تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

arashlapy Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/19 11:55:13 ق.ظ
arashlapy

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

قبل از توضیح تابلو چلنیوم باید گفت که واژه اصلی(چنلیوم) نام دارد.که در کشور ما اکثر مشتریان آنرا با نام چلنیوم میشناسند.چلنیوم یکی از تابلو های تبلیغاتی می باشد که به شکل حروف های برجسته و در کار گاه های تابلو سازی ساخته می شود.چلنیوم یا به زبان لاتین Channelium مخفف دو کلمه aluminium + channel است . channel به معنی کانال می باشد و به دلیل اینکه بعدا از چسباندن چنلیوم ، حروف چلنیوم ساخته شده حالت U شکل به خود می گیرد، در زبان لاتین از کلمه channel استفاده می شود.که ترکیب این دو کلمه دلیل بر نام گذاری channelium می باشد.

در سال 1980 میلادی شرکتی به نام mci در کشور اسپانیا توانست طی مراحلی آلومینیوم را به شکل ورق هایی آینه شکل (چلنیوم فعلی) تبدیل کند که در برابر نور آفتاب سرما و گرد و غبار بسیار مقاوم بود. شرکت mci محصول خود را با نام آلوراپید (alurapid) روانه بازار نمود که در کشور عزیز ما نیز این محصول مورد استفاده و استقبال تابلو سازان و مشتریان قرار دارد.که یکی از بهترین برند های چلنیوم موجود در بازار ایران و جهان جهت ساخت تابلو چلنیوم به شمار می رود.

روش تشخیص چلنیوم آلوراپید با دیگر چلنیوم ها این است که دور تا دور لبه چنلیوم آلوراپید made in spania و alurapid حک شده است و مورد دومی که این چلنیوم را از دیگر برند ها متمایز ساخته ضخامت بیشتر لبه نسبت به دیگر برندها می باشد. لبه های چلنیوم در سایز های 7,9,11 سانتی متری در بازار موجود هستند و با توجه به قطر قلم حروف ، لبه مورد نظر برای ساخت تابلو انتخاب می شود.

لبه های چلنیوم مرغوب معمولا با نایلونی پوشانده شده است تا از آسیب دیدن روی لبه در هنگام ساخت جلوگیری شود. که بعد از ساخت و نصب تابلو چلنیوم توسط تابلو سازان این نایلون از سطح حروف برداشته می شود تا حروف ساخته شده از نما و جذابیت بیشتری بر خوردار باشد.
قیمت تابلو چلنیوم
قبل از نام بردن عوامل تاثیر گذار بر قیمت تابلو چلنیوم باید عنوان کرد که محاسبه قیمت تابلو چلنیوم بر حسب متراژ محیط یا همان متر دور حروف محاسبه میگردد و توسط ابزار متر یا نرم افزارهایی مانند ecut، corel draw و مواردی مشابه انجام می گیرد.
منبع:تابلو سازی نوین لایت
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.076 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت