تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

gamantj Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/15 11:21:00 ق.ظ
gamantj

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

انتخاب کفپوش مناسب برای خانه نیاز به دقت بیشتری دارد. اگر بدون توجه و از روی شکل ظاهری موکت یا سرامیک را انتخاب کنید، ممکن است بعدها از انتخاب خود پشیمان شوید. قبل از پرداخت هزینه خرید و نصب کفپوش بهتر است اطلاعات بیشتری را از کفپوش مورد نظر به دست آورید. در این مطلب مقایسه موکت و سرامیک در نظر گرفته شده تا انتخاب بهتری داشته باشید. هم موکت و هم سرامیک دارای مزایا و معایبی هستند ولی تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید.
برای اداره میتوان از موکت تایل و برای منزل از موکت ظریف مصور استفاده کرد.

مقایسه موکت و سرامیک از نظر نصب
برای نصب سرامیک نیاز به ملات و زیرسازی است در حالیکه موکت رول نیازی به نصب ندارد و موکت تایل هم به راحتی و با چسب مخصوص نصب می شود. زمان نصب موکت در متراژ مساوی بسیار کوتاه تر از سرامیک است. بعد از نصب سرامیک امکان کندن بدون تخریب وجود ندارد ولی موکت تایل به راحتی قابل جدا شدن از کف می باشد.

مقایسه موکت و سرامیک از نظر نظافت
هر چند موکت و سرامیک قابلیت تمیز کردن را دارند ولی بدون تردید تمیز کردن روزانه سرامیک ها راحت تر است. سرامیک را می توان با یک دستمال مرطوب هم تمیز کرد و استفاده از تی نخی و کمی آب برای این کار پیشنهاد می شود. انواع موکت را می توان با جاروبرقی کاملا تمیز کرد و نظافت موکت های پرز بلند اندکی دشوار تر است. در واقع بهتر است هر 3 تا 4 روز یکبار سطح موکت پرز بلند را با جاروبرقی تمیز کرد. دستگاه های مخصوص برای خشکشویی موکت در ادارات و شرکت های بزرگ کار شستشو و نظافت را انجام می دهند. در مقایسه موکت و سرامیک می توان گفت که در صورت عدم رعایت بهداشت و نظافت صحیح، این کفپوش ها هردو قابلیت جذب آلودگی را دارند. حتما درزهای سیاه شده بین سرامیک ها را دیده اید. این کثیفی ها به سادگی تمیز نمی شوند.

مقایسه موکت و سرامیک از نظر ایمنی
اگر بخواهیم جنبه ایمنی و امنیت را در نظر بگیریم بدون تردید موکت استانداردهای بالاتری دارد. الباف موکت نرم تر از سرامیک است و برای منازلی که در آن کودک و یا سالمندی زندگی می کند گزینه بسیار بهتری است. افتادن کودکان و یا سالمندان روی سرامیک اغلب با آسیب فیزیکی همراه است در حالیکه انواع موکت های امروزی بافت نرم و قابل قبولی دارند.

مقایسه موکت و سرامیک از نظر عایق
عایق بودن کفپوش یک مزیت مهم برای منازل مسکونی است. راه رفتن روی سرامیک موجب بروز صدا در داخل خانه شده و این صدا در طبقه زیرین هم شنیده می شود. به خصوص اگر با کفش روی سرامیک راه بروید حتما مزاحمت صوتی برای همسایه ها ایجاد می شود. انواع موکت دارای بافت هستند و از انتشار صدا جلوگیری می کنند. بدون تردید موکت عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی است و برای منازل مسکونی انتخاب بهتری می تواند باشد.
در شرکت گامان تزئین جاوید موکت ظریف مصور و موکت تایل وجود دارد.

مقایسه موکت و سرامیک از نظر تنوع و قیمت
هر دو کفپوش دارای تنوع و رنگبندی زیادی هستند و در رنج قیمت متفاوتی هم تولید شده اند. در واقع تفاوت آشکاری بین موکت و سرامیک از لحاظ ارزان بودن و یا طرح های متنوع وجود ندارد. با خواندن این مطلب می توانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. به نظرتان موکت بهتر است یا سرامیک؟

ویرایش بوسیله کاربر 1397/10/15 11:22:29 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.272 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت