تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mina Offline
#1 ارسال شده : 1397/12/13 12:07:34 ق.ظ
mina

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 34
مکان: تهران

طراحی وب سایت در دو دهه گذشته بسیار تغییر کرده است.امروزه افراد کمتری از اهمیت یک وبسایت تجاری یا شخصی آشنایی ندارند زیرا اهمیت و ضرورت سایت واضح و مشخص است اکثر افراد مهم و یا مدیران کسب و کارهای کوچک داشتن یه سایت را ضروری می دانند.



دو ویژگی مهم نیز امروزه در طراحی سایت های حرفه ایی نیز وجود دارد که مورد توجه کاربران قرار میگیرد:
۱-UX
۲-UI

این دو مورد در طراحی سایت وردپرس رضایت کاربران را در موتورهای جستجو در پی خواهد داشت و از اهمیت بیشتری نیز بر خوردار هستند.سایت های استاتیک را با یک هدف ساده در ذهن طراحی میکنیم و همه چیز را تغییر میدهیم.
امروزه این هدف راه جامع و وسیع تری نیز است همچنین یک وب سایت نقطه شروع استراتژی بازاریابی آنلاین نیز است.به همین دلیل باید با توجه به اهداف مخاطبان مورد نظر نیز طراحی شده باشد،یک طراحی سایت فوق العاده به معنای طراحی تجربه کاربر (UX) است.
همیشه دو گزینه اصلی در طراحی وب سایت وجود دارد:
۱-شما می توانید یک قالب را انتخاب کنید و آن را سفارشی کنید
۲- شما می توانید طراحی را از ابتدا ایجاد کنید.

یک رویکرد پیشرفته برای طراحی سایت از ابتدا نیز به عنوان «رویکرد محتوا به طراحی UX» شناخته شده است که نیاز به زمان بیشتری، مهارت و سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه بازار نیز دارد،همچنین تغییراتی در روند طراحی و روشهای بازاریابی، نیازهای مورد نیاز کاربر نیز تغییر کرده است.
امروزه وب سایت باید پویا باشد، به عبارت دیگر، باید در CMS (سیستم مدیریت محتوا) مانند وردپرس، جوملا و دیگران توسعه یابد،همه اینها تا حد زیادی بستگی به صنعت شما دارد.
در این صورت ۵ ویژگی کلیدی برای طراحی وبسایت استثنایی وجود دارد که شما را در بهترین حالت نمایش می دهد، بازدیدکنندگان شما در صفحه شما باقی خواهند ماند و در نتیجه مشتری شما خواهند شد.



۱-سرعت سایت:

یکی از روش های مهم در موتورهای جستجو سرعت سایت نیز می باشد،زیرا با جستجو در میان الگوریتم های گوگل نیز متوجه خواهید شد که سرعت سایت یکی از ملاک های اصلی سئو سایتها می باشد.چنانچه سرعت لود سایت پایین باشد زمان بیشتری از کاربران میگیرد و این مسئله برای مخاطب نیز آزاردهنده است. یکی دیگر از ملاک ها برای سنجش بهترین سایت ها از نظر طراحی سرعت سایت نیز می باشد که می توان از برخی سایت ها مانند gtmetrix برای سنجش سرعت سایت خود اسفاده کنید.
۲-امنیت سایت:

یکی دیگر از روش های مهم که با استفاده از آن میتوان سایت های مختلف را بررسی کرد امنیت سایت است که کاربران می توانند با خیال راحت اطلاعات سایت را به نمایش بگذارند و از دسترسی هکرها به اطلاعات سایت شخصیشان نگران نباشند،در صورتی که اگر سایتی امنیت کافی را نداشته باشد کل اطلاعات آن به خطر می افتد.یکی از ضروری و مهمترین روش های برتری سایت ها نیز می باشد و مورد توجه قرار میگیرد.
۳-ویژگی های یک سایت موفق:

یک سایت خوب و موفق یکی از ویژگی هایی است که باعث می شود سایت موردنظر نسبت به سایتهای دیگر برتر باشد پس در نتیجه هر چه قابلیت های سایت به صورت موثر طراحی می شود که کاربران به خواسته های خود بهتر دست پیدا کنند و قطعا آن سایت بهتر خواهد بود و روش های خوب یکی دیگر از امتیازهای سایت نیز می باشد.



۴-سئو و بهینه سازی خوب سایت:

یکی از ویژگی های یک سایت خوب سئو سایت میباشد .سایتی که بهینه شده باشد رضایت موتورهای جستجو وکاربران را کسب میکند .سئو سایت شامل سئو onpage و سئو offpage میباشد که بخشی از ان به طراحی سایت و بخش دیگه به تولید محتوا و سئو خارجی سایت مربوط می باشد .برخی از سایت ها به طور حرفه ای سئو تکنیکال را مورد توجه قرار میدهند و به همین خاطر سایت برتری در لیست سایت های برتر ایران یخواهند داشت .
۵-طراحی منحصر به فرد سایت:

نکته ی دیگر اینکه طراحی صفحات و بخش های مختلف سایت به گونه ای که تکراری نباشد و تمام اصول طراحی در آن رعایت شده باشد جذابیت بیشتری در قبال دید کاربران وجود دارد در طراحی سایت وردپرس ساختار سایت از شباهت های زیادی نیز برخوردار است اما بعضی از طراحان سایت با طراحی قالب اختصاصی و سفارشی سازی ساختار سایت ها متمایز میگردد.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.484 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت