنس پشم سنگ، پلی استایرن و پلی اورتان باشد که به دلیل مزیت هایی که فوم پلی یورتان دارد معمولاً برای ساندویچ پنل های استاندارد از فوم پلی یورتان استفاده و معمول گردیده. از مزایای اصلی و عمده عایق فوم پلی یورتان ساندویچ پانل(پنل) (که متشکل از ساندویچ پانل سقفی، دیواری) می باشد می توان به نسوز بودن، کند سوز بودن، سبکی، مقاومت بالا و عایق حرارتی خوب بودن اشاره کرد که در قیمت و محبوبیت ساندویچ پنل سقفی، ساندویچ پانل(پنل) دیواری و ساندویچ پنل سردخانه ای و ساندویچ پانل مرغداری موثر بوده است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.109 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت