تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

decorprint Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/02 10:14:22 ق.ظ
decorprint

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5
مکان: تهران


نورپردازی در اتاق کودک و استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی
بی شک یکی از نکات مهم در دکوراسیون اتاق کودک وجود پنجره و نور طبیعی در اتاق نوزاد و کودک است ، تخت نوزاد را در جایی دورتر از پنجره قرار دهید زیرا که تابش مستقیم نور بر تخت سبب اختلال در خواب نوزاد دلبند شما می شود.

پوشش پنجره ها باید مناسب باشد ، طوری که فضا بیش از حد تاریک و سنگین نگردد. پس به همین منظور در پوشش دیوارها بهتر استکاغذ دیواری سه بعدیانتخابی شما شامل رنگ های طیف زرد باشد ، بهتر است از آباژور و چراغ های رومیزی برای نور پردازی استفاده نکنید ( رعایت ایمنی ) و در نهایت ، برای تنظیم نور از دیمر میتوایند کمک بگیرید.

از به کاربردن رنگ نترسید
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که برای وسایل و چیدمان اتاق کودک و نوزاد خود یک تم رنگی خاص با توجه به جنسیت فرزندتان انتخاب میکنید ، مواظب باشید در استفاده از آن افراط نکنید. اتاق نوزاد خود را مثل یک بوم نقاشی در نظر بگیرید .انتخاب کاغذ دیواری کودک با موضوعات کودکانه که در آن طیف بیشتری از رنگ ها به کار رفته علاوه بر جذابیت به رشد فکری کودک نیز کمک میکند.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی نیز حال و هوای خاصی به اتاق کودک شما میدهد ، فضا را وسیع تر نشان داده و اتاق دلبازتر به نظر می رسد. همینطور برای تقویت رشد فکری کودک بهتر است از پوستر دیواری که طرح هایی با ترکیبی از خطوط افقی و عمودی دارد بهره ببریم .

استفاده ازکاغذ دیواری کودک در طراحی اتاق کودک و نوزاد ، به شما گستره وسیع تری از انتخاب می دهد. طرح های متنوع کاغذ دیواری کودک ، کاغذ دیواری سه بعدیو ... در نهایت کاغذ دیواری قابل شستشو که خیال شما را بابت پاکی و تمیزی اتاق کودکانتان راحت میکند.

در کاغذ دیواری اتاق کودک بهتر است ازانتخاب طرح هایی با نقوش بزرگ بپرهیزید زیرا فضا را شلوغ و خسته کننده میکند. پوستر دیواری کودک می تواند یک کاغذ دیواری سفارشی با زمینه روشن از تم انتخابی اصلی شما و نقوش متعدد در کنار هم با طیف رنگی متنوع تری باشد.

در نظر گرفتن اتاق مشترک برای کودک

از آنجایی که در فضای زندگی آپارتمان های امروزی ممکن است امکان استفاده از اتاق های جداگانه برای فرزندان یک خانواده فراهم نشود ، در بسیاری موارد خانواده ها یک اتاق مشترک را به دو کودک خود اختصاص می دهند ، که در این موارد والدین با چالش های متعددی در طراحی این اتاق روبه رو هستند.

مرز بندی در دکوراسیون اتاق کودک

زمانی که دو کودک از یک فضای مشترک استفاده میکنند بی شک آموزه های بسیاری از زندگی اجتماعی و اشتراک و مسالمت فرا میگیرند. اما مهمترین نکته در این موارد مرزبندی اتاق می باشد. فضاهایی مختص استفاده هر کودک باید به طور جداگانه در نظر گرفته شود که یک راه آن میتواند استفاده از رنگ های متضاد یا پوشش متفاوت در کف و دیوارها باشد. البته توجه داشته باشید این فضاها نباید بر حسب بهتر و بدتر ویا بزرگتر و کوچکتر تفکیک شود ، در واقع تفاوت کیفی و کمی محسوس نباید توسط کودکان لمس شود.

به طور مثال در دیوارها دو پوستر دیواری سفارشی که با توجه به علایق هر کودک موضوعی خاص برای انتخاب پوستر دیواری کودک در آن در نظر گرفته شده نصب نمائید. تا دو فضای جداگانه را بدون مرزبندی خط کشیده شده که باعث احساس خفقان و شلوغی در اتاق می شود تعریف نماید. پیشنهاد ما انتخاب پوستر دیواری سه بعدی است تا فضا گشاده تر از آنچه هست به نظر آید.

مهمترین چالش در انتخاب کاغذ دیواری کودک برای کودکانی که از یک فضای مشترک استفاده میکنند می تواند تفاوت سنی دو کودک باشد. بهترین راهکار ابتدا مشورت با هر دو کودک و در نظر گرفتن نظرات ایشان است.

میتوانید کاغذ دیواری سه بعدی را انتخاب نمایید که در طرح با هم همخوانی داشته باشد و سپس با وسایل کودکانه مناسب هر کودک فضاهای اختصاصی هر یک را مشخص و پررنگ نمایید.

نگاهی به آینده

و در نهایت با توجه به رشد سریع کودکان و عوض شدن نیازها و علایقشان انتخاب وسایل و چیدمان را طوری در نظر بگیرید که امکان انجام تغییرات در آینده با صرف هزینه های مناسب وجود داشته باشد ، این نکته را در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک نیز در نظر داشته باشید.



منبع : کاغذ دیواری اتاق کودک
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.224 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت