تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mehri.r Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/23 04:57:26 ق.ظ
mehri.r

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: باکو

ساندویچ پانل ها مصالحی پیش ساخته هستند که در ساخت و سازهای امروزی محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند که یکی از دلایل آن هم قیمت ساندویچ پانل و سرعت بالای اجرای آن می باشد. این پانل ها مانع از تبادل هوا و حرارت داخل و بیرون ساختمان می شوند و دلیل آن هم خاصیت عایق بودن خوب آنهاست و به همین خاطر است که استفاده از آنها در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

ساندویچ پانل های بتنی مقاومت خوبی در برابر خوردگی، زنگ زدگی و به طور کلی واکنش های شیمیایی از خود نشان می دهند. ساندویچ پانل ها در سایزها و ابعاد مختلف و با استفاده از ماشین آلات ساختمانی مدرن و مصالح دانه ای سبک تولید و به بازار عرضه می شوند.

ساندویچ پانل ها جایگزین مناسبی برای مصالح ساختمانی سنتی بوده و معمولا برای انواع دیوارچینی گزینه بسیار مناسب و بهینه ای می باشند. نصب راحت و ابعاد متنوع آنها باعث کاهش پرت مصالح ساختمانی و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

ساندویچ پانل ها انواع گوناگونی دارند که دو نوع معروف و پرکاربرد آنها عبارتند از: ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری. هر کدام از انواع این پانل ها کاربردهای مختلفی دارند که در زیر به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد:

در صنایع غذایی، انبارهای بزرگ و سردی که مواد غذایی در آنها نگهداری می شوند، انبارهای داروسازی و .... . به علاوه، قیمت ساندویچ پانل مناسب و مقرون به صرفه بوده و در هر مکان دیگری نیز می توان از آنها استفاده کرد. البته قیمت آنها با توجه به ابعاد و متراژ خریداری شده و جنس ورقه های فلزی آنها متغیر خواهد بود.

در زیر به مزایای پانل های بتنی سبک می پردازیم:

آسان بودن نصب و اجرای ساندویچ پانل

سرعت بالای نصب و اجرای آنها

در مقایسه با مصالح ساختمانی دیگر حمل و نقل و نصب آنها سریع تر و آسان تر است

عایق سرما، گرما، رطوبت و صدا

عبور لوله ها، کابل های برق، تاسیسات برقی و مکانیکی از ساندویچ پانل ها به آسانی صورت می گیرد

کاهش هزینه های حمل و نقل و ساختمان سازی

صرفه جویی در مصرف انرژی

ساندویچ پانل ها برای نمای ساختمان ها نیز کاربرد دارد. آنها مقاومت خوبی در برابر هوا، باد و بارهای وارده به آن مانند بار برف هستند.

ارزشمند است که اشاره کنیم که این محصولات محبوب ساختمانی در برابر آتش نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.202 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت