تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pejman Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/28 12:11:31 ق.ظ
pejman

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 31
مکان: تهران

اهمیت ابروها در زیبایی آرایش صورت برای همه شما روشن است پس انتخاب لوازم آرایشی خوب برای زیباتر شدن ابروها را نمی توان نادیده گرفت. مداد ابرو وسیله ای است که هر خانم حتی بدون داشتن مهارت خاص در آرایش چهره از آن استفاده می کند. پس دانستن نکاتی در این رابطه نیاز تمام خانم هاست. ابرو در طول تاریخ نشان دهنده اقتدار موقعیت اجتماعی و جنسیت افراد بوده است. طبق مطالعات اخیر صورت گرفته، ابروی زنان جوان تر بالاتر و هر چه سن افراد بالاتر میرود به دلیل از بین رفتن چربی پلک و افتادگی آن ابروها افتاده تر به نظر می رسد. همچنین هر کس بنا به روحیات و شخصیت خود به ابروهای خود مدل هایی می دهد و این امر ارتباط مستقیم با سلیقه و روحیات شما دارد. اگر ابروی خود را به سه قسمت تقسیم کنیم، بخش کلفت ابرو باید از پل بینی شروع شود، قوس آن در میانه ابرو باشد و بخش دم یا انتهایی ابرو تا گوشه چشم امتداد دارد.

همه ی ما از ابتدای تولد ابروهایی کامل و بی نقص نداریم، اما خوشبختانه مداد ابرو به کمک ما آمده و می توانیم با استفاده از این محصول ابروهایی خوش فرم و زیبا داشته باشیم. اما همین مداد ابرو اگر به نحوه صحیح استفاده نشود می تواند باعث خطاهایی در آرایشتان شود. برای داشتن ابروی خوش حالت و بی نقص لازم است نحوه ی استفاده از آن و رنگ های مناسب با پوست و صورت خود را بشناسید.

اشتباهات در استفاده از مداد ابرو:
اشتباه اول: کشیدن خط پهن
هنگام پر کردن ابرو با مداد به صورت ضربه ای و سطحی این کار را انجام دهید تا خط هایی مانند موهای ابرو های خود ایجاد کنید. هیچگاه برای داشتن ابرو های پهن مداد را به صورت خط ممتد در ابروهای خود نکشید.

اشتباه دوم: فراموش کردن محو کردن خطوط
حتما تجربه ی استفاده از مداد لب و مداد چشم را داشته اید در استفاده از مداد ابرو، ما خط هایی محوتر می خواهیم. برای این کار از یک قلم یا شانه ی مخصوص ابرو (بعضی از مداد های ابرو در طرف دیگرشان شانه هایی مخصوص ابرو دارند) استفاده می کنیم. ابرو ها را به سمت پایین شانه میکنیم تا مداد در تمام سطح ابروها پخش شود. اگر شانه مخصوص در دسترس ندارید از پد و یا گوش پاک کن هم می توان استفاده کرد.

اشتباه سوم: استفاده نکردن از مداد نوک تیز
ساده ترین روش در ایجاد خطوط محو استفاده از مداد نوک تیز است. این روش به کاهش وضوح خط های ایجاد شده و آراستگی هر چه بیشتر ابرو ها کمک می کند.

منبع:توبیستی
تبلیغات
golsaman Offline
#2 ارسال شده : 1397/10/18 00:16:24 ق.ظ
golsaman

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

تیوری سادس اما توی کار هزار تا نکته پیش میاد
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.342 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت