تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mina Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/30 11:57:56 ق.ظ
mina

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 34
مکان: تهران

برنامه نویسی طراحی سایت به دو دسته کلی تقسیم می شود:
۱-برنامه نویسی سمت کاربر
۲-برنامه نویسی سمت سرور

سرور در حقیقت مسئولیت ارائه ی صفحات وب برحسب نیاز و خواسته ی کاربران در دنیای اینترنت است و این کار هم به صورت استاتیک و هم به صورت داینامیک انجام میگیرد.کاربر client قسمتی است که صفحات مختلفی را از سرور درخواست می کند و آن را به کاربر نهایی نشان می دهد،در نهایت به طور کلی برنامه و نرم افزارهای سمت کاربر همان مرورگرهای تحت وب هستند.
برنامه نویسی سمت کاربر:

در برنامه نویسی سمت کاربر طراحان سایت با استفاده از زبان html ساختار و سازمان دهی کلی صفحات سایت را بر عهده دارند و زبان css وظیفه ی انجام جزئیات صفحه ی سایت مانند نوشته ها،نوع فونت،رنگ برعهده دارد.
برنامه نویسی سمت سرور:

بیشتر شرکت ها و طراحان در این زمینه فعالیت و کار می کنند این برنامه نویسی با برنامه نویسی سمت کاربر یک تفاوت اساسی دارد و آن این است که در برنامه نویسی سمت سرور تمرکز بیشتر بر روی کارکردهای ارتباطات سایت با بانک اطلاعاتی است ولی برنامه نویسی سمت کاربر زبان های asp.net،c#،java همگی در این نوع برنامه نویسی هستند و زبان php نقش مهمتری نسبت به این نوع زبان ها دارد.
عملکردهای برنامه نویسی سمت کاربر:

دسترسی از راه دور را فراهم می کند،درخواست را به سمت سرور ارسال می کند،اطلاعات از سرور را بازیابی می کند،با ذخیره سازی های محلی تعامل دارد،با حافظه های موقت تعامل دارد،ایجاد صفحات وب تعاملی،اجزای سایت را پویا سازی میکند.
عملکردهای برنامه نویسی سمت سرور:

صفحات درخواست شده را نمایش و ورودی کاربران را پردازش می کند،با پایگاه داده و سرورها و فضاهای ذخیره سازی تعامل دارد (عملیاتی مانند پاک کردن،پاکسازی در پایگاه داده.)
انواع زبان های برنامه نویسی سمت کاربر:

Java script
VB script
Html
Css
Ajax
JQuery
و…
انواع زبان های برنامه نویسی سمت سرور:

Php
Asp.net
c++
jsp
java
ruby
و…



طراحی سایت-بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت
کاربرد زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت:
HTML:

پوسته ی خام یک سایت است که المان های صفحه مانند متن و پیوندها،عناوین،سرفصل ها همگی با استفاده از html صورت میگیرد و همه ی صفحات وب را می سازد، این زبان یکی از نشانه گذاری های استاندارد و یکی از هسته های اصلی در اینترنت است.
CSS:

css:یکی از زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت است که با استفاده از آن می توانید برگه های سایت و فونت و سبک و فرمت سایت را انجام دهید.
Java script:

با استفاده از زبان جاوا اسکریپت می توانیم انیمیشن ها،بازی ها و … را در سایت بسازیم و سایت را به صورت زنده نشان می دهد.جاوا اسکریپت استفاده ی بیشتری را در جاوا اسکریپت سمت کاربر دارد.
PHP:

در برنامه نویسی طراحی سایت ۷۵ درصد وب سرورها از PHP استفاده می کنند،PHP یک زبان همه جانبه برای سرور است که اهمیت عمده ی PHP متن باز بودن آن است.PHP با سیستم عامل های مختلف سازگار است و جامعه ی بزرگی برای پشتیبانی و پاسخ به اشکالات و سوالات در سطح اینترنت دارد.وبسایت های facebook و wordpress از php استفاده کرده اند،php در حقیقت یک زبان اسکریپتیست و برای برنامه نویسی سمت سرور مناسب است.
مزایای استفاده از زبان php:

۱-Php یک نمونه سازی سریع می باشد.
۲-این زبان علاوه بر سیستم عامل ویندوز بر سیستم عامل لینوکس هم سازگاری دارد.
۳-زبان php را می توانیم در html هم جایگذاری و ترکیب کنیم.
JAVA:

جاوا در سایت هایی که از ترافیک بالایی برخوردار هستند استفاده می شود،وب سایت های آمازون و فروشگاه اپل از فریم ورک هایی بر پایه ی جاوا دارند.
C#:

یک زبان چند الگویی است که شامل الگوهای ضرورری،توابع و یک برنامه نویسی جزء گرا و شی گرا منظم است.این زبان یک زبان چند منظوره برای نوشتن نرم افزارهایی با پلتفرم مایکروسافت و ویندوز به کار می رود.
JQuery:

JQuery یکی از بهترین فریم ورک های جاوا اسکریپت است که حجم کمی دارد،این زبان مانند خیلی از زبان های دیگر رایگان می باشد و برای کنترل اجزای صفحات وب،افزونه ها و پلاگین های کاربردی زیادی دارد.
Asp.net:

Asp.net
این زبان برای ساخت صفحات سایت و برنامه نویسی سمت سرور است و یکی از قدرتمندترین زبان های تولید اپیلیکیشن های تحت وب است که اپیلیکیشن ها و صفحاتی که با این زبان ایجاد می شود در سرورهای ویندوز هم اجرا می شود.
C++:

یک زبان شی گرا است که شامل کپسوله سازی،چند ریختی است که از پنهان کردن اطلاعات پیروی می کند.
تفاوت زبان برنامه نویسی php و Asp.net:

زبان های برنامه نویسی php و asp.net از رایج ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب هستند که طرفدارای مربوط به خود را دارد.Php بر پایه ی سیستم عامل لینوکس بوده و asp.net بر پایه ی سیستم عامل ویندوز است،هاستینگ های لینوکس نسبت به هاستینگ ویندوز ارزان تر بوده و از قیمت پایین تری برخوردار است.سرعت طراحی سایت های php نسبت به asp.net بالاتر است و هزینه ی آن پایین تر می باشد.

طراحی سایت-بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت
شرکت طراحی سایت اینتن معتقد است که سایت باید با کیفیت و با کمترین هزینه ی ممکن باشد تا مدیران از نتیجه ی کار احساس رضایتمندی و خرسندی داشته باشند،اینتن به همین دلیل زبان برنامه نویسی php را به عنوان زبان پایه ی خود انتخاب نموده است و برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما همراه شوید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.125 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت