تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahdadteb Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/10 02:25:39 ب.ظ
mahdadteb

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مرد
مکان: تهران

کابینت استیل : در بین تمامی مدل ها و موادی که برای صفحه روی کابینت انتخاب می شوند، بدون شک مدرن ترین و کاربردی ترین مدل، رویه کابینت استیل ضد رنگ یا همان استینلس استیل است. استیل به خودی خود ماده ای بسیار زیبا، کاربردی و بصرفه است به همین خاطر بسیاری از آشپزخانه های حرفه ای در سرتاسر جهان از این ماده برای پوشش صفحه روی کابینت خود استفاده می کنند.
استیل
اجازه بدهید ابتدا کمی به معرفی استیل بپردازم. استیل یا فولاد ضد رنگ نوعی آلیاژ آهن با کربن ۲.۱ درصد است که حاوی حداقل ۱۰.۵ درصد فلز کروم نیز می باشد. عنصر کروم، استیل را در برابر زنگ ضدگی و خوردگی محافظت می کند. استیل ضد رنگ دارای نوعی درجه بندی است که مشخص می کند چه مقدار ترکیبات دیگر در آن بکار رفته است.

معمول ترین نوعی استیل ضد زنگی که استفاده می شود، استیل ۳۰۴ است. این استیل به نام آستنیت استیل یا استیل مناسب مواد غذایی نیز شناخته می شود زیرا تماس مستقیم آن با مواد غذایی ایمن بوده و خطری برای سلامتی ندارد. این مدل خاص از استیل بخاطر وجود مقادیر بالایی از عنصر کروم و نیکل در برابر حرارت، زنگ و لکه نیز کاملا مقاوم است. شکل هایی که در زیر مشاهده می کنید همگی از این مدل بخصوص استیل که بالاترین کیفیت را هم دارد ساخته شده اند.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.073 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت