تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

soorimahla Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/23 09:53:07 ب.ظ
soorimahla

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

کفسابی آماده سازی سنگسابی محلول تمیز در منزل خود را در یک بطری اسپری آماده کنید ساب سنگ یا فقط یک مارک تجاری را از کابینت ببرید پد میکروفیبری را با آب گرم از شیر (نه خیلی شیرین) و اسپری روی محلول تمیز کردن را خنثی کنید مپ کف - یک سابزنی میکروفایلر میناکاری را از طریق نان بریده و به سختی فشار می کشد و یا خراش می دهد، پس آرامش و اجازه دهید مورچه کار را انجام دهد

هنگامی که پد میکروفیبری سنگسابی پس از یک یا دو اتاق کثیف می شود - شستشو، سنگ سابی اتصال مجدد ساب سنگ و ادامه دادن. یادآوری - شما نیازی به کشیدن سطل آب گرم با اطراف خود ندارید. یک پد میکرو فیبر به راحتی می تواند برای دو اتاق یا بیشتر طول بکشد، بنابراین شما نیازی به آن را اغاز نکنید. کفسابی هیچ شلاق زدن یا بالا بردن کارایی مثل شبیه ساز رشته ای وجود ندارد هنگامی که شما به پایان رسید، پد کف سابی را در سینک شستشو دهید و خشک کنید تا آویزان شود. پس از استفاده سنگ سابی چندگانه (و پد به نظر می رسد کاملا رنگی) آن را در ماشین لباسشویی در شستشو بهداشتی قرار داده است.

کفسابی سنگ



کف سابی و همین! این روش برای تمیز کردن کف لمینیت زمان تمیز کردن شما را به نصف کاهش می دهد، ساب سنگ به علاوه بهترین راه برای پاک کردن کفسابی کف لمینیت مورب، برای جلوگیری از آسیب جدی از پاره شدن است . اگر مطمئن نیستید که مگس میکرو فایبر بهترین روش برای تمیز کردن کف لمینیت را ببینید، مقاله من را ببینید: سنگسابی مزایای میکروفایبر برای تمیز کردن کف لمینیت .

کف سابی پاک کننده کفپوش خانگی خانگی در اینجا یک دستور العمل عالی سابزنی برای تمیزکننده کف خانه لمینیت ساخته شده است ساب سنگ که سنگسابی کارهای مختلفی کفسابی را انجام می دهد، مخصوصا برای تمیز کردن کفپوش لمینیت با کفن براق، کاملا آزاد است.

کف سابی 3 قسمت آب به 1 قسمت سرکه کفسابی
1 سرنگ از مواد شوینده ظرف مایع سنگسابی
همه را در یک بطری اسپری بگذارید و خوب به آن بروید!
سنگسابی و کفسابی

ساخت خود پاک کننده خانگی کفپوش چند لایه خود را به شما از همیشه نیاز به خرید گران قیمت را نجات دهد کفسابی پاک کننده تولید کننده 🙂

سنگ سابی انجام و مراقبت از کفپوش ورقه ورقه از مورچه ها مانند سابزنی های رشته ای یا مگس های اسفنجی که از آب زیادی استفاده می کنند استفاده نکنید (به یاد داشته باشید - اگر آب فرسوده از صفحه اصلی باشد، آن را به پیچ و تاب تبدیل می کند!) هنگامی که مرطوب کف خود را، پودر مورب کفسابی ساب زنی را خیس نکنید، آن را تضعیف کنید با یک اسفنج، پارچه خشک یا حوله کاغذی، مخلوط نوشابه های بزرگ را بشویید. اجازه ندهید که حوضچه ها روی سطح کف لمینیت خود برای مدت زمان طولانی باقی بمانند، کف سابی زیرا می توانند سنگسابی باعث انحراف شوند به یاد داشته باشید که کف لمینیت چوب واقعی نیست، بنابراین شما نباید کفپوش لمینیت خود را اصلاح کنید از مواد شیمیایی استفاده نکنید که تمیز و درخشش را ارتقا دهند.

خدمات کفسابی در تهران

کف سابی از تمیزکننده های سفید کننده یا ساینده برای تمیز کردن کف لمینیت استفاده نکنید سابزنی هرگز از ساب زنی فولادی یا پد های ساب سنگ شستشوی استفاده نکنید زیرا آنها برای سطوح خراش مشهور هستند حذف عینک های عجیب و غریب و علامت های قاطع خون: آن را اسپری پاک کننده پنجره و پاک کردن با پارچه مرطوب کفسابی آدامس جویدن: سنگ سابی از یک چاقوی پلاستیکی یا چیز دیگری (غیر فلزی) استفاده کنید تا زیر لثه ها قرار گیرد و از خراش دادن کف جلوگیری کنید. هنگامی که از آن بدتر شدید، سنگسابی باقی مانده را با یک پارچه نرم که با رطوبت معدنی خرد شده است بشویید

مداد رنگی: روی ارواح معدنی را به یک پارچه سنگ سابی مرطوب برسانید کفسابی.
روغن: یخ را با یخ بسته کنید تا گریس تشدید شود و سپس با یک چاقوی پلاستیکی سابزنی خراشیده شود. ساب زنی بقایای باقی مانده ساب سنگ را با یک سرنگ پاک کننده پنجره و یک پارچه مرطوب پاک کنید.
جوهر: با یک پارچه مرطوب پاک کنید. اگر تمایل به لکه دار شدن است، یک شوینده کوچک سابزنی اضافه کنید. کفسابی اگر بسیار خسته کننده استفاده از جوهر تجاری تجاری استفاده کنید، اما مطمئن شوید که پاک کردن با یک پارچه مرطوب بعد از پایان کار کف سابی.
ناخن لهستانی: شما آن را حدس زده، سنگ سابی پاسخ - له کننده ناخن لهستانی است. پس از اتمام کار، یک پارچه مرطوب آب گرم را پاک کنید.

ویرایش بوسیله کاربر 1398/03/23 10:00:23 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت