تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mohammads Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/24 06:34:33 ب.ظ
mohammads

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: ایران

شاید اولین چیزی که با کلمه‌ی سفر به ذهن همگان خطور می‌کند و باعث نگرانی می‌شود، خرج و مخارج بالای آن باشد. خصوصا در شرایط کنونی، بیش از پیش به دنبال کم هزینه کردن سفرهایمان هستیم. شرایط اقتصادی ایجاب کرده است تا به دنبال ترفندهایی برای ارزان‌تر سفر کردن باشیم. در خصوص افرادی که برای مسائل کاری یا تحصیلی، مدام نیازمند سفر حتی تا چندین بار در ماه یا هفته هستند، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

در این مقاله ما سعی داریم تا روش‌هایی که می‌توانیم در مخارج سفر هوایی، صرفه‌جویی کنیم را به شما یادآور شویم. از مزایای سفر هوایی به طور کلی سرعت و راحتی است. این آیتم‌‌ها در مورد مقاصد دورتر بیشتر جلوه می‌کنند. خرید بلیط ارزان و مناسب هواپیما اولین شیرینی یک سفر لذت‌بخش است. پرسشی که در ادامه مطرح می‌شود آن است که چگونه می‌توان یک بلیط ارزان هواپیما پیدا کرد؟

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید زمان‌های خاص و مکان‌های خاص است
بلیط خودتان را خیلی زودتر از سفر رزرو نکنید، در سال 2018 زندگی می‌کنید. صدها آژانس گردشگری و فروش بلیط اینترنتی در چند قدمی شما است. بلیط‌هایی که زود فروخته می‌شوند معمولا گران هستند. روزهای خاص را فراموش کنید، مثلا تعطیلات سال نو، اواخر هفته و مناسبت‌های خاص، زیرا در این روزها همه تعطیل هستند و با هم به مسافرت می‌روند. همین موضوع باعث می‌شود که بلیط‌ها در این زمان‌ها، تا چندین برابر گران شوند. توصیه ما این است که سعی کنید در این روزها سفر نکنید، اگر کمی هوشمندانه فکر کنید دقیقا در پایان روزهای خاص قیمت‌های بلیط فوق‌العاده پائین است. مثلا روز بعد از تعطیلات سال نو و … شهرهای خاص را فراموش کنید، معمولا ایرانیان عادت دارند همه با هم مسافرت بروند، جالب‌تر این که عادت دارند همه با هم به شهر خاصی بروند. پس شهری را انتخاب کنید که کمتر خاص باشد. این موضوع در تهیه کردن قیمت بلیط شما تاثیر فوق‌‌العاده‌ای دارد.

پروازهای توقف دار را هم بررسی کنید
سفر

نیازی به گفتن ندارد که پروازهای توقف دار از پروازهای بدون توقف ارزان‌تر هستند. اگر تمایل به خرید بلیط ارزان هواپیما دارید حتما حواستان به پروازهای توقف دار نیز باشد. بلیط هواپیما ارزان‌تر را می‌توانید بر این مبنا انتخاب کنید.

بلیط‌های یک‌طرفه به‌جای بلیط های دوطرفه می‌تواند ارزان‌تر باشد
در حالی که خرید یک بلیط دو طرفه از یک شهر راحت‌‌تر به نظر می‌رسد، اما بیشتر اوقات پروازی از یک شهر نزدیک برای برگشت، بسیار ارزان‌‌تر تمام خواهد شد. به همین علت قبل از خرید بلیط هواپیما این مسئله را مورد توجه قرار دهید و تمام گزینه‌های ممکن را بررسی کنید.

بلیط هواپیماهای چارتری ارزش بررسی را دارند
قیمت بلیط های چارتر در اکثر اوقات ارزان‌تر از قیمت بلیط‌های سیستمی است و شما می‌توانید با انتخاب پروازهای چارتر ، بلیط‌های ارزان‌تری را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که کیفیت ارائه خدمات در بلیط هواپیما چارتر و بلیط‌های سیستمی هیچ‌گونه تفاوتی ندارد و مسافرین هر دو نوع بلیط، از یک نوع خدمات بهره‌مند می‌گردند.

قیمت‌ها را در آژانس‌های مختلف مورد مقایسه قرار دهید
قیمت را قبل از خرید چک کنید. کافیست یک اپلیکیشن خرید، روی تلفن همراه خودتان نصب کنید یا در یک وب‌ سایت معتبر عضو شوید. به آسانی آخرین قیمت‌ها در دسترس شماست. این مقایسه به شما کمک می‌کند به ارزان‌ترین بلیط ممکن در هر زمان دسترسی داشته باشید. انتخاب‌های خودتان را افزایش دهید. سایت‌های مختلف ارائه دهنده خدمات پروازی را با هم مقایسه نمایید.

به دنبال اسم هواپیمایی‌های بزرگ نباشید
در بعضی مواقع ممکن است ایرلاین‌هایی را که اسمشان را هم نشنیده‌اید، پرواز مورد نظر شما را با قیمت پایین‌تری نسبت به ایرلاین‌های بزرگ ارائه دهند. پس حواستان به نام هواپیمایی‌ها و قیمت ارائه شده توسط آن ها باشد. هواپیمایی‌های بزرگ ایران هم، هواپیماهای فوق پیشرفته‌ای مثل bjtonline.com ندارند. لذا تفاوت چندانی در کیفیت هواپیماها در هواپیمایی‌های مختلف وجود ندارد.

نگاهی به قیمت تورها بیندازید
اگر در مسافرت خود علاوه بر رزرو و خرید بلیط هواپیما به رزرو هتل هم نیاز دارید، بهتر است به پکیج تورها یا وب سایت‌هایی که امکان رزرو هتل را برای شما فراهم آورده است مراجعه نمایید. سایت‌های مختلفی وجود دارند که امکان رزرو هتل و یا خرید تور را در دستور کاری خود قرار داده‌اند. به این ترتیب می‌توانید سفری راحت و بدون دغدغه را برای خود مهیا سازید.

نکته پایانی این که ارزان‌ترین بلیط هواپیما همیشه بهترین گزینه نیست؛ یک اشتباهی که برخی مسافران به آن مرتکب می‌شوند این است که، فقط دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما هستند و امکانات آن خط پروازی و ایرلاین را نادیده می‌گیرند. در واقع باید گفت ارزانترین بلیط هواپیما، همیشه بهترین بلیط نیست. سفرهای هوایی به انواع مختلف کلاس‌های پروازی تقسیم شده‌اند که خدمات هر کدام مختلف است و روی قیمت بلیط تاثیر می‌گذارد. خود نوع هواپیما و حتی امکاناتی که برخی شرکت‌های هواپیمایی هنگام پرواز در اختیار شما قرار می‌دهند بر روی قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار است. در واقع کاری که شما هنگام جستجو بلیط ارزان هواپیما باید انجام بدهید آن است که با شرایط یکسان بلیط‌ها را با هم مقایسه کنید و بلیط ارزان‌تری پیدا کنید نه اینکه دنبال ارزانترین بلیط هواپیما باشید.
منبع
تبلیغات
صنعت وهنرتجسم Offline
#2 ارسال شده : 1398/06/24 09:26:25 ق.ظ
صنعت وهنرتجسم

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
نکات خیلی جالبی برای سفر بهم گفتید .ممنون
https://tajasom.ir/contact-us/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.107 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت