تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/01 04:26:16 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

کرکره‌های اتوماتیک برای بسیاری از مردم یک انتخاب محبوب به شمار می‌روند. آنها را می‌توان در بخش خارجی پنجره یا درب نصب کرد. آنها را می‌توان بر حسب سلیقه بالا یا پایین برد. این کرکره‌ها در انواع و رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارند. همین امر کار بسیاری از مالکین خانه را برای دست یافتن به یک نوع نمای مشخص بسیار ساده‌تر کرده است. اگر می‌خواهید برای خانه خود کرکره بخرید، حتما مزایای نصب کرکره برقی را در نظر داشته باشید.

کاهش اشعه خورشید با کرکره‌های اتوماتیک
زمانی که شدت نور خورشید بسیار زیاد می‌شود، لازم نیست که دیگر پرده‌های داخل خانه را بکشید. کرکره‌های اتوماتیک به سادگی این امکان را به شما می‌دهند که میزان نور دریافتی در داخل خانه را کنترل کنید. کاهش اشعه خورشید باعث آسیب کمتری به چشم‌ها خواهد شد. این کار همچنین باعث صدمه کمتر به مبلمان و وسایل داخل خانه خواهد شد. برای مثال مبلمان، پرده و فرش‌ها در صورت دور بودن از تابش مستقیم خورشید می‌توانند برای مدت طولانی‌تری رنگ خود را حفظ کنند.



آلودگی صوتی کمتر
بعضی اوقات سروصدای بیرون می‌تواند برای افراد داخل خانه مایه گرفتاری باشد. با پایین آوردن این کرکره‌های اتوماتیک می‌توانید این سر و صداهای اضافی را کمتر کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد علی‌رغم سر و صداهای بیرون از محیط آرامش بخش داخل خانه لذت ببرید.

بهبود کارآیی انرژی
کرکره‌های اتوماتیک به عایق بندی خانه کمک شایانی می‌کنند. کارآیی انرژی بهتر به معنی استفاده کمتر از سوخت‌های مختلف برای گرم یا سرد کردن خانه می‌باشد. این کار می‌تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی‌های زیادی در مصارف مختلف برای گرم و سرد کردن خانه شود.

کمک به نگهداری پنجره ها
این حقیقت که شما در مواقع نیاز کرکره‌ها را پایین می‌کشید به شما کمک می‌کند از پنجره‌ها در مقابل گرد و خاک و رطوبت محافظت کنید و پنجره‌ها را برای مدتی طولانی تر تمیز نگه دارید. این امر می‌تواند کارهای مربوط به نگهداری پنجره در مقابل گرد و خاک را به حداقل برساند. این کرکره‌ها همچنین به حفاظت پنجره‌ها در مقابل ضربه کمک می‌کنند، زمانی که باد شدید بوده و ذرات معلق زیادی در آن وجود دارد.

چند کاره بودن کرکره‌های اتوماتیک
این کرکره‌ اتوماتیک برای بالا یا پایین آوردن در مواقع نیاز طراحی شده‌اند. مکانیزم‌های متنوعی برای دستیابی به این هدف وجود دارند. بعضی از آنها از دنده‌های دستی استفاده می‌برند در حالی که بعضی از موتورهای برقی استفاده می‌کنند که کنترل از راه دور دارند. دیگر انواع از سیستم‌های بالا کشیدن استفاده می‌کنند. بعضی از آنها سیستم تایمر دارند که به شما این امکان را می‌دهند در مواقع بخصوصی کرکره‌ها را پایین یا بالا ببرید.

برخی سازندگان از یک سیستم سرعت سنج باد در کرکره‌های خود استفاده می‌کنند. زمانی که سرعت باد از حد مشخصی فراتر رود، کرکره‌ها به صورت خودکار بسته می‌شوند. تمامی این جنبه‌ها به جذابیت کرکره‌های اتوماتیک اضافه می‌کنند.

جایگزین‌هایی به صرفه برای پرده
پرده‌ها می‌توانند بسته به پارچه و نوع آنها بسیار گران باشند. خانه‌هایی که چندین پنجره دارند به پرده‌های بیشتری نیاز دارند. در چنین مواردی پرده دار کردن پنجره‌ها می تواند بسیار گران تمام شود. کرکره‌ها می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای آنهایی باشند که تصمیم گرفته‌اند از پرده استفاده نکنند. آنها همچنین جایگزینی مناسب برای برخی از تزئینات پنجره هستند که در بازار موجود می‌باشند.

حفاظت بیشتر از خانه
کرکره‌های اتوماتیک به امنیت خانه می‌افزایند. مخصوصا برای آنهایی که در مناطق مستعد طوفان هستند، کرکره‌ها در مقابل طوفان‌ها و بادهای بسیار شدید از خانه محافظت می‌کنند. این کار می‌تواند باعث کاهش احتمال آسیب به اعضاء خانواده و همچنین خود خانه شود. این کرکره‌ها همچنین می‌توانند دسترسی احتمالی دزدها به خانه را بسیار محدودتر کنند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.795 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت