تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mina Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/26 12:43:36 ق.ظ
mina

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 34
مکان: تهران

سیستم عامل:

نرم افزاری است که میتواند اپلیکیشن هارا بر روی سخت افزارهاا فعال و اجرا کند .سیستم عامل ها از لایه ممختلف تشکیل شده است که در مرکز این لایه ها هسته قراردارد که با درایو ها یخود میتوانید با سخت افزار ارتباط مستقیم قرارگیرد .در لایه های بیشتر هسته وجود دارد که مدیریت هارد،فلش و … را انجام می دهد .



لینوکس:

لینوکس یک هسته ای است که بخش اصلی سیستم عامل را تسکیل می دهد که در ان سخت افزارها ، کنترل داده ها ،مدیریت حافظه از اصلی ترین موارد سیستم عامل لینوکس است .لینوکس به تنهایی سیستم عامل به شمار نمیرود .
لینوکس بااستفاده ابزارهایی از جمله پروژه های باز متن وگنوکه برایش تولید شده است میتواند به یک سیستم عامل کامل شود . به همین دلیل است که لینوکس را معمولا گنو/سینوکس مینامد و با اضافه کردن نرم افزارهای باز متن در موارد زیادی مانند سرویس دهنده ها ،ایستگاه های کاری ،ابررایانه ها دارای سیستم درونه ای می باشد و استفاده امروزه در جایی قرارداریم که بر فناوری اطلاعات و دانش متکی است که در هر لحظه جریان اطلاعات و دانس به خسارت های جبران ناپذبری می رسیم بسیاری از قابلیت ها در ویندوز وجود ندارد اما در لینوکس سرعت و امنیت و پایداری وجود دارد در سیستم ویندوز با با اضافه کردن نرم افزار های اضافی قابل دسترسی هستند .لینوکس از ابتدا برای محیط های شبکه ای و چند کاربره طراحی شده است و این باعث رعایت مسائل امنیتی از ابتدا در ان شده است .در لینوکس هسته سیستم kernel linux است که عملکرد جداگانه ای از محیط گرافیکی و ترم افزار دارد .هنگ کردن یک برناه باعث هنگ کردن کل سیستم شما نمی شود در حالی که در ویندوز به دلیل یکپارچگی سیستم و هنگ کردن یک برنامه مانند internet explorer ممکن است کاربر را مجبور به ریست کند . اما در لینوکس همون برنامه ای که هنگ کرده است را باید ریست کرد و نیازی به ریست کل سیستم نیست .
لینوکس یک سیستم عامل آزاد است که منبع آن در اختیار همه ی کاربران قرار دارد و همه می توانند کدهای آن را تغییر دهند و از آن استفاده کنند،آزاد و در دسترس بودن کدها باعث می شود که شما از کار کردنن دقیق سیستم عامل مطلع شوید.لینوکس از نواده ی سیستم عامل یونیکس است که ساختار کلی این سیستم عامل با ویندوز کاملا فرق دارد و شما می توانید برنامه هایی که در ویندوز وجود دارد را بر روی لینوکس اجرا کنید.یکی از مزایای مهم سیستم عامل های خانواده ی یونیکس پایداری و استقامت بالایی دارند.
از لینوکس برای انجام وظایف بسیار زیادی می توانید استفاده کنید. دستگاه چک کردن اتصالات شبکه، دیوار آتش، مسیریاب (Router) شبکه، سرویس‌دهنده‌های مختلف مانند وب، بانک اطلاعاتی، فایل، چاپ و…، میزهای کار (Desktop)، ایستگاه‌های کاری (Workstations) و… سیستم‌عامل لینوکس حتی این امکان را دارد که می توانید از آنها به صورت یک سیستم زنده و پرتال استفاده نمایید.
لینوکس یک سیستم عامل حرفه ای است که ممکن است کاربری که حرفه ی فنی ندارد می تواند تنظیمات سیستم عامل را دچار مشکل کند و نتواند با این سیستم عامل کار کند.سیستم عامل لینوکس در عین سادگی از پیچیدگی فنی زیادی برخوردار است.سیستم عامل لینوکس برای کارران حرفه ای یک جعبه ابزار کامل به شمار می رود که در آن تمتمی ابزارهای مهم مورد نیاز است از جمله ابزارهای امنیتی،ابزارهای آزمایشی شبکه،ابزارهای برنامه نویسی و… هستند.

شرکت طراحی وب سایت اینتن متشکل از تیم حرفه ای ، باتجربه و آکادمیک در عرصه فضای مجازی است که عمده فعالیت هایش حول طراحی سایت های اینترنتی، سئو سایت و بهینه سازی وب سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/10/26 12:44:39 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.335 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت