تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

arianlaw Offline
#1 ارسال شده : 1397/12/07 11:55:13 ق.ظ
arianlaw

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

در هر صنف و شغلی بدون شک افرادی مشهور وجود دارد. به عنوان مثال در حیطه پزشکی همه مردم سعی می کنند به بهترین و مشهور ترین پزشکان مراجعه نمایند و وقت بسیاری را صرف جستجو برای یافتن پزشک حرفه ای و خبره می کنند. در امر وکالت نیز مردم برای حل مشکلات خود سعی می کنند به بهترین وکلای با تجربه و حرفه ای مراجعه کنند.
گاهی اوقات به طور خواسته یا ناخواسته امکان دارد وارد ماجرا یا اتفاقی شویم که نیاز به یک مشاور و وکیل واجب شود. انتخاب بهترین وکیل می تواند نتیجه مشکل و مسائل حقوقی را به خوبی رقم بزند. برخی از مردم به دلیل انتخاب نادرست وکیل و یا عدم مراجعه به دفتر وکالت در جریاناتی پا می گذراند که حل آنها بسیار دشوار است.
وکیل شخصی است که بتواند به نیابت از موکل خود اختیارات قانونی موکل را بدست بگیرد. وکیل می تواند در حل امور کیفری، خانوادگی، طلاق، ثبتی و ... موکل خود دخالت نموده و او را در حل آنها یاری نماید. وکیل خوب با اطلاع کامل از قوانین حقوقی کشور می تواند پرونده های قضایی را حل کند.
واضح است تمام اقشار جامعه اطلاعی از قوانین ماهوی و شکلی ندارند. حتی یک پزشک متخصص نیز اطلاعات کافی در ارتباط با پرونده های قضایی نخواهد داشت. به همین دلیل است که اغلب مردم برای دفاع از حقوق خود به یک وکیل مجرب مراجعه می کنند. متاسفانه این روز ها برخی از افراد از شرایط سخت مردم سوء استفاده می کنند و با معرفی خود به عنوان بهترین وکیل مبالغ زیادی را در ارتباط با حل پرونده و مشکلات حقوقی از آنها اخذ می کنند. در صورتی که این افراد تخصصی در این زمینه نداشته و فقط کلاهبردار هستند.
یک وکیل خوب با توجه به دانشی که دارد پرونده های قضایی و مشکلات حقوقی مردم را حل می کند نه با استفاه از ترفند های دیگر. بار ها دیده شده برخی از افراد با دادن وعده های دروغین نظیر آشنایی داشتن با قاضی پرونده و با اخذ مبالغ بالا ، سعی به حل پرونده ها دارند. یک وکیل خوب باید دارای مجوز و پروانه وکالت باشد.
الهام آريان كيان وكيل پايه يک دادگستری، مجرب، متعهد و كاردان با تلفيق پشتوانه‌های علمی وعملی و با سوابق درخشان و كلان و با هدف حل مشكلات كيفری و حقوقی اشخاص حقيقی و حقوقی افتخار دارد خدمات حقوقی خود را در تمامی زمينه‌ها و متناسب با تقاضای موكلين تقديم نماید.
وکالت در اصطلاح حقوقی قراردادی است که طی آن فردی شخص دیگر را از طرف خود وکیل می کند تا از نیابت از وی تمامی مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی و حتی مالی را حل نماید. وکیل فقط برای حل پرونده های قضایی و حقوقی نیست موکل می تواند به هر دلیل دلیل دیگر برای خود وکیل تعیین کند.

بهترین وکیل تهران
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.504 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت