تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

topwebb Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/28 00:32:35 ق.ظ
topwebb

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 16
مکان: شسی

نیاز به پشتیبانی سایت فروشگاهی دارید؟ فروشگاهی راه اندازی کرده اید ولی بازدیدی ندارید؟ به مشکلات فنی و ظاهری بر می خورید؟ سایت شما بهینه سازی نشده است و هزینه سئو کار بالا می باشد؟ نیاز به یک پشتیبان دارید که همیشه سوالات شما را پاسخ دهد؟ نیاز به آموزش های لازم برای مدیریت سایت دارید؟ همه و همه در پکیجی ویژه در اختیار شما قرار گرفته است و می توانید با هزینه ای بسیار پایین وب سایت خود را از این رو به اون رو کنید! ما به شما کمک میکنیم که در مدت زمان کوتاهی در نتایج گوگل حضور داشته باشید تا بتوانید فروش خود را ده ها برابر کنید! به فروشگاه های آنلاین دیگر نگاهی بیندازید، درآمد های آنها را مشاهده کنید! پست دست روی دست نگذارید و هرچه زودتر وب سایت خود را متحول کنید. ما پکیج های مختلفی با توجه به نیاز های شما ارائه می دهیم در حال حاضر 2 پلن آماده برای عموم مشتریان قرار داده ایم که میتوانید آنها را از طریق لینک پایین مشاهده کنید.
تیم تخصصی وبیان با مجرب ترین کادر در پشتیبانی سایت فروشگاهی خدماتی فوق العاده با هزینه بسیار پایین در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها بتوانند در کسب و کار خود روز به روز پیشرفت کنند. هزینه پشتیبانی سایت فروشگاهی نسبت به درخواست های شما کاملا متغیر می باشد.
وظیفه پشتیبانان سایت چیست؟ آموزش به مدیران سایت، سئو و بهینه سازی، برطرف کردن مشکلات وب سایت(ظاهری و فنی)، طراحی بنر و اسلاید، بک آپ گیری از سایت، بهبود رتبه الکسا، افزایش بازدید، پیشنهاد مطالب مهم برای افزایش بازدید، مانیتورینگ رفتار کاربران سایت شما و…
راه اندازی یک سایت حرفه ای فروشگاهی نیاز به پشتیبان مجرب دارد زیرا وب سایت شما باید از تمام جهت ها مورد بررسی قرار گیرد. در این قسمت می خواهیم کمی شما را با روند کاری پشتیبانان وبیان آشنا کنیم.
در اوایل کار با شما تماسی گرفته خواهد شد تا با محصولات و یا کار شما کاملا آشنا شویم سپس مشکلات حساس سایت مانند امنیت و مشکلات فنی و ظاهری سایت برطرف می شود. همچنین تمامی افزونه ها، قالب و هسته سیستم مدیریت محتوا بروزرسانی می شود.
سپس وب سایت شما را آنالیز می کنیم و پیشنهاداتی برای پیشرفت وب سایت به شما معرفی می کنیم تا بتوانیم بر روی یک برنامه مشخص سایت را جلو ببریم.
قسمت آموزش مهمترین قسمت پشتیبانی سایت می باشد، زیرا بدون دانش کافی از نحوه پست گذاشتن و مدیریت سایت مطمئن باشید به جایی نخواهید رسید. مگر آنکه تمامی مدیریت سایت را به یک متخصص بدهید. ما به شما می آموزیم که چطور مطالب خود را در نتایج برتر موتور های جستجوگر نمایان کنید و هزاران بازدید از آنها دریافت کنید.پس از اینکه تمامی کار ها را انجام دادیم به بررسی رقبا می پردازیم و روش های بازاریابی نوینی را معرفی می کنیم.
یکی از اصلی ترین قسمت های پشتیبانی سایت بک آپ گرفتن از اطلاعات سایت می باشد. زیرا ممکن است با یک اشتباه و یا هک شدن سرور های اصلی سرویس دهنده هاست شما تمامی اطلاعات سایت از بین برود و دوباره باید سایتی از صفر راه اندازی کنید. ما روزانه از اطلاعات شما پشتیبان تهیه می کنیم و در مواقعی که سایت به مشکل می خورد از آن استفاده می کنیم.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.219 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت