تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/03 04:08:30 ب.ظ
آب قلیایی

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79
مکان: تهران

دیفیوزر هوادهی

در این مقاله می خواهیم شرایط نگهداری از دیفیوزرهای OXYaero را معرفی کنیم در صورتی که از مشخصات این دیفیوزرها اطلاعی ندارید می توانید هر مدلی از دیفیوزر را که مد نظرتان است را انتخاب نبوده و کاتالوگ آن مدل دیفیوزر را دانلود نمایید .

نگهداری از دیفیوزر هوادهی

دیفیوزر دیسکی دیفیوزر لوله ای



محل نگهداری از دیفیوزر هوادهی OXYaero

باید دقت شود که دیفیوزرها تا قبل از نصب در پروژه در محیطی به دور از نور ( تاریک ) و خشک نگهداری شوند و برای آن که مشکلی پیش نیاید محیطی که دیفیوزر ها در آن قرار می گیرند باید عاری از گرد و خاک ، هوای آزاد به خصوص نور آفتاب قرار بگیرد .

علت تخریب دیفیوزر هوادهی در زیر نور آفتاب چیست ؟

به دلیل این که نور آفتاب دارای اشعه UV می باشد و این اشعه اثر تخریب زیادی روی ممبران دیفیوزرها دارد و اشعه UV آن خاصیت ارتجاعی را از بین می برد .

بر اساس استاندارد و تحقیقات آلمان DIN-7716 ، درجه حرارت بالا ، نور آفتاب ، گرد و خاک ، و همچنین یخزدگی علت اصلی از بین رفتن لاستیک استفاده شده در ممبران دیفیوزرها می باشد .

به دلیل مواردی که اشاره شد لذا پیشنهاد می شود تا قبل از راه اندازی پروژه از رها کردن دیفیوزر ها در محل جدا اجتناب نموده ولی در صورتی که نصب گردید تا زمان آبگیری با پارچه پوشانده شود .

نکته مهم :

تا قبل از نصب کردن دیفیوزر ها در پروژه آن ها را در انبار با شرایطی که به دیفیوزرها صدمه ای وارد نشود می توانید نگهداری کنید البته این زمان از یک سال نباید تجاوز کند .

شرایط سرویس های دوره ای دیفیوزر

برای اینکه بتوانیم طول عمر دیفیوزرها را بالاتر بیریم باید در زمان های مشخص مورد رسیدگی و سرویس ادواری قرار گیرند . که در این زمان پیشنهاد می کنیم کلیه سیستم های هوادهی غیر فعال شوند و استخر ها را نیز تخلیه نمایید تا دیفیوزر ها در دسترس باشند .

روش پاکسازی دیفیوزر

موثر ترین روش پاکسازی نمودن دیفیوزر OXYaero اسیدشویی می باشد . اسیدی که می توانید برای شستشو دیفیوزر ها استفاده نمایید اسید فرمیک می باشد .

بازنمودن منافذ عبور هوا در دیفیوزر

برای باز کردن منافذ عبور هوا از روی ممبران دیفیوزر ها می توانید به آرامی با استفاده از اسفنج ، ابر یا برس های نرم روی ممبران را شستشو دهید و سپس از واتر جت جهت کامل نمودن شستشوی لایه بیرونی دیفیوزر ها می توانید استفاده کنید . (فاصله بین واتر جت تا دیفیوزرها باید حداقل 50 سانتی متر باشد در غیر این صورت سبب آسیب دیدگی ممبران ها می شود . )

بعد از این که مرحله شستشوی لایه بیرونی به اتمام رسید برای تکمیل نمودن فرآیند جرم زدایی می توانید از محلول اسید فرمیک استفاده کنید .



ادامه دارد …..
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.269 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت