تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1398/02/21 08:32:02 ق.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

با این که بخار شوی یک ابزار چند منظوره است اما مواد و کاربردهای دیگری وجود دارند که نباید از یک پاک کننده بخار قابل حمل برای تمیز کردن آنها استفاده کنید:

از این دستگاه بر روی سطوح بدون مهر و موم، پولیش شده، موم شده و یا سطوحی که به تازگی رنگ شده است استفاده نکنید. اگر چه بعضی از مردم علاقه به استفاده از این دستگاه‌ها بر روی دیوارها دارند اما استفاده از آنها بر روی سطوح رنگ آمیزی شده توصیه نمی‌شود و شما باید با احتیاط این کار را انجام دهید.
از بخار شوی پوشاک بر روی پارچه‌های ظریف که ممکن است رنگ خود را از دست بدهند استفاده نکنید، همچنین نباید بر روی مواردی که نمی‌توانند گرما و بخار را تحمل کنند مورد استفاده قرار بگیرند.
هرگز ابزار آلات موسیقی را با این دستگاه‌ها تمیز نکنید، بر خلاف مبلمان چوبی، آنها دارای یک روکش منحصر به فرد هستند.
هنگام استفاده از بخار شوی بر روی سطوح چوبی مهر و موم شده، سطوح رنگ شده و یا هر منطقه‌ای که دارای بخش‌های کاغذی، چوبی، تخته سه لا یا کامپوزیت مقوایی هستند، برای مدتی طولانی بخار را بر روی آنها نگه ندارید. در صورت استفاده از آنها بر روی دیوارها یا مناطقی که از آنها مطمئن نیستید، همیشه در ابتدا بر روی یک منطقه کوچک آنها را آزمایش کرده تا از خطرات و آسیب‌های احتمالی آنها جلوگیری کنید.
از بخار شوی بر روی سطوح با روکش چوبی استفاده نکنید، مگر این که مطمئن باشید که پایه آنها پلی اورتان بوده و می‌توانند گرما و رطوبت را تحمل کنند. به دستورالعمل‌های تمیزکاری محصولات مختلف مراجعه کنید.
از پاک کننده بخار برای تمیز کردن لوازم عتیقه استفاده نکنید. اکثر آنها دارای روکش‌های لاکی هستند که نمی‌توانند حرارت را تحمل کنند. روکش آنها ممکن است تحت تاثیر قرار گرفته و به سطح آنها آسیب برساند.
از این دستگاه‌ها بر روی قاب‌های پنجره نایلونی استفاده نکنید، چرا که ممکن است قادر به مقاومت در برابر حرارت نباشند.
بر روی کفپوش‌های لمینیت از آنها استفاده نکنید، زیرا دارای یک هسته فیبری هستند که می‌توانند تحت تاثیر رطوبت آسیب ببینند.
نکاتی در خصوص صرفه جویی در زمان
برای کاهش زمان تمیزکاری، این نکات را برای افزایش کارآیی دنبال کنید:

قاب و آستانه درب از بالا به پایین تمیز کنید، زیرا این باعث می‌شود از تمیزکاری مجدد آنها اجتناب شود.
هنگام استفاده از ابزار جانبی یا پوشش‌ها، بخش‌هایی را که از قبل کثیف شده‌اند تمیز کنید تا پارچه را برای مدتی طولانی‌تر تمیز نگه دارید.
مسیر و زمان تمیز کاری خود را برنامه ریزی کنید، بنابراین می‌توانید بدون وقفه عملیات را شروع کرده و به پایان برسانید.
هنگامی که پارچه‌ها و روکش‌های نصب شده بر روی دستگاه خیس می‌شوند، آنها را تعویض کنید. در غير اين صورت، به جای تمیز کردن سطوح، گرد و خاک موجود بر روی آنها در سطوح پخش خواهد شد.
همه لوازم جانبی که احتمالا به آنها نیاز خواهید داشت را در دسترس خود قرار دهید.
زمانی را برای تمیز کاری کیسه مکش از هر گونه ذره خاک، گرد و غبار و یا آوار اختصاص دهید که از پخش شدن آنها بر روی سطوح مختلف جلوگیری کنید.
تمام بخش‌های جانبی مورد استفاده را درون سطل دستگاه قرار دهید که به هنگام نیاز بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید.
بطری آب دستگاه را خالی کنید و لوازم جانبی مربوط به تمیز کاری را شسته و خشک کنید تا آماده استفاده برای کارهای تمیزکاری بعدی باشند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.073 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت