تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ava96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/12 05:42:59 ب.ظ
ava96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 49
مکان: iran

انواع مختلفی از قفل الکترونیکی درب در بازارهای جهانی وجود دارند: قفل الکترونیکی با دستگیره، قفل الکترونیکی بدون دستگیره (شب بند دیجیتال)، قفل الکترونیکی شیشه سکوریت و …؛ تمامی این مدل ها با توجه به کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی که دارند، امنیت و آسایش کاربران را افزایش داده و از درب ورودی ساختمان به نحو احسنت محافظت می نمایند. جهت آشنایی با عملکرد قفل الکترونیکی درب با ما همراه باشید.

بخش های مختلف قفل الکترونیکی درب
قفل های الکترونیکی از سه بخش اصلی تشکیل شده اند: بدنه داخلی، بدنه بیرونی و مغزی؛
تمامی تنظیمات قفل الکترونیکی درب از جمله معرفی رمز، کارت و اثر انگشت بر روی بدنه داخلی صورت می گیرد. بدنه بیرونی همانطور که از اسمش پیداست شامل پارامترهای دسترسی جهت ورود در بیرون از منزل بوده و کاربر با شناسایی رمز، کارت و یا اثر انگشت به آن، درب را باز می نماید. مغزی این نوع قفل ها نیز دارای استانداردهای معتبر جهانی در زمینه یراق آلات می باشد. از ویژگی های مهم مغزی به کار رفته در قفل های الکترونیکی می توان به امنیت بسیار بالا و ضدسرقت و ضد دیلم بودن آن ها اشاره نمود.
تبلیغات
forward98 Offline
#2 ارسال شده : 1399/09/08 11:50:06 ق.ظ
forward98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
ساختار قفل هوشمند استخری

برای حفظ امنیت و حریم خصوصی افراد در اماکن عمومی مانند باشگاه های ورزشی، ادارات و استخرها درون درب کمد مختص به هر فرد قفل قرار داده و کلید آن را در اختیار او می گذاریم. پیشرفت تکنولوژی در این صنعت منجر به ورود مدل هایی با کاربرد آسان و ایمنی بیشتر شده است.

این قفل شامل بخش های مختلف از جمله مچ بند، تگ پلاستیکی، کارت و کارت خوان است. دستگاه کارت خوان که بخش اصلی این قفل به شمار می رود شامل دو قسمت بوده و در دو سوی درب کمد قرار می گیرد. منبع تغذیه قفل در قسمت پشتی درب (درون کمد) نصب می شود. بخش دوم مستطیل شکل بوده و بیرون درب قرار می گیرد. در میانه ی آن یک صفحه ی مشکی رنگ تعبیه شده و بر روی صفحه نشانگر هایی جهت نمایش باز یا بسته بودن قفل و میزان شارژ آن دیده می شوند. برق مورد نیاز این قفل هوشمند توسط 4 باطری قلمی تامین می شود.
فروشگاه ابزار یراق
amirhossein Offline
#3 ارسال شده : 1399/09/09 01:38:57 ب.ظ
amirhossein

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

قفل الکترونیکی یا همان قفل دیجیتال به دستگیره های مدرنی گفته میشود که به جای قفل های مکانیکی استفاده میشوند، این قفل ها در واقع برا سهولت کار و استفاده آسان و همچنین هوشمند سازی به کار میروند.

زمانی که از این محصولات استفاده میکنید دیگر لازم نیست که نگران قفل کردن درب پشت سرتان باشید به این دلیل که این قفل ها به صورت اتوماتیک چند ثانیه پس از اینکه درب را پشت سرتان میبندید قفل میشوند.
اما یکی از ویژگی های این قفل ها، ویژگی خروج امن است، با استفاده از این ویژگی زمانی که فردی بخواهد درب را از داخل قفل باز کند هشدار و آلارم میدهد تا شما را از دسترسی غیر مجاز به قفل مطلع نماید.

اگر از قفل کارتی استفاده میکنید میتوانید از کارتی که از تکنولوژی rfid پشتیبانی کند برای باز کردن درب استفاده کنید. مثلا میتوانید کارت متروی خود را به عنون کارت ورود به آپارتمانتان تعریف کنید.
forward98 Offline
#4 ارسال شده : 1401/06/12 03:44:51 ب.ظ
forward98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
برای خرید انواع قفل دیجیتال و قفل هوشمند می توانید با فروشگاه خانه یراق تماس بگیرید. جدیدترین مدل های قفل درب دیجیتال و هوشمند در مرکز فروش قفل درب و یراق آلات در تهران.
forward98 Offline
#5 ارسال شده : 1401/06/12 03:46:23 ب.ظ
forward98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال

برای خرید انواع قفل دیجیتال و قفل هوشمند می توانید با فروشگاه خانه یراق تماس بگیرید. جدیدترین مدل های قفل درب دیجیتال و هوشمند در مرکز فروش قفل درب و یراق آلات در تهران.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.114 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت