تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

magbot Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/29 03:03:40 ق.ظ
magbot

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 41

بهینه سازی سایت در سال 2019 برای استفاده از فن آوری های جدید

بازاریابی و بهینه سازی
در فضای کسب و کار مداوم در حال توسعه امروز، مهمتر از همیشه، روندهای پیشرفت تکنولوژی در مرکز توجه قرار دارد. تکنولوژی و کسب و کار به طور غیرقابل باور به هم مرتبط شده اند، نوآوری های پیشرفته ای با تکنولوژی پیشرفته تر بر روی طراحی وب تاثیر خواهد گذاشت. از جدیدترین فن آوری های طراحی وب سایت مطلع شوید و کسب و کار خود را به آینده هدایت کنید، شروع کنید.
استفاده از هوش مصنوعی در وب

هوش مصنوعی (AI) به طور رسمی در جهان امروز واقعیت دارد - ایجاد یک چهار چوب در طراحی وب سایت Wix و Grid دو سایت هستند که در حال حاضر AI را به تجربه کاربر اضافه می کنند. برای مثال، ایجاد وب سایت در Wix، در حال حاضر با گزینه ای برای کار با هماهنگ کننده AI سایت همراه است. ربات AI آنها از یک الگوریتم پیچیده برای کمک به کاربران برای ایجاد وب سایت ها در لحظه ها، بر اساس پاسخ به چند سؤال ساده استفاده می کند. با تشکر از AI، کاربران مجبور نیستند جزئیات دقیق طراحی وب را در یک زمان وارد کنند - وب سایت با لحاظ کردن عناصر طراحی شخصی، هماهنگ می شود.
وب سایت خود می تواند در روند فعلی با استفاده AI در مبارزات بازاریابی خود سرمایه گذاری کند. به عنوان مثال، روی chatbot سرمایه گذاری کنید تا به شما کمک کند بلافاصله ایمیل و قرار ملاقات های تان را با مشتریان تنظیم کنند. Chatbots در حال تبدیل شدن به روند است، با استفاده از داده های کاربر برای ایجاد پاسخ های بسیار واقعی به سوالات و مکاتبات با مشتریان. چگونگی یادگیری ماشین می تواند موفقیت برند شما را افزایش دهد.


با افزودن AI به شرکت خود با چیزی ساده، مانند اتوماسیون یک فرآیند در مسیر قرار گیرید. تغییر ایمیل های انفجار به سیستم AI یا استفاده از AI برای تفسیر اطلاعات مشتری موثرتر است. شرکت شما می تواند با صرفه جویی در وظایف ، صرفه جویی در نیروی انسانی خود را به تلاش های مهم تر کسب و کار درگیر کند، مانند توسعه محصول جدید و یا خدمات به مشتری، در زمان و پول خود را صرفه جویی کند. چشم خود را بر روی AI باز کنید - این تکنولوژی در زمینه کسب و کار شایع تر خواهد شد.
واقعیت مجازی و پیشرفته

Pokémon GO ممکن است مربوط به اخبار سال گذشته باشد اما موانعی که برای واقعیت افزوده (AR) در رسانه موضوعی است که تا امروز بازار در بازار مطرح است. این بازی اولین استفاده گسترده از AR از طریق گوشی های هوشمند کاربران در تاریخ بود - و موفقیت فوق العاده آن به نحوه عملکرد کاربران واکنش نشان می دهد. امروزه برند ها از AR و واقعیت مجازی (VR) استفاده می کنند. این فن آوری ها شروع به تغییر طراحی وب سایت نیز می کنند. همانطور که فن آوری های سازگار با AR/VR تبدیل به جریان اصلی می شوند، برندها در هر صنعت باید شروع به ارزیابی چگونگی سرمایه گذاری در این روند کنند. پاسخ این است که در طراحی وبسایت هوشمند و تکنولوژی جدید استفاده خواهند شد.

همانطور که مرورگرهای سازگار با VR شروع به حرکت به بازار می کنند، این عنصر طراحی در وب سایت های روزمره برجسته تر خواهد شد. برندهای فروش محصولات می توانند از تکنولوژی AR و VR برای مشتریان بالقوه از تورهای مجازی 3D استفاده کنند. مشتریان می توانند از هدست های VR محبوب Oculus Rift استفاده کنند یا به راحتی گوشی های هوشمند خود را به کارت گوگل مقرون به صرفه (در بازار فقط 15 دلار) وصل کنند. توسعه دهندگان بیشتر در مورد AR و VR یاد می گیرند، این تکنولوژی ها مقرون به صرفه تر شده اند. در حال حاضر تقریبا هر نام تجاری می تواند این راه را به وب سایت خود باز کند.
وب سایت های فعال VR و AR می توانند مصرف کنندگان را با مارک های مورد علاقه خود در مواردی که قبلا ناشناخته است، متصل کنند. به عنوان مثال، یک نماینده املاک می تواند از مدل های 3D استفاده کند تا خریداران بالقوه را بدون دردسر به بازدید خانه ببرد. خریداران می توانند در اطراف ملک حرکت کنند، ویژگی های ملک را احساس کنند مثل اینکه واقعا در آنجا هستند. نمایندگان املاک و مستغلات می توانند در همان زمان به چندین چشم انداز از خانه های مشابهی به خانه های خود بپردازند و پول و زمان حمل و نقل صرفه جویی کنند. این تنها یک نمونه از صنعت است که می تواند از این فن آوری نوآورانه بهره مند شود.

ایجاد برنامه های سازگار با VR و AR

برنامه های سازگار یکی از ساده ترین راه های معرفی نام تجاری خود به VR و AR می باشد. یک برنامه کسب و کار ایجاد کنید که کاربران بتوانند از طریق Google Cardboard و سایر دستگاههای VR به آن دسترسی پیدا کنند. استفاده از این تکنولوژی را با انتشار یک نقشه 360 درجه از امکانات و یا ارائه تورهای VR در فرایند ایجاد محصول خود کنید شروع کنید. تورهای مجازی و آموزش ها می توانند برای بازدیدکنندگان وب سایت بسیار ارزشمند باشند کل فرایند را جذاب تر کنند. مشتریان شما احساس می کنند که در نام تجاری شما غوطه ور هستند و بیشتر مایل به خرید و بازگشت به سایت می شوند.



راه حل هایی مانند این در حال تبدیل شدن به رایج ترین و قابل دسترس ترین روشها برای برند ها در همه صنایع می شوند. این خبر خوبی است، برنامه های AR و VR موجی از آینده طراحی سایت هستند و به زودی همه مصرف کنندگان از برند ها انتظار دارند که این فناوری را در جایی در وب سایت های خود قرار دهند.
طراحی برای صفحه لمسی

طراحی اولیه موبایل، قطعا یک روند جدید وب نیست، اما توسعه دهندگان فناوری در حال پیشروی از راه های جدید و هیجان انگیز برای بازار کاربران تلفن همراه هستند. یک مثال در تعاملات لمسی پیشرفته در رابط کاربر (UI) است .
از آنجا که کاربران به وب سایت ها بر روی صفحه نمایش لمسی دسترسی دارند، طراحان وب سایت می توانند از مزایای استفاده از لمس استفاده کنند. آنها می توانند خلاقانه با تعاملات لمسی، مانند ایجاد یک حس ارتعاش زمانی که یک کاربر در سایت کلیک کند. مثلا با لمس دکمه «خرید» می توانید یک حس پالس دلپذیر ایجاد کنید.


با توجه به تعاملات لمسی سفارشی و ارائه یک تجربه منحصر به فرد برای بازدید کنندگان سایت که قطعا برای نام تجاری شما مناسب است. تعاملات لمسی سازگار را در دستگاهها حفظ کنید - مطمئن شوید که هر دستگاه از عملکرد تعاملات لمسی سفارشی شما پشتیبانی میکند. پیاده سازی لمس آخرین راه برای ارتباط با مخاطبین است و تشویق برخی اقدامات مانند ثبت نام در لیست اشتراک یا خرید است. ترکیب لمس با میکرو تعاملات برای بازدیدکنندگان تجربه کاربری مناسب در خانه ایجاد می کند. تعامل میکروتیک کاری است که کاربر انجام می دهد، مانند کلیک کردن روی یک قطعه محتوا برای مشاهده مقاله کامل. با استفاده از این مزیت در طراحی وب سایت - از تعاملات لمسی مناسب برای بهبود تجربه کاربر استفاده کنید.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.197 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت