تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

fekrebartar Offline
#1 ارسال شده : 1398/01/27 03:14:34 ب.ظ
fekrebartar

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
در حال حاضر قانون ثبت شرکت ها که در سال 1310 به تصویب رسیده است و نظامنامه قانون تجارت مصوب 1311 و آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیرتجاری که مصوب 1337 می باشد، مبنای عمل در خصوص این کار در ایران می باشد؛ با توجه به اینکه ، تصویب قوانین مزبور مربوط به سال های بسیار قبل می باشد، لذا در برخی مورد قوانین مزبور کارایی خود را از دست داده و جوابگوی نیاز فعلی جامعه نمی باشند ؛ اما در مقابل همگام با تحولات صورت گرفته ، فرایند ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها از شیوه سنتی تغییر یافته است.

در شرایط کنونی، اداره ثبت شرکت ها با استفاده از شیوه های نوین، طرق متفاوتی را برای متقاضیان ثبت در نظر گرفته است که با ارائه این راهکارها، سهولت کار برای متقاضیان فراهم آمده است.

امروزه به منظور پیشگیری از اتلاف هزینه و زمان متقاضیان، با راه اندازی سامانه ثبت شرکت ها ، پذیرش درخواست ثبت شرکت اینترنتی شده است. متقاضی ثبت می بایست با ورود به این سامانه، به دقت آن را تکمیل نماید و نام پیشنهادی برای شرکت را وارد نماید .

پس از تکمیل اطلاعات، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که در این صورت می بایست نسبت به ارسال مدارک به اداره مربوطه - از طریق باجه های منتخب پستی و به وسیله پاکت های مخصوص- اقدام گردد.

لازم به ذکر است در زمان ارسال مدارک می بایست یک نسخه از رسید پذیرش اینترنتی را در قسمت پشت پاکت الصاق نمود. چنانچه حداکثر 24 ساعت پس از پست مدارک بارکد پستی در سامانه درج نگردد پرونده عیناَ عودت می گردد. پس از ارسال مدارک از طریق پست برای اداره فوق الذکر، متقاضیان از طریق کد پیگیری می توانند پیگیر کار خود باشند.

سپس کارشناس حقوقی به بررسی مدارک ارسالی می پردازد، اگر ایراد داشت برگشت می زند و در سامانه قید می نماید. اما چنانچه کارشناسان اداره مربوطه اقدامات موسسین و مدارک تسلیم را مطابق مقررات بیابند، نسبت به ثبت کردن شرکت اقدام خواهند نمود.

آخرین مرحله از مراحل ثبت شرکت، آگهی شدن آن در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار می باشد . روزنامه کثیرالانتشار، روزنامه ای است که آگهی ها و دعوت های مربوط به شرکت در آن منتشر می گردد.

مواد مهم و لازم هر شرکت در جراید کثیرالانتشار آگهی می شود تا همه از آن مستحضر باشند. با توجه به ایجاد زیرساخت ها و شیوه های نوین ثبتی، متقاضی مکلف است جهت پیگیری مراحل انتشار آگهی و پرداخت هزینه های مربوط از طریق درگاه اختصاصی شرکت روزنامه رسمی به نشانی http://rrk.ir ، اقدام نماید.


قانون ثبت شرکت ها
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.086 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت