تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/13 01:25:49 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران


یک ماشین لباسشویی خراب به معنای فاجعه در اکثر خانه‌ها است، به همین دلیل ما این راهنمای تعمیر را برای شما آماده کرده‌ایم تا به شما در تعمیر یک ماشین لباسشویی پر سر و صدا کمک کند. در حالی که تعمیر یک ماشین لباسشویی ممکن است دلسرد کننده باشد، میلیون‌ها نفر از مشتریان ما به ما گفته‌اند که این کار در حقیقت واقعا آسان است!

برای شروع، ما لیستی از اجزایی را آماده کرده‌ایم که می‌توانند باعث عملکرد پر سر و صدای ماشین لباسشویی شما شوند. شما می‌توانید از این لیست برای کمک به یافتن بخشی که نیاز به جایگزینی دارد استفاده کنید و سپس شما می‌توانید شماره مدل خود را جستجو کرده و اطلاعات بیشتری در مورد این اجزا کسب کنید تا در زمان تعمیر ماشین لباسشویی بتوانید از آن استفاده کنید.

پمپ و موتور پمپ ماشین لباسشویی
پمپ تخلیه در یک ماشین لباسشویی برای پمپ کردن آب از وان شستشو قبل و در حین چرخه شستشو استفاده می‌شود. پمپ ممكن است از طريق تسمه، موتور يا موتور الکتریکی تغذیه شود. سر و صدایی که در ماشین لباسشویی در حین یا بعد از چرخه شستشو ممکن است ایجاد شود نشان دهنده این موضوع است که پمپ تخلیه محدودیت‌هایی داشته و یا خراب شده است.

پانل جلو را برای تعیین موقعیت پمپ برداشته و سپس ماشین لباسشویی را برای اطمینان از اینکه پمپ منبع سر و صدای ایجاد شده است، روشن کنید. با توجه به اینکه در حال حاضر در معرض قطعات متحرک و مدارهای الکتریکی هستید، احتیاط کنید. اگر می‌توانید منبع تولید سر و صدا را در پمپ تأیید کنید، پس دستگاه خود را از برق جدا کرده و شلنگ ورودی به پمپ را جدا کنید. از یک ظرف برای جمع کردن آب خروجی از شیلنگ و پمپ استفاده کنید.

پروانه پمپ را برای یافتن نشانه‌هایی از اشیاء خارجی که ممکن است باعث ایجاد سر و صدا یا آسیب به پروانه شوند بررسی کنید. پروانه را به صورت دستی بچرخانید تا مطمئن شوید که آن قفل یا پوسیده نشده است. ماشین‌های لباسشویی بارگذاری شده از جلو اغلب از یک پمپ تخلیه الکتریکی استفاده می‌کنند و ممکن است موتور یا پمپ آنها به طور کامل خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشد. قبل از نصب پانل جلو، هر گونه مانع خارجی را از مسیر آن برداشته یا پمپ فرسوده یا آسیب دیده را تعویض کنید، سپس گیره‌های شلنگ را با دقت سفت کنید.

کمربند پیشران
کمربند پیشران برای اتصال موتور پیشران به محور انتقال در برخی از ماشین‌های لباسشویی بارگذاری شونده از بالا، و یا اتصال موتور پیشران به سبد شستشو در اکثر دستگاه‌های بارگذاری شونده از جلو استفاده می‌شود. کمربند پیشران می‌تواند یک کمربند V شکل یا یک کمربند چند ضلعی باشد و به طور معمول از لاستیک ساخته می‌شود، اما ممکن است یک پوشش پارچه‌ای نیز داشته باشد. در دستگاه‌های بارگذاری شونده از جلو، کمربند پیشران به طور معمول یک کمربند تسمه چند ضلعی است و به گونه‌ای طراحی شده که به طور محکم نصب شود.

در ماشین‌های لباسشویی بارگذاری شونده از بالا که با کمربند پیشران کار می‌کنند، این کمربند به طور معمول یک کمربند V شکل با پوشش پارچه‌ای است که مانع برخی از لغزش‌ها شده و یا ممکن است از یک تسمه لاستیکی پوشش دار یا هر گونه دستگاه کشش دیگر ساخته شده باشد که میزان اصطکاک ایجاد شده در هنگام چرخش موتور را کاهش می‌دهد.

کوپلینگ مستقیم موتور پیشران
برخی از دستگاه‌های بارگذاری شونده از بالا از یک موتور دوتایی مستقیم برای انتقال قدرت از موتور به تسمه انتقال استفاده می‌کنند. کوپلینگ پیشران موتور را به تسمه انتقال متصل می‌کند و از دو چنگال پیشران پلاستیکی با اتصال لاستیکی بین آنها تشکیل می‌شود. یکی از چنگال‌های پیشران به شفت موتور و دیگری به شفت ورودی انتقال متصل شده است. هنگامیکه که شفت موتور شروع به چرخش می‌کند، کوپلینگ لاستیکی بین چنگال‌های پیشران گشتاور را جذب می‌کند تا از خراب شدن چنگال‌ها جلوگیری کند.

استفاده معمولی باعث ایجاد سایش در کوپلینگ می‌شود و در نهایت چنگال‌های پیشران ممکن است دچار لغزش و ایجاد سر و صدای زیادی ناشی از ارتعاش شوند. اگر انتقال متوقف شود و یا اگر سبد شستشو نتواند چرخش آزادانه داشته باشد، کوپلینگ ممکن است دچار اختلال شده و دوباره سر و صدای ناشی از ارتعاش به گوش شما برسد. در اکثر مدل‌ها شما مجبور به جدا کردن پنل جلو برای دسترسی به کوپلر پیشران هستید. قبل از انجام تعمیرات، اتصال برق را از دستگاه خود قطع کنید.

از دیگر خدماتی که دیجی تال سرویس به صورت تخصصی ارائه می دهد سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگ هاوس و تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس می باشد.
تبلیغات
anahemati Offline
#2 ارسال شده : 1399/03/06 12:57:47 ق.ظ
anahemati

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 105
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
ماشین لباسشویی های درب از بالا بدون صدا
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.321 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت