تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novren Offline
#1 ارسال شده : 1398/02/05 11:43:52 ق.ظ
novren

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

تو این پست می خوایم یه آشناییت کلی از جزیره کیش و زندگی در کیش برای کسایی که تصمیم گرفتن توی کیش زندگی کنن توضیح بدیم تا با شرایط جزیره آشنا بشن.
خوب اولین چیزی که توی کیش هر فردی رو جذب خودش می کنه سکوت و آرامش جزیره هست و همچنین هوای بسیار پاک و سالم اون.
همچنین جزیره کیش دریا و ساحل بسیار خیره کننده ای داره که باعث شده گردشگرها و توریست ها از همه جای دنیا در تمام طول سال به کیش بیان و خیلی ها تصمیم به زندگی در کیش رو بگیرن. همچنین تابستان زمان مناسبی برای آفتاب گرفتن است.

جزیره کیش منطقه آزاد هست به همین دلیل کالا های خارجی و خودروها بدون هزینه گمرک وارد کیش میشن. همین مسئله باعث شده که شاهد ماشین های بروز و خارجی زیادی تو کیش باشیم. همه ی این موارد سبب میشه که هر فردی به فکر زندگی در کیش بیوفته اما خوب باید به چندین نکته هم توجه کرد.
اولین نکته اینه که اگه شما بطور مداوم و تنها در جزیره باشید ممکنه شرایط براتون سخت بشه و نتونید تنهایی رو تحمل کنید. پس باید حتما در جزیره دوستان و فامیل زیادی داشته باشید.
نکته بعدی اینه که تو کیش باید حتما مشغول کار یا ورزش باشید تا حوصلتون سر نره. همچنین باید طاقت تحمل گرما و هوای شرجی کیش رو داشته باشید که البته توی این مورد بهش عادت می کنید. در کیش تمام امکانات برای زندگی فراهم هست. امکاناتی مانند مدرسه، دانشگاه، بیمارستان، آموزش رانندگی، مراکز خرید و خدماتی، مکانیکی و کلاس های مختلف آموزشی و ...

در مورد هزینه های زندگی هم در مقایسه با تهران از نظر مسکن و ماشین و خرید کالای خارجی پایین تر هست ولی از نظر هزینه زندگی و تفریح و خورد و خوراک و مدارس و دانشگاهها بالاتره.
شما میتونید در ابتدا با اجاره خونه در کیش به جزیره بیاید و به صورت موقت زندگی کنید و ببینید شرایط چجوریه و چقدر میتونید از جزیره کیش لذت ببرید. همچنین برای سهولت رفت و آمد میتونید از یک شرکت معتبر اجاره خودرو در کیش برای جا به جایی خودتون یک خودروی خارجی اجاره کنید. شرکت های رنت کار در کیش زیادن ولی نکته ای که باید به اون توجه کنید اینه که از یک شرکت معتبر با مجوز رسمی ماشین اجاره کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.166 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت