تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

registerir Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/18 01:20:11 ب.ظ
registerir

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

یکی از مهمترین توصیه های پزشکان و متخصصین تغذیه استفاده مداوم از ماهی و غذاهای دریایی در سبد غذایی افراد می باشد ، غذاهای دریایی و ماهی ها با روش های متفاوتی توسط افراد خریداری و آماده مصرف می گردند، اما در این میان تن ماهی به دلیل سهولت در استفاده دارای طرفداران بسیاری می باشد این کنسرو ها با نام تن ماهی از ماهی های متفاوتی مانند : گیدِر ، زرده ، اَسبَک و هَوور و…. تهیه می گردند.

چنانچه اشاره شد این ماده غذایی محبوب دارای تولیدات و عرضه گسترده ایی در بازار می باشد ،تن های ماهی در انواع متفاوت با بسته بندی و برند های متفاوت در بازار در دسترس مشتریان است بنابراین با توجه به این تنوع محصولات در بازار، ثبت برند امری ضروری است ، تولید کنندگان با ثبت برند می توانند به اعتبار و حسن شهرت لازم دست یابند و همچنین این برند می تواند مهمترین ابزار بازاریابی و تبلیغات شرکت بوده و وجه تمایز محصولات شما از سایر محصولات باشد .

جهت ثبت برندتن ماهی لازم است در نخستین گام طبقه بندی محصول مورد نظر را مشخص نموده و نام و یا علامت مناسبی را به عنوان برند یا علامت تجاری طراحی و انتخاب نماییم ،توجه داشته باشید که این برند و نام نمی بایست توسط افراد حقیقی و یا حقوقی استفاده شده باشد.

به طور کلی می توان چنین گفت که تعیین نام تجاری با توجه به سلیقه و اراده و طرز تفکر تجار و مسئولان شرکت های تجاری انتخاب می گردد لکن رعایت یکسری موارد قانونی در انتخاب و معرفی این نام لازم می باشد؛ برند و یا نام تجاری لازم است خلاقانه و نوآورانه باشد ،به عبارتی می توان گفت علامت تجاری نباید تکراری و یا مشابه علایم مستعمل قبلی باشد. همچنین این علامت می بایست بنحوی طراحی، ترسیم و تعیین می شود که موجب خطا، اشتباه، فریب و گمراهی مخاطب و مشاهده کننده نگردد.

همچنین بنا به قانون ثبت علائم و آیین نامه اصلاحی اجرایی مصوب1337 سال استفاده از برخی از علامات و اسامی ممنوع میباشد که این موارد عبارتند از :

1-علائم رسمی،دولتی و مملکتی نظیر پرچم ایران،علائم وزارتخانه ها،هلال احمر،علائم نیروهای مسلح و ….

2-علایمی که قبلاَ خود یا مشابه آن به ثبت رسیده باشد.

3-علائم منافی عفت عمومی ونظم و انضباط اجتماعی

4-علائمی که دارای اسم و عبارت عمومی باشد و دولت استعمال آن را تحت علامت تجاری منع کرده باشد


ثبت برند تن ماهی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.103 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت