تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pejman Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/28 12:22:19 ق.ظ
pejman

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 31
مکان: تهران

مسواک کردن یکی از ارکان مهم در بهداشت دهان و دندان به شمار می رود ولی از آن مهم تر نحوه ی صحیح مسواک کردن است چرا که اگر مسواک را به روش نادرست استفاده کنیم با نزدن مسواک هیچ فرقی ندارد و نمی تواند بهداشت دندان ما را تضمین کند. اهمیت این موضوع زمانی برای ما آشکار می شود که مححقان می گویند: رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان موجب بیماری های دیابت، جنسی، قلبی و... می شود. هدف اصلی مسواک زدن پاک کردن کلیه ی مواد غذایی از بین دهان دندان و لثه ها است. این روند زمانی تکمیل می شود که تمامی رسوبات و مواد غذایی از بین و مجاورت لثه و دندان ها پاک شوند.

روش مسواک کردن درست دندان ها
با حرکت افقی ساده، مسواک را در حالت 45 درجه نگه دارید و دندان هایتان را مسواک بزنید. در مسواک زدن خشونت به خرج ندهید. سعی کنید مسواک را مانند یک مداد در دست خود بگیرید. فشار بیش از حد معمول به دندان ها موجب خراش لثه و آسیب به دندان هایتان می شود.

سعی کنید دندان هایتان را سه تا سه تا مسواک زده و از تمیزی کامل آن مطمئن شوید.

مسواک را به روش رفت و برگشتی انجام ندهید چرا که این حرکت به مرور زمان موجب فرسایش و آسیب به مینای دندان میشود.

مسواک را به صورت حرکت بالا به پایین انجام داده و مطمئن شوید که لابه لای دندان های خود و بین لثه ها را نیز تمیز کرده اید.

قبل از مسواک زدن ابتدا مسواک خود را خیس کنید و بعد خمیر دندان را روی آن بزنید. دهانتان را نیز با آب بشویید تا خمیر دندان به خوبی کف کند و عمل پاک کنندگی را هر چه بهتر انجام دهد.

مسواک خود را هر سه ماه تعویض کنید چرا که برس آن زبر می شود و این زبری به دندان ها و لثه های شما آسیب وارد می کند.

قبل از مسواک زدن از تمیز بودن مسواک خود اطمینان حاصل کنید.

سعی کنید دندان های عقل را با دقت بیشتری مسواک بزنید چرا که این دندان ها بیشتر از سایر دندان ها مستعد پوسیدگی و خراب شدن است.

زمان مسواک زدن را کم نکنید. به طور عادی مسواک زدن خوب باید بین 5 تا 10 دقیقه زمان ببرد. سعی کنید برای دندان هایتان زمان بگزارید.

منبع:توبیستی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.088 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت