تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

topwebb Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/29 04:39:44 ب.ظ
topwebb

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 16
مکان: شسی

فروشگاه دوربین عکاسی​
دوربین نیکون 3400
نیکون D3400 18-55 AFP در آگوست سال 2016 از طرف کمپانی نیکون روانه بازار شد و جایگزین محصولات سری 3 این کمپانی شد. این دوربین با بهره گیری ازسنسوری 24 مگاپیکسلی از نوع CMOS در قطع APS-C عملکرد فوق العاده ای را در بحث عکاسی ارائه می دهد.
نیکون D3400 18-55 AFP دارای پردازشگر تصویر EXPEED 4 جهت ضبط تصاویر FullHD است و همانند مدل قبلی خود کامپکت بوده و یک سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه ای بهره می برد. این دوربین برای عکاسانی که می خواهند تجربه ای از DSLR داشته و یا کاربرانی که به دنبال یک کیت سبک و ارگونومی برای عکاسی هستند مناسب می باشد.
فیلم‌برداری این دوربین با کیفیت FullHD بوده و تا 30 فریم بر ثانیه می تواند تصاویر را ذخیره کند. رنج حساسیت ایزوی این دوربین در بازه ی 100 تا 25600 می باشد که با تقویت سیگنال این رنج به 51200 می رسد یعنی می‌توانید در هر شرایط نوری عکس‌هایی عالی بگیرید.

دوربین نیکون D850
بلاخره بعد از ماه ها انتظار نیکون در آگوست 2017 اقدام به عرضه ی دوربین جدید خود یعنی نیکون D850 24-120 N کرد که یکی از بهترین محصولات در تاریخ این شرکت به حساب می‌آید و قیمتی حدود 3300 دلار برای بدنه ی آن در نظر گرفته شده است.
نیکون D850 24-120 N به سنسوری 46 مگاپیکسلی از نوع BSI CMOS در قطع فول فریم مجهز شده که این مورد برای اولین‌بار است که روی دوربین‌های نیکون مشاهده می‌شود. همچنین کمپانی نیکون در تولید این دوربین آخرین نسخه ی پردازشگر خود یعنی EXPEED 5 بهره برده که به این محصول توانایی ثبت عکس‌های با کیفیتی بسیار بالا رضا هایی با نور کم را می دهد.
دوربین جدید شرکت نیکون می‌تواند با کیفیت 4K و با سرعت 30 یا 24 فریم بر ثانیه ویا با کیفیت FullHD و 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین می تواند به طور همزمان کار ضبط تصاویر ویدیویی را انجام داده و تصویر را از خروجی HDMI نمایش دهد.
توانایی شگفت انگیز دیگری که در این دوربین مشاهده می شود فیلم برداری در مدل TimeLapse و کیفیتی معادل 8K می باشد که میتواند این محصول از سایز رقبا متمایز کند. این دوربین از سیستم فوکوس خودکار دوربین D5 بهره می‌برد و نقاط فوکوس آن 153 نقطه است که 99 نقطه ی مرکزی آن بصورت کراس عمل می کند.
علاوه بر مگاپیکسل سرعت عکاسی پیاپی این دوربین نیز نسبت به مدل های قبلی در سری 800 ارتقا یافته بطوریکه می تواندبا سرعت ۷ فریم بر ثانیه عکس بگیرد. البته برتری های این دوربین نسبت به مدل های قبلی باعث ایجاد ضعف هایی نظیر سایز بزرگتر بدنه و وزن آن نیز شده.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.229 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت