تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

payasan Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/04 07:16:50 ب.ظ
payasan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 95

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
در صورت قبول پی‌پال از سوی یک  کسب و کار مردم ٥٤ درصد تمایل بیشتری به خرید خواهند داشت.
براساس یک مطالعه جدید از Ipsos در صورت قبول پی‌پال، مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری به خرید در شرایط جدید و غیرمعمول مثل فرامرزی، از موبایل یا از نام‌های تجاری غیرآشنا یا موارد گرانتر دارند.

هنگامی که یک کسب و کار پی‌پال را قبول می‌کند، مصرف‌کنندگان ٥٤ درصد بیشتر تمایل به خرید دارند بویژه در شرایط غیرمعمول.
٥٩ درصد از کاربران پی‌ پال یک تراکنش را رها کرده‌اند به این دلیل که پی‌پال حضور نداشته است.
٢٥ درصد از افراد یک تراکنش را رها کرده‌اند زیرا ارائه‌دهنده پرداخت مورد نظرشان در گزینه‌ها وجود نداشته است.
کسب و کارها می‌توانند در مصرف‌کنندگان با ارائه روش‌های پرداخت مورد نظر آنها اعتماد ایجاد کنند، احتمال خرید و اعتماد به کسب و کارهایی که پرداخت مورد نظر را ارائه می‌دهند و روند پرداخت مناسبی دارند ٤٤ درصد بیشتر است.
در چند سال گذشته شاهد رشد فزاینده‌ای در تجارت دیجیتال بوده‌ایم. مصرف‌کنندگان می‌خواهند تا آنلاین خرید کنند، اما فاصله زیادی بین مصرف‌کنندگانی که آنلاین خرید می‌کنند و درصدی از مصرف‌کنندگان که از فروشندگان مورد نظرشان به صورت فیزیکی خرید می‌کنند، وجود دارد.
درحالیکه مصرف‌کنندگان می‌خواهند با اقتصاد دیجیتال تعامل داشته‌ باشند همچنان نگرانی‌های جدی در زمان خرید آنلاین دارند. نگرانی‌هایی در مورد خرید فرامرزی، تراکنش بر روی دستگاه گوشی همراه، انجام خریدهایی با قیمت بالا و خرید از فروشندگان ناآشنا.

بسیاری از نگرانی‌های مصرف‌کنندگان ناشی از عدم اعتماد در هنگام خرید آنلاین است که این مسئله بویژه برای کسب و کارهای کوچک آسیب‌زا است.

به دلیل این نگرانی‌ها، رها کردن سبد خرید همچنان یکی از مسائل اصلی برای کسب و کارها در هر اندازه‌ای است. اما پی‌پال به عنوان یک شریک پرداخت فرد به فرد به بسیاری از کسب و کارها در حل آن کمک کرده است.

مصرف‌کنندگان در صورت وجود پی‌پال تمایل بیشتری برای خرید از یک کسب و کار دارند زیرا نام‌تجاری ما مورد اعتماد است و تجربه‌ پرداخت امن و آسانی را ارائه می‌دهد.

احتمال خرید مصرف‌کنندگان در صورت قبول پی‌پال توسط یک کسب و کار ٥٤ درصد بیشتر خواهد بود.
براساس مطالعه جدیدی که توسط IPSOS به تازگی در ایالات متحده، انگلستان، آلمان، استرالیا، ایتالیا، اسپانیا و برزیل انجام شده است، مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری دارند که از کسب و کار آنلاینی که پی‌پال ارائه می‌دهد خرید کنند.

به طور متوسط، تمایل به خرید در مصرف‌کنندگان با در دسترس بودن پی‌پال ٥٤ درصد افزایش می‌یابد.

در شرایط خریدی که مصرف‌کنندگان نگرانی‌های بیشتری دارند ( مثلا از طریق گوشی همراه، خارج از کشور، از نام‌های تجاری غیر آشنا و زمان خرید کالاهای گران قیمت) تاثیر پذیرش پی‌ پال حتی بیشتر نیز هست.

جالب آن که، داشتن پی‌پال در یک سایت کسب و کار تمایل مصرف‌کنندگان برای خرید را چه در میان کاربران چه غیر کاربران پی‌پال افزایش می‌دهد.

در حالیکه به طور متوسط این مطالعه افزایش ٥٤ درصدی تمایل به خرید در تمامی بازارها نشان داده است هنگامی که یک کسب و کار پی‌ پال را می‌پذیرد، مصرف‌کنندگان در بازارهایی مثل آلمان (١٣٧ درصد)، اتریش (٦٦ درصد)، و ایتالیا (٥٧ درصد) حتی بیشتر تمایل به خرید داشتند.



این مطلب را از دست ندهید: راهنمای جامع و کاربردی ارسال پول با پی پال برای تازه کاران

٥٩ درصد از کاربران پی‌پال به دلیل عدم وجود پی‌پال تراکنش را رها می‌کنند.
این مطالعه همچنین دریافت در هنگام مقایسه کارت‌های اعتباری، کارت‌های بانکی و دیگر کیف پول‌های دیجیتال مشابه پی‌پال محبوب‌ترین شیوه پرداخت برای مصرف‌کنندگان است. در عین حال ٥٩ درصد از افرادی که از پی‌پال استفاده می‌کنند می‌گویند به دلیل عدم وجود پی‌پال تراکنش را رها کرده‌اند.

٢٥ درصد از افراد یک تراکنش را رها کرده‌اند زیرا ارائه‌دهنده خدمات پرداخت مورد نظرشان وجود نداشته است.
ارائه تنوعی از گزینه‌های پرداخت و کیف پول‌های دیجیتال می‌تواند مشوقی باشد برای ایجاد تمایل به خرید در مصرف‌کنندگان. به همین دلیل پی‌پال بسیار بر امکان انتخاب برای مشتریان خود تمرکز کرده است.

از طریق PayPal Checkout with Smart Payment Buttons و Braintree برای مثال کسب و کارها را قادر می‌سازد تا انواع مختلفی از پرداخت‌ها مانند کارت‌ها، حساب‌های بانکی ، پی‌پال، ونمو، پی‌پال کردیت و دیگر کیف پول‌های دیجیتال و شیوه‌های پرداخت محلی جایگزین را بکار گیرند.

این دو روش تجربه‌ای آسان را بدون اینکه فروشندگان نیاز داشته باشند برای هر انتخاب صفحه‌ای ایجاد کنند به کاربران ارائه می‌دهند.

اگر افراد از ابتدا بدانند که ارائه دهنده خدمات پرداخت مورد نظرشان وجود دارد ٤٤ درصد بیشتر تمایل به خرید از یک کسب و کار را خواهند داشت.
در آخر این مطالعه دریافت که هنگامی که مصرف‌کنندگان از ابتدا در مسیر خرید خود بدانند که شیوه پرداخت مورد نظرشان مورد قبول خواهد بود احتمال ادامه دادن مسیر و انجام خرید بیشتر خواهد بود.

٤٤ درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند آنها به احتمال بیشتری از یک کسب و کار خرید می‌کنند اگر از همان ابتدا بدانند که ارائه دهنده پرداخت آنها مورد پذیرش واقع خواهد شد.

با استفاده از راه‌حل‌های بازاریابی پی‌پال و مشوق‌های هوشمند پی‌پال به کسب و کارها کمک می‌کند تا در ابتدای خرید به مشتریان خود اطلاع دهند که می‌توانند از پی‌ پال یا پی‌ پال کردیت استفاده کنند و می‌توانند تنها با چند کلیک از طریق One Touch پی‌پال خرید خود را تکمیل کنند.

رشد نقش ارائه‌دهندگان پرداخت

نقش ارائه‌دهندگان پرداخت در حال رشد است. کسب و کارها دیگر تنها به دنبال یک فرآیند ساده توسعه هسته نیستند آنها به دنبال شریکی هستند که برایشان مشتری به همراه داشته باشد، احساس اعتماد و امنیت ایجاد کند و تجربه‌ خریدی یکپارچه در محیط‌های متفاوت ارائه دهد.

پی‌پال بر برقراری ارتباط بین ٢٥٠ میلیون کاربر فعال خود و فروشندگان در اندازه‌های گوناگون در سراسر جهان متمرکز است تا اعتماد و امنیت را از طریق PayPal Purchase Protection و Seller Protection ایجاد کند و با PayPal One Touch یکپارچه‌ترین تجربه خرید را ارائه دهد.

 

پی پل PayPal یک شرکت آمریکایی است که سیستم پرداخت آنلاین به صورت جهانی عرضه می کند. برای سفارش پی پل کارت اینجا کلیک کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.360 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت