تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

jahanagahan Offline
#1 ارسال شده : 1398/02/11 05:20:52 ب.ظ
jahanagahan

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12

3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
عوض کردن فیلتر یخچال های ساید بای ساید به خودی خود کاری مشکل نیست و معمولا همه افراد آن را کاری آسان و به دور از دردسر می دانند. اما اگر این فیلتر ، با آسیب و خرابی هایی روبه رو شود آن زمان است که تنها کسی که می تواند از عهده تعویض آن برآید یک تعمیرکار با تجربه و ماهر می باشد.

انواع فیلتر یخچال ها :
• یکی از انواع این فیلترها ، کپسولی شکل است و درهرطرف آن یک حفره برای عبور شیلینگ از درون آن وجود دارد و دارای ورودی و خروجی می باشد که هر کدام به یخچال متصل است
• فیلترهای درون یخچال ها نیز انواع و اقسام متفاوتی را شامل می شوند ، که معمولا روش تعویض کردن آنها تفاوت چندانی با هم ندارد و با چرخش 90 درجه باز و بسته می شوند.
معمولا زمانی که فیلتر یخچال را به تازگی تعویض می کنید آب تولیدی آن کمی طعم املاح خواهد داد ولی این موضوع بسیارعادی است و بعد از مدتی این مشکل بر طرف خواهد شد و شما بعد از آشامیدن آب هیچ طعمی را احساس نخواهید کرد.
اما اگر از زمان عوض کردن فیلتر یخچالتان زمان زیادی گذشته است ، باید بدانید که دلیل این طعم های ناخوشایند ، تمام شدن طول عمر فیلتر یخچال شما است و نیاز دارد هرچه زودتر با فیلتر نوع جایگزین شود.
اگر فشار آب از خروجی جلوی یخچال شما کم تر از قبل شده باشد ، ابتدا باید شیر ورودی آب به داخل یخچال را چک کنید که نیمه بسته نباشد سپس ، شلنگ های دیگر را بررسی کنید که تا نخورده باشند ف اگر هیچ کدام از آنها نبود حتما نسبت به تعویض فیلتر اقدام کنید .
فیلترها در چندین مرحله عمل تصفیه آب را انجام می دهند. یکی از این مراحل عبور کردن آب از کربنی است که درون دستگاه تعبیه شده است . برای همین است که بعد از آنکه فیلتر را عوض می کنید معمولا همه تعمیرکاران تاکید دارند برای مدت زمانی، آب را باز گذاشته تا آب حاوی کربن ، از دستگاه خارج شود که حدودا با خارج کردن حدود5 لیتر آب ، می توانید به آب سالم و بدون کربن دست یابید.
علاوه بر بد طعم شدن آب درون یخچال ، که زمان تعویض را مشخص می کند ، معمولا زمانی که چراغ فیلترهم به رنگ قرمز درآید نشان دهنده موعد تعویض فیلتر دستگاه خواهد بود و بعد ازعوض کردن فیلتر نو به جای فیلتر قدیمی ، می بایست دستگاه را دوباره راه اندازی کنیم.

نمایندگی یخچال بوش
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.444 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت